Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.plonsk.pl
Płońsk:
Odławianie i utrzymanie w schronisku bezdomnych psów z terenu Gminy Miasto Płońsk
w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 512810 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39,
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.plonsk.pl
- Adres strony internetowej, pod
którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odławianie i utrzymanie w schronisku bezdomnych psów
z terenu Gminy Miasto Płońsk w 2013 r..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.
Utrzymanie w 2013 roku - 25 sztuk psów odłowionych w 2012 roku z terenu Gminy
Miasto Płońsk oraz - 25 szt. planowanych do odłowienia w 2013 r. (Obecnie w
Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Pawłowie koło Ciechanowa utrzymywane jest
- 25 szt. psów odłowionych z terenu Gminy Miasto Płońsk, których ewentualne przewiezienie
do innego schroniska nastąpi na koszt Wykonawcy. 2. Odłowienie i transport do
schroniska - 25 szt. bezdomnych psów z terenu Gminy Miasto Płońsk w 2013 roku.
3. Użycie aplikatora do odłowienia 25 szt. bezdomnych psów. 4. Wykonanie n/w
zabiegów w celu dokonania adopcji : a) Kastracja 10 szt. samców b) Sterylizacja
15 szt. suk c) Wszczepienie mikroczipa 25 szt. psów wraz z obsługą systemu
ewidencji..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00-0.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie żąda wniesienia wadium.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca powinien posiadać:
decyzję Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Lekarza Weterynarii
stwierdzającą spełnienie wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia
działalności w zakresie zarobkowego przewozu zwierząt lub przewozu
zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności
gospodarczej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
z dnia 26 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań
weterynaryjnych dla prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego
przewozu zwierząt lub przewozu zwierząt wykonywanego w związku z
prowadzeniem innej działalności ( Dz.U. Nr 100, poz. 1012) oraz nadającą
podmiotowi, weterynaryjny numer identyfikacyjny, zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 października
2008 r. w sprawie sposobu ustalania weterynaryjnego numeru
identyfikacyjnego (Dz. U. Nr 193, poz. 1193), 2. zezwolenie na
prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt wydanego przez właściwego
wójta, burmistrza, prezydenta miasta, zgodnie z ustawą z dnia 13 września
1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r.
poz.391).
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi wykazać się
posiadaniem wiedzy i doświadczenia tj. wykonywaniem co najmniej 2 usług
proporcjonalnych swoim rodzajem do usług stanowiących przedmiot
zamówienia, o wartości co najmniej 200.000 zł każda; Na potwierdzenie w/w
warunku Zamawiający wymaga załączenia przez Wykonawcę do oferty: wykazu
wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi
zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 5 do siwz. Ocena spełnienia
wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie
spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę,
zgodnie z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie
wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- koncesję,
zezwolenie lub licencję
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Inicjatorem
zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w
zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę
zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis
wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 2. Zmiana umowy na podstawie art. 144
ust.1 powołanej ustawy, w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści
oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy może być spowodowana: a)
zmianą sposobu dokonywania płatności za realizację przedmiotu zamówienia; b)
zmianą terminów i zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych,
niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy; c) zmianą danych teleadresowych; d) zmianą numeru rachunku
bankowego strony umowy; 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod
rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 -go
Maja), 09 - 100 Płońsk, Referat Zamówień Publicznych, II piętro, pokój 212..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2012 godzina 09:00, miejsce:
Urząd Miejski w Płońsku, 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 -go
Maja), w Kancelarii Urzędu - Biuro Obsługi Interesanta (na parterze)..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: do 23.01.2013.
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie