Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.plonsk.pl
Płońsk: Mechaniczne i ręczne
zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońska
Numer ogłoszenia: 22596 - 2016; data zamieszczenia: 02.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
|
V
|
zamówienia publicznego
|
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony
internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne i
ręczne zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na mechanicznym i
ręcznym zamiataniu ulic i parkingów gminnych na terenie miasta Płońska. 1.
Zakres usługi: 1) Mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i parkingów gminnych w
okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 15 marca 2016 roku do 31
grudnia 2016 roku (łączna powierzchnia - 239 544, 00 m2), zgodnie z wykazem
ulic i parkingów gminnych i harmonogramem zamiatania. 2) Przywrócenie porządku
(zebranie odpadów, ich wywóz i zagospodarowanie) po imprezach plenerowych
organizowanych pod patronatem bądź przy współudziale Urzędu Miejskiego w
Płońsku na terenie miasta w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż
od 15 marca 2016 roku do dnia 31 grudnia 2016 roku (max 20 imprez na
powierzchni ok. 5 500,00
m2). 3) Dodatkowe wg potrzeby Zamawiającego zamiatanie
ulic i parkingów gminnych wynikające z aktualnych potrzeb (uroczystości lub
imprezy okolicznościowe) rezygnując jednorazowo z zamiatania innych ulic o
podobnej powierzchni w m2. 2. Do wykonania ww. prac należy używać bezpyłowych zamiatarek
mechanicznych przeznaczonych: do zamiatania ulic - 1 szt., do zamiatania
parkingów i wysepek ulicznych - 1 szt. 3. Czas pracy zamiatarek: 1) Ustala się
czas pracy bezpyłowych zamiatarek mechanicznych przeznaczonych: do zamiatania
ulic - 1 szt. oraz do zamiatania parkingów i wysepek ulicznych - 1 szt. w dni
robocze w godzinach pomiędzy 1800
a 700 dnia następnego. 2) Zamawiający i Wykonawca za
zgodą Zamawiającego zastrzegają sobie prawo do ustalenia innego czasu pracy
zamiatarki jednorazowo lub w określonym czasie. 4. Wykaz ulic i parkingów
gminnych wraz z częstotliwością mechanicznego i ręcznego zamiatania przedstawia
załącznik do wzoru umowy. 5. Szczegółowy harmonogram zamiatania ulic i
parkingów gminnych zostanie ustalony z Wykonawcą usługi w ciągu 3 dni od dnia
zawarcia umowy. 6. Wytwórcą odpadów jest Wykonawca..
II.1.5)
|
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 90.61.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
a) Dysponowanie odpowiednim potencjałem
technicznym: Spełnienie warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę,
że dysponuje minimum: 1) bezpyłową zamiatarką mechaniczną przeznaczoną do
zamiatania ulic - 1 szt., 2) bezpyłową zamiatarką mechaniczną przeznaczoną do
zamiatania parkingów i wysepek ulicznych - 1 szt. Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli
Wykonawca przedłoży - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z
informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wg załącznika nr 6 do
siwz.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt 5.1. siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia
zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót
budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007
r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie
należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności
rachunku/faktury VAT - 10
IV.2.2)
|
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres
strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
15.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca.
Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez
stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie
zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 15.3.2.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie:
1) urzędowej zmiany stawki VAT, nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany
stawki VAT, tak w przypadku podwyżki, jak i obniżki. 15.3.3. Umowa podlega unieważnieniu
w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15.3.4. Zmiany umowy wymagają
zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy:09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1-go Maja) Referat Zamówień Publicznych, pok. 15 na parterze..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 10:00, miejsce: 09-100 Płońsk,
ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii
Urzędu (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
02.02.2016 r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazał p. N. Burzyńska