G m i n a M i a s t o P ł o ń s k
reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk
Urząd Miejski w Płońsku
ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja)
ZP.341- 7/07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (t. jedn. z 2006r., Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z poz. zm.) na dostawę pod nazwą:
„Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Płońsku”
1. Nazwa i adres Zamawiającego.
1.1 Nazwa:
Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
1.2 Adres:
Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) 09-100 Płońsk
Województwo: mazowieckie
tel. (023) 662 27 25, fax (023) 662 55 11
2.Tryb zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Pzp) o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
3. Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
4. Określenie przedmiotu zamówienia:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest:
„Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Płońsku”
Klasyfikacja dostaw wg Wspólnego Słownika Zamówień(CPV):
30.23.12.00-9 Sprzęt komputerowy,
30.23.13.00-0 Komputer biurowy – 4 szt.,
30.23.12.50-4 Monitor LCD – 17 szt.,
30.23.00.00-0 Zasilacz awaryjny (UPS) – 11 szt.,
30.23.32.31-9 Drukarka laserowa – 8 szt.,
30.21.61.10-0 Skaner – 2 szt.,
30.21.31.00-6 Komputer przenośny(notebooki) – 4 szt.,
30.26.00.00-9 Serwer – 1 szt.,
32.42.00.00-3 Urządzenie (przełącznik) sieciowe – 1 szt.
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: fabrycznie nowy sprzęt, sprawny z zainstalowanymi sterownikami podzespołów i oprogramowaniem. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Część 1 zamówienia:
- Monitor LCD wraz z kablem przyłączeniowym –17 szt.
- Komputer – 4 szt.
- Zasilacz awaryjny (UPS) – 11 szt.
- Drukarka laserowa kolorowa – 1 szt.
- Drukarka laserowa druk dwustronny - 7 szt.
- Skaner A3– 2 szt.
- Przełącznik sieciowy 50 portowy– 1 szt.
- Komputer przenośny (notebook) - 4 szt.
Część 2 zamówienia:
- Serwer – 1 szt.
Sprzęt: monitor i komputer musi być dobrany pod względem kolorystycznym, tzn. np. jeśli obudowa stacji jest czarna (szara), to mysz i klawiatura komputerowa mają być czarne (szare), monitor czarny bądź srebrno-czarny (szary). Sprzęt musi pochodzić z produkcji seryjnej. Oferowane komputery, komputery przenośne, serwer powinny posiadać dokument potwierdzający prawidłową współpracę z systemem operacyjnym.
Ponadto Wykonawca powinien załączyć do oferty n/w dokumenty dotyczące zaoferowanego sprzętu komputerowego:
- Certyfikat CE dla komputera,
- Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta komputera na proces projektowania i produkcji,
- Dokument potwierdzający, że głośność komputera mierzona zgodnie z normą ISO 9296 poniżej 38 dB, nie dotyczy hałasu emitowanego przez CD, DVD oraz przez stację dyskietek,
- Certyfikat CE dla komputera przenośnego,
- Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta komputera przenośnego na proces projektowania i produkcji,
- Certyfikat CE dla serwera,
- Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta serwera na proces projektowania i produkcji,
- Dokumenty potwierdzające prawidłową współpracę: komputera, serwera, komputera przenośnego z zainstalowanym systemem operacyjnym.
Sprzęt komputerowy musi zostać dostarczony przez Wykonawcę do Urzędu Miasta w Płońsku. Odbiór sprzętu i podpisanie protokołu odbioru nastąpi po sprawdzeniu, czy dostarczony sprzęt jest zgodny z zaoferowanym w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ciągu 7 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego.
5. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. do części 1 i części 2 zamówienia rozdzielnie lub do całości zamówienia.
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania oferty wariantowej,
7. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
- dla części 1 zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy,
- dla części 2 zamówienia: 21 dni od daty podpisania umowy.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
8.1 7.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją.
7) posiadają kadrę inżynieryjno-techniczną przewidzianą do realizacji zamówienia.
8.2 Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: „spełnia albo nie spełnia”,
2)niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania,
3) ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
9. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryteria oceny ofert:
Cena oferty – 100%,
11. Miejsce i termin składania ofert
11.1Termin składania ofert:
Data: do 03.12.2007r. do godz. 9:00.
11.2Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Płońsku (wejście od ul. 1 Maja) ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, w Kancelarii Urzędu (parter budynku - Sala Obsługi Interesantów).
12. Termin związania ofertą
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia: 02.01.2008r.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZATWIERDZIŁ:
/ - /
Burmistrz Andrzej Pietrasik
21 listopad 2007 rok