Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul.
Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13
40.
·
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Targowiska - ETAP I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
modernizacja Targowiska miejskiego znajdującego się w Płońsku przy ul. 19 - go
Stycznia. Modernizacja będzie polegała na utwardzeniu terenu o łącznej
powierzchni 0,63 ha. Wymaganiem Zamawiającego jest, aby Wykonawca w zakresie
realizacji robót budowlanych zapewnił obsługę geodezyjną w celu wyznaczenia 850
stoisk dla sprzedających ( za pomocą numerów umieszczonych na metalowych
tabliczkach o formacie A5) i ciągów komunikacyjnych na powierzchni całego
targowiska, tj. 3,05 ha. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot
zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami prawa, a w
szczególności ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006
r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz projektem zagospodarowania terenu - załącznik
nr 9, przedmiarami robót - załącznik nr 10 i zgodnie ze Specyfikacją Techniczną
Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do siwz. Wykonawca musi zobowiązać
się do prowadzenia robót w taki sposób, aby dwa razy w tygodniu w dni targowe,
tj. niedziela i wtorek udostępnić możliwie jak największą część targowiska dla
sprzedających i kupujących, zabezpieczając odpowiednio teren budowy, mając na
uwadze bezpieczeństwo użytkowników targowiska i w trosce o interesy uczestników
procesu inwestycyjnego. Przed przygotowaniem oferty Wykonawca może dokonać
wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz zdobyć własnym staraniem wszelkie
informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania
umowy. Prace muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami
oraz normami przy tego typu robotach. Wszystkie materiały wykorzystane do
wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z
obowiązującymi przepisami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 71.35.32.00-9,
45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 4
000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych. 2. Wadium może być wnoszone w
jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium
wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez
Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003 - na
przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: Modernizacja
Targowiska - ZP. 341-21/09. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający
przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć
przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w
formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym
Zamawiającego. Kopię potwierdzenia wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 6.
Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o
koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w
formie innej niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty. 8.
Wykonawca, który nie wniósł wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form
zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium
zgodnie z art.46 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46
ust.3 ustawy Pzp. w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono
czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz
z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków: 1.
Wymagania stawiane Wykonawcom: 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2) Treść
oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3)
Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i
jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4) Wymagana jest należyta
staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5) Ustalenia i decyzje dotyczące
wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym
przedstawicielem Wykonawcy. 6) Wymagane jest określenie przez Wykonawcę
numerów: telefonów kontaktowych i faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla
sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) posiadają doświadczenie w wykonywaniu
zadań odpowiadających rodzajem i treścią przedmiotowi zamówienia; 3) złożą
formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami
oraz z zaświadczeniami zgodnymi z niniejszą siwz; 3. Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy Pzp. 4. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy
dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą:
spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować
będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego
uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89
ust.1 ustawy Pzp. 6. 1) niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający zachowa się zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy Pzp. 2) informacja o
wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca informacje o których mowa w art.
92 ust.1 ustawy Pzp. zostanie zamieszczona na stronie internetowej
Zamawiającego: www.plonsk.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie
Zamawiającego tj. na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego na parterze w
Płońsku, ul. Płocka 39 wejście od ul. 1 Maja.
·
Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 w zw. z
art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru -
załącznik nr 2. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do
wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem
zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące
dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu
skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć
następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca
wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały
wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru wykonanych robót
budowlanych). Należy wykorzystać załącznik nr 3 do siwz. Za robotę budowlaną
podobną do oferowanego przedmiotu rozumie się realizację minimum 1 roboty
budowlanej obejmującej budowę ulicy o nawierzchni asfaltowej co najmniej 1500
m². 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz musi
potwierdzać, że Wykonawca będzie dysponował pracownikami zdolnymi do wykonania
zamówienia. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
musi do oferty dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia
osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje
minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności drogowej (§ 18 Rozporządzenia Ministra Transportu i
Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie). Do wykazu należy dołączyć uprawnienia do wykonywania
samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z przynależnością do właściwej Izby
Inżynierów Budownictwa. Należy wykorzystać załącznik nr 4 do siwz. 4.
Postanowienia w sprawie pełnomocnictwa: 1) Zamawiający zastrzega, aby
pełnomocnictwo dołączone do oferty było w oryginale lub kopii poświadczonej
notarialnie. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub
więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja, spółki cywilne): 1) Wykonawcy mogą
wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy (zarówno w
konsorcjum jak i spółce cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli oferta Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający
będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego,
oryginału umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Każdy podmiot oferty
wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązany jest dołączyć dokumenty
wymienione w pkt 6.2.1),2) siwz, oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie
warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 6.1. 6. Postanowienia
dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w punkcie 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec
niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w
języku obcym są składane w oryginale wraz z tłumaczeniem na język polski
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał 7.
Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) Wszystkie dokumenty
złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji
zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2) Dokumenty niejawne (zastrzeżone)
składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie
sposób. 3) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Zamawiającego dokona
analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom
postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są
jawne, z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji
zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji
i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z
zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres
strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.plonsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w
Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi
Interesantów (na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 11.02.2010.