OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Płońsk
09-100 Płońsk ul. Płocka 39
tel.(023)662-26-91, fax 662-55-11
ogłasza przetarg nieograniczony
poniżej 60 000,00 EURO
na
mechaniczne i ręczne omiatanie ulic i parkingów gminnych
na terenie miasta Płońska w 2007 r.
1. Termin realizacji zamówienia 2007.03.15 - 2007.11.30
2. Kryterium oceny: cena (koszt) - 100 %
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez wykonawcę za realizację całego zamówienia. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
Pc =(Cmin : Cx) x 100 x waga kryterium (100%)
Gdzie
Pc – ilość punktów przyznanych danej ofercie
Cmin – minimalna cena brutto (z VAT) zaoferowana w przetargu
Cx – cena brutto (z VAT) podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany
3. Zakres robót:
Kod CPV – 90.21.10.00-9: 90.21.00.00-2: 90.12.12.00-3
· Ręczne doczyszczenie ulic i parkingów gminnych po okresie zimowym.
· Mechaniczne i ręczne omiatanie ulic i parkingów gminnych.
· Przywrócenie porządku (zebranie śmieci i ich wywiezienie) po imprezach plenerowych organizowanych pod patronatem bądź przy współudziale Urzędu Miejskiego w Płońsku na terenie miasta (max 30 imprez na pow. ok. 5 500,00 m2).
4. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami są:
inż. Barbara Pawłowska - p.o. Dyrektora Wydziału Infrastruktury Technicznej
tel. (023) 663 13 11
Jacek Klimiuk - Inspektor Wydziału Infrastruktury Technicznej
tel. (023) 663 13 37
5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do odbioru w Urzędzie Miejskim ul. Płocka 39 pok.
111, za kwotę 10,00 zł lub za zaliczeniem pocztowym.
6. Adres strony internetowej na której zamieszczono specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
7. Oferty należy składać w Kancelarii Burmistrza Miasta w Urzędzie Miejskim w Płońsku.
Termin składania ofert upływa dnia 05.03.2007 r. o godz. 1200.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.03.2007 r. o godz. 1230 w siedzibie Zamawiającego,
pok. nr 214.
8. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień publicznych,
b) dysponują minimum 3 mechanicznymi zamiatarkami, 1 specjalistycznym pojazdem (bezpyłowym) przeznaczonym do wywozu odpadów komunalnych z ulic oraz ciągnikiem z zamykaną przyczepą (Bajadera) do wywozu odpadów po imprezach plenerowych,
c) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł,
d) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów,
e) W dniu podpisania umowy dysponować będą dostępem do wysypiska śmieci w Dalanówku,
9. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących
dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
10. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał
techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jeśli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.
2) Wykazu niezbędnego do realizacji zamówienia sprzętu jakimi dysponuje wykonawca – zał. nr 5. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów potwierdzających prawo do dysponowania sprzętem.
3) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
11. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda
następujących dokumentów:
a) Informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa ubezpieczenia musi być zawarta na czas obowiązywania umowy z zamawiającym.
W przypadku posiadania przez wykonawcę polisy ważnej na okres krótszy niż wymagany w siwz wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o dostarczeniu dokumentu na wymagany okres przed podpisaniem umowy.
12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni licząc od daty składania ofert.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
14. Przetarg odbędzie się bez wpłaty wadium.
15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują
pisemnie lub faksem.
Burmistrz
Andrzej Pietrasik