Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią przy Szkole Podstawowej Nr 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boiska przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Płońsku. Boisko przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Płońsku boisko wielofunkcyjne o wymiarach 22 x 44 m (do piłki ręcznej, siatkowej i koszykowej) Ciągi piesze 150/200 cm o szerokości - kostka betonowa gr. 6 cm - pow. 230,7 m2 Ogrodzenie terenu - panele z siatki plecione na słupkach stalowych - 166,4 m, wysokość 4 m (brama + furtka) Nawierzchnia boiska obramowana betonowym obrzeżem 8x30 cm na ławie betonowej. Wyposażenie Bramki do piłki ręcznej - 2 szt. Kosze do koszykówki - 4 szt. Siatka ze słupkami do siatkówki - 1 komplet Parametry trawy syntetycznej: Struktura- nitka włókna prosta Skład - polietylen Ciężar min.- 8 800 Dtex Kolor - zielony, czerwony Budowa włókna: Ciężar min. 2450 gr/m2 Wysokość włókna - min. 25 mm - max. 28 mm Gęstość - min. 50 400 pęczków/m2 Gęstość - min. 100 800 włókien/m2 Ciężar całkowity - min. 3 400gr/m2 Ilość piasku kwarcowego - 8-12 kg/m2 Podbudowa - kruszywo łamane 0-4 mm - gr. 5,0 cm - kruszywo łamane (kruszone) stabilizowane mech. 4-31,5 mm lub 4-25 mm - gr.15cm - piasek zagęszczony - gr. 10 cm - drenaż w obsypce z kruszyw płukanych 8-16 mm - grunt rodzimy Drenaż boiska Jodełkowy z pojedynczym przewodem zbierającym. Odprowadzenie do istniejącej studni kanalizacji deszczowej. Rurki drenarskie karbowane ø 65 PVC z filtrem z włókna syntetycznego łącznej długości 115,8 m. Przewód zbierający z rury ø 160 PVC o długości 48,2 m. Kanał odprowadzający ø 200 PVC o dł. 68 m. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia: - na wykonane roboty (materiały i robociznę) 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokółu końcowego. -na nawierzchnię syntetyczną 60 miesięcy. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7, na który składają się: -projekt budowlany architektura -projekt budowlany instalacje wod.-kan. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - architektura -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje sanitarne -informacja dotycząca BIOZ - architektura -informacja dotycząca BIOZ - część sanitarna -przedmiar robót - architektura -przedmiar robót - instalacja wod.- kan. 2. Realizacja inwestycji uzależniona będzie od uzyskania wsparcia finansowego w postaci kredytu oraz pozyskania środków z Funduszu Kultury Fizycznej i Sportu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 6 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003 - na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: Budowa boiska wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią przy Szkole Podstawowej Nr 2 - ZP. 341-19/10 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzenie wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust.1, 1a i 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na podstawie art.46 ust.3 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie żąda dokumentów
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; (według załącznika nr 3 do siwz). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej trzy boiska z nawierzchnią z trawy syntetycznej. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie, warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie żąda dokumentów
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: osobą/osobami posiadającą(ymi) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci . Wykonawca powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował musi do oferty dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (według załącznika nr 4 do siwz). Ocena spełnienia wymaganego warunku odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie, warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie żąda dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści siwz oraz złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany terminu wykonania zamówienia. b) zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja), Referat Zamówień Publicznych, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 10:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.09.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
30.07.2010r. Informację wytworzyła i do publikacji przekazała p. S. Januszewska