|
Dz. U./S
S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
|
1/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
Suplement
do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
1/9
|
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:271217-2011:TEXT:PL:HTML
PL-Płońsk:
Usługi udzielania kredytu
2011/S
164-271217
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA
ZAMAWIAJĄCA
I.1)
NAZWA, ADRESY I
PUNKTY KONTAKTOWE
Gmina Miast o Płońsk
reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk ul. Płocka 39Kontaktowy: Referat
Zamówień Publicznych Do wiadomości: Jolanta Szczygieł09-100 Płońsk POLSKA Tel.
+48 236622725E-mail: plonsk@plonsk.plFaks +48 236631340
Adresy internetowe
Ogólny adres
instytucji zamawiającej http://www.plonsk.pl
Więcej informacji
można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty
dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego
Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla
punktu kontaktowego
I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI
ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy
regionalnej lub lokalnej
Ogólne usługi
publiczne
Instytucja
zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1)
OPIS
II.1.1)
Nazwa nadana
zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Kredyt długoterminowy
na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2011r. z przeznaczeniem na realizację
zadań inwestycyjnych.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia
oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia
usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6
Główne miejsce
świadczenia usług PL121.
Kod NUTS PL121
II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia
publicznego
|
Dz. U./S
S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
|
2/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura
otwarta
Suplement
do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
2/9
|
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Przedmiotem zamówienia jest usługa
bankowa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 5
927 588,78 PLN (słownie złotych: pięć milionów dziewięćset dwadzieścia siedem
tysięcy pięćset osiemdziesiąt osiem złotych 78/100) z przeznaczeniem na
sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na2011 r. z przeznaczeniem na
realizację zadań inwestycyjnych:
1. Szczegółowe warunki związane z
realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Wysokość kredytu: 5.927.588,78 PLN
(słownie złotych: pięć milionów dziewięćset dwadzieścia siedem tysięcy pięćset
osiemdziesiąt osiem złotych 78/100)
Podstawa zaciągnięcia kredytu: Uchwała
Nr XIII/98/11 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 16.6.2011 r. w sprawie zaciągnięcia
i zabezpieczenia kredytu.
Przeznaczenie kredytu: sfinansowanie
planowanego deficytu budżetu na 2011 r. z przeznaczeniem na realizację zadań
inwestycyjnych.
Zabezpieczenie kredytu: weksel własny
In blanco wraz z deklaracją wekslową.
2) Uruchomienie kredytu: bezgotówkowo
31.10.2011 r. – na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo
realizacji kredytu w transzach, o których będzie informował.
Wykonawcę nie później niż z
jednodniowym wyprzedzeniem.
3) Okres karencji w spłacie kredytu:
do 30.3.2012 roku.
4) Waluta kredytu: złoty polski (PLN)
5) Spłata kapitału kredytu: po upływie
karencji począwszy od 31.3.2012 r
Rok 2012 w czterech ratach tj:
I rata w kwocie 148 178,78 PLN. do
dnia 31.3.2012 r.
II rata w kwocie 148 190,00 PLN do
30.6.2012 r.
III rata w kwocie 148 190,00 PLN do
30.9.2012 r.
IV rata w kwocie 148 190,00 PLN do
31.12.2012 r.
Rok 2013 do 2021 w równych ratach
kwartalnych/ 36 x 148.190,00 PLN płatnych 31 marca, 30 czerwca, 30września, 31
grudnia.
Spłata ostatniej raty - 31.10.2021 r.
6) Spłata odsetek kwartalnie –
płatnych w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego kończącego kwartał. Pierwsza
spłata odsetek nastąpi 31.3.2012 r. Kolejne odsetki płatne będą od zaciągniętej
kwoty kredytu od zadłużenia malejącego.
7) Wykonawca będzie naliczał odsetki
od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą
liczbę dni wykorzystanego kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365 dni lub 366
dni w przypadku roku przestępnego.
8) Jeżeli termin spłaty odsetek lub
rat kapitałowych przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub
rat kapitałowych nastąpi w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu wolnym
od pracy. W przypadku gdy 31 grudnia przypada na dzień wolny od pracy to spłata
odsetek i kapitału nastąpi w ostatnim dniu roboczym w danym roku.
9) Zamawiającemu przysługuje a Bank
zobowiązuje się zagwarantować prawo do przedterminowej spłaty całości lub
części kredytu w terminie przez niego wskazanym pod warunkiem uprzedniego
pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za
pośrednictwem faksu nie później niż 7dni kolejno następujących po sobie przed
datą spłaty całości lub części kredytu. W przypadku wcześniejszej spłaty części
lub całości kredytu odsetki zostaną naliczone za okres do dnia faktycznej
spłaty części lub całości kredytu.
|
Dz. U./S
S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
|
3/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
Suplement
do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
3/9
|
10)
Zamawiającemu przysługuje a Bank zobowiązuje się zagwarantować prawo
niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
11)
W przypadku dokonania przez zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu
lub niewykorzystania pełnej kwoty kredytu strony ustalają harmonogram spłaty
kredytu w formie aneksu do umowy.
12)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w harmonogramie spłat
kredytu i odsetek.
13)
Prowizja przygotowawcza – 0,00 %
14)
Okres kredytowania – 10 lat
15)
Stopa procentowa kredytu – w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce
ustalonej przez WIBOR 3M z przedostatniego dnia roboczego kwartału
kalendarzowego poprzedzającego kwartał kalendarzowy powiększonej o stałą marżę
bankową określoną na dzień otwarcia oferty i obowiązującą w całym okresie
obowiązywania umowy.
16)
W ofercie należy zastosować stawkę WIBOR 3M obowiązującą na dzień 30.6.2011 r.
tj. 4,69
17)
Zmiana oprocentowania następować będzie co kwartał od pierwszego dnia roboczego
kwartału kalendarzowego.
18)
Bank nie pobierze żadnych opłat i prowizji z tytułu udzielenia, obsługi i
administracji kredytu.
19)
Udzielenie kredytu nie zobowiązuje Gminy Miasta Płońsk do przeniesienia konta
bankowego do banku Wykonawcy.
20)
Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna.
21)
Źródłem dochodu, z którego kredyt zostanie sfinansowany będzie podatek od
nieruchomości, podatek rolny, podatek od środków transportowych oraz dochody z
udziałów w podatku dochodowym od osób fizycznych.
22)
Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży do akceptacji zamawiającemu
przewidywany kwartalny harmonogram spłaty kredytu tj:
—
4 raty kapitałowe płatne do 30.3.2012, 30.6.2012, 30.9.2012 i 31.12.2012 r. w
kwocie 592 748,78 PLN (1 rata w wysokości 148 178,78 PLN i 3 raty po 148 190,00
PLN),
—
4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2013 r.
w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
—
4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2014 r.
w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
—
4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2015 r.
w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
—
4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2016 r.
w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
—
4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2017 r.
w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
—
4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2018 r.
w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
—
4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2019 r.
w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
—
4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2020 r.
w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
—
4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2021 r.
w kwocie 592 760,00 PLN(4 raty po 148.190,00 PLN) z tym, że ostatnia rata
przypadać będzie na dzień 31.10.2021 r, uwzględniający wszystkie wymagania
SIWZ.
Ponadto
Zamawiający będzie powiadamiany o wysokości raty kapitału i odsetek
przypadającej do spłaty w terminie najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem
płatności.
|
Dz.U./S
S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
|
4/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
Suplement
do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
4/9
|
23)
Przelanie należnych Bankowi (Wykonawcy) odsetek następować będzie na podstawie
pisemnej informacji Banku o wysokości należnej kwoty za okres rozliczeniowy (z
podaniem rachunku wyliczenia) tak, aby Zamawiający mógł przelać odsetki
terminowo. Pierwszym okresem rozliczeniowym jest kwartał, w którym nastąpiło
uruchomienie kredytu.
24)
Nie będą naliczane żadne opłaty i prowizje bankowe od salda niewykorzystanej
części kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu, a
także w przypadku zmiany umowy.
25)
Odsetki od wykorzystanego kredytu w wysokości WIBOR 3M z przedostatniego dnia
roboczego kończącego kwartał, powiększone o marżę banku będą jedynymi kosztami
obciążającymi Zamawiającego.
26)
Bank (Wykonawca) zobowiązuje się postawić do dyspozycji Zamawiającego kwotę
kredytu w terminie do 5dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego
informacji o konieczności uruchomienia kredytu. K
27)
Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się
egzekucji w trybie ustawy z dnia 29.8.1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r.
Nr 72 poz. 665 ze zm.).
Uwaga:
Wszystkie
wyżej wymienione warunki stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia
umowy. W związku z tym muszą się one znaleźć w zaproponowanym i dołączonym do
oferty przez Wykonawcę (Bank) projekcie umowy.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w
sprawie zamówień rządowych (GPA)
Tak
II.1.8)
Podział na części
Nie
II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert
wariantowych
Nie
II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres
1955111,00 PLN
II.2.2)
Opcje
Nie
II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
REALIZACJI
Rozpoczęcie 31.10.2011. Zakończenie
31.10.2021
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje
1.Ustala się wadium do zamówienia w
wysokości: 19 600,00 PLN, słownie: dziewiętnaście tysięcy sześćset złotych.
2. Wadium może być wnoszone w jednej
lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca
się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku:
nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003
— na przelewie bankowym należy wskazać
tytuł przedmiotu zamówienia:
Kredyt długoterminowy na sfinansowanie
planowanego deficytu budżetu na 2011 r. z przeznaczeniem na realizacje zadań
inwestycyjnych. znak: ZP.271.12.2011.
4. Wadium wniesione w pieniądzu
Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
|
Dz. U./S
S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
|
5/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
Suplement
do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
5/9
|
5.
Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania
ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się
termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
6.
Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o
koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7.
Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału
do oferty.
8.
Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania.
9.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust.1, 1a i 2 ustawy
Pzp.
10.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono
wadium, na podstawie art.46 ust.3 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust.
5 ustawy Pzp.
III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności
i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa
wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym
podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym
wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do
dokonania oceny spełniania wymogów: 1.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Wykaz oświadczeń lub dokumentów,
jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu.
1) W celu wykazania spełniania przez
Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy– Wykonawca
składa oświadczenie (według wzoru - zał. nr 2 do SIWZ).
2) Posiadanie uprawnień do wykonania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek
ich posiadania.
Warunek ten zostanie uznany za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności
w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. działalności bankowej, a także
realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002r. nr 72 poz. 665 ze zm.). W
przypadku zagranicznych instytucji kredytowych w rozumieniu Prawa Bankowego, w
miejsce ww. dokumentów należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju
(siedziby) banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej
oraz zawiadomienie złożone do Komisji Nadzoru Finansowego oprowadzeniu
działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału lub w
ramach działalności transgranicznej. Aktualny odpis z właściwego rejestru –
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia wymaganego warunku
odbywa się, zgodnie z regułą: „spełnia albo nie spełnia”, na podstawie dokumentów
załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz.
Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
2. W celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda załączenia do oferty
następujących dokumentów:
1) oświadczenia o braku podstaw do
wykluczenia; na podstawie art.24 ust. 1 (według wzoru -zał. nr 3 do
SIWZ).
|
Dz.U./S
S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
|
6/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
Suplement
do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
6/9
|
2)
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie
art. 24 ust. 1pkt 2 ustawy (według wzoru - zał. nr 4 do SIWZ).
3)
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert,
5)
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
W
przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
osoby, o których mowa wart. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania
poza terytorium
Rzeczypospolitej
Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego
organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące
niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się
takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób,
6)
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
3..
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
a)
w pkt 2.2), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że brak jest podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)
w pkt 2.3) i 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
c)
w pkt 2.5), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty
dotyczą, w zakresie określonym w art.
24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert
d)
w pkt 2.6), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego
zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,
4.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.3
litery a)-d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone
przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
|
Dz.U./S
S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
|
7/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
Suplement
do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
7/9
|
albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania
osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
5.
Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej
podmiotów gospodarczych:
1)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy.
2)
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
3)
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4)
a. Każdy podmiot oferty wspólnej zobowiązany jest dołączyć oświadczenia i
dokumenty wymienione w pkt 2.potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z
postępowania lub pełnomocnik w imieniu każdego z nich.
b.
Każdy z warunków określony w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy powinien spełniać
co najmniej jeden z Wykonawców, albo Ci wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia. Dokument wymieniony w pkt 1. – oświadczenie
(według załącznik nr 2 do siwz) może złożyć pełnomocnik w imieniu Wykonawcy lub
wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia każdy w zakresie
spełnianego przez siebie warunku.
6.
Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy, lub tych podmiotów muszą
być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Lidera Konsorcjum
lub pełnomocnika) lub te podmioty.
7.
Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
1)
Dokumenty powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być
złożone w oryginale wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający może żądać
przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy
złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej
prawdziwości.
2)
Oferty składane przez przedsiębiorców zagranicznych (w rozumieniu ustawy z dnia
2.7.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej – Dz. U z 2010r., nr 220,
poz. 1447 ze zm.) reprezentowane przez swoje oddziały, działające w Polsce
powinny być podpisane przez przedsiębiorcę zagranicznego, a dokumenty
potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, załączone do oferty
bądź uzupełniające ofertę, powinny dotyczyć przedsiębiorcy zagranicznego.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)
Zdolność techniczna
III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ
NA USŁUGI
III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest
dla określonego zawodu
Nie
III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska
oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
Nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)
Rodzaj procedury
|
Dz. U./S
S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
|
8/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
Suplement
do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
8/9
|
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy
zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas
negocjacji lub dialogu
IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna
Nie
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie
przez instytucję zamawiającą
ZP.271.12.2011
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego
samego zamówienia
Nie
IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i
dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących
uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 5.10.2011 - 09:00
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
5.10.2011 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania
ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać
oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent
będzie związany ofertą
Do 4.12.2011
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 5.10.2011 - 09:30
Miejsce
Urząd Miejski w Płońsku ul. Płocka 39
(wejście od ul. 1 Maja) sala nr 101 B, I piętro.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE
POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU
FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓWWSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE
VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury
odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej ul.
Postępu 17a02-676 Warszawa POLSKA E-mail: odwolania@uzp.gov.plTel. +48
224587801
|
Dz. U./S
S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
|
9/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa
członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu -
Procedura otwarta
Suplement
do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
9/9
|
Internet: http://www.uzp.gov.plFaks +48 224587700
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów
składania odwołań: Wykonawcom, których interes w uzyskaniu zamówienia doznał
lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów
ustawy, przepisów wykonawczych jak też postanowień niniejszej SIWZ przysługują
środki ochrony prawnej znajdujące się w Dziale VI od art. 179 do 198 g ustawy Prawo zamówień
publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759ze zm.). Odwołanie wnosi się
do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od
dnia przesłania informacji o czynnościach Zamawiającego stanowiącej podstawę
jego wniesienia – jeżeli informacja ta została przesłana w sposób określony ww.
art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny
sposób.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje
na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej ul.
Postępu 17a02-676 Warszawa POLSKA E-mail: odwolania@uzp.gov.plTel. +48
224587801Internet: http://www.uzp.gov.plFaks +48 224587700
VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
23.8.2011