Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.plonsk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony
internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu
oraz ciągu pieszo jezdnego przy ul. Grunwaldzkiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: Budowa parkingu oraz ciągu pieszo jezdnego przy ul.
Grunwaldzkiej. Przedmiot zamówienia Budowa parkingu oraz ciągu pieszo jezdnego
przy ul. Grunwaldzkiej w ramach zadań inwestycyjnych: 1.Budowa parkingów na
terenach parku przy ulicy Grunwaldzkiej przylegającym od strony pn. - zach. do
zespołu garaży przy osiedlu Wspólnoty Mieszkaniowej. 2.Budowa drogi - ciągu
pieszo jezdnego od ul. Grunwaldzkiej w kierunku pn. - wsch. przylegającej do
budynku Grunwaldzka 28 i wyznaczenie pasa do parkowania pojazdów. Opis
przedmiotu zamówienia: 1Budowa parkingów na terenach parku przy ulicy
Grunwaldzkiej przylegającym od strony pn. - zach. do zespołu garaży przy
osiedlu Wspólnoty Mieszkaniowej. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu
liczącego 23 miejsca postojowe: -22 stanowiska o wymiarach 2,50 m x 5,00 m, -1 stanowisko dla
osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,60 m x 5,0 m, wraz z kanalizacją deszczową i
oświetleniem. Nawierzchnia parkingu: kostka betonowa grubości 8 cm. Budowa parkingu wiąże
się z koniecznością wycinki 2 drzew. 1.Budowa drogi - ciągu pieszo jezdnego od
ul. Grunwaldzkiej w kierunku pn. - wsch. przylegającej do budynku Grunwaldzka
28 i wyznaczenie pasa do parkowania pojazdów. Przedmiotem zamówienia jest
budowa drogi - ciągu pieszo jezdnego o szerokości 5,0 m oraz 14 miejsc
postojowych: -13 stanowisk o wymiarach 2,50 m x 5,00 m, - 1 stanowisko dla osób
niepełnosprawnych o wymiarach 3,60
m x 5,0
m, wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem.
Nawierzchnia parkingu: kostka betonowa grubości 8 cm. 1a Dokumentację
projektową do zadania inwestycyjnego nr 1 stanowią n/w załączniki: a) Budowa
parkingów - STWiOR s- załącznik nr 8 do siwz. b) Budowa parkingów - branża
drogowa i kanalizacja deszczowa - załącznik nr 9 do siwz. c) Budowa parkingów -
branża elektryczna - załącznik nr 10 do siwz. 1b Dokumentację projektową do
zadania inwestycyjnego nr 2 stanowią n/w załączniki: a) Budowa drogi-ciągu
pieszo jezdnego - STWiOR - załącznik nr 11 do siwz. b) Budowa drogi-ciągu
pieszo jezdnego - branża drogowa i kanalizacja deszczowa - załącznik nr 12 do
siwz. c) Budowa drogi-ciągu pieszo jezdnego - branża elektryczna - załącznik nr
13 do siwz. 1c Projekt stałej organizacji ruchu stanowi załącznik nr 14 do siwz
- dotyczy zadania inwestycyjnego nr 1 i 2. Wykonawca udzielI Zamawiającemu
gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy oraz rękojmi
na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.20.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 7.1. Ustala
się wadium do zamówienia w wysokości: 9 800,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy
osiemset złotych 00/100). 7.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku
formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 7.3. Wadium wnoszone w pieniądzu
wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w
Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003 na przelewie bankowym
należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: Przetarg na robotę budowlaną
polegającą na budowie parkingu oraz ciągu pieszo jezdnego przy ul.
Grunwaldzkiej. nasz znak: ZP.271.21.2014. 7.4. Wadium wniesione w pieniądzu
Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.5. Wadium wniesione w pieniądzu
należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin
wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku
bankowego Zamawiającego. Zamawiający prosi o załączenie do oferty kopii
potwierdzenia wpłaty wadium. 7.6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie
zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym
było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego
oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
Wykonawcę. 7.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w
formie oryginału do oferty. 7.8. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie
wykluczony z postępowania. 7.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie
z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 7.10. Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na podstawie art.
46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 7.11. Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp., jeżeli Wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień
publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictwa, chyba, że
udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego
stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o W/w
warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem minimum
jednej roboty budowlanej polegającej na budowie parkingu, wraz z kanalizacją
deszczową oraz oświetleniem, liczącego co najmniej 30 miejsc parkingowych. Na
potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy załączenia do oferty:
wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy
roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
wykonane w wykazie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały
wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane w wykazie
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone stanowią: 1)
poświadczenie, lub 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o
którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz
którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane,
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Niespełnienie w/w warunku
skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB
DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE
ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych
robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz
określenie warunków zmian
15.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno
Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest
złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis
propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na
wykonanie zamówienia. 15.3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany
postanowień niniejszej umowy: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia
zmiany w zakresie terminu realizacji umowy: 1) z powodu wystąpienia siły
wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego
nie można było przewidzieć lub wystąpienia niesprzyjających dla robót warunków
pogodowych, 2) w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich
nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych
koniecznych do spełnienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany
materiałów i technologii przedstawionych w dokumentacji projektowej, po ich
zatwierdzeniu przez autora projektu i Inspektora nadzoru inwestorskiego pod
warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie będą
powodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy. Będą to, w szczególności,
okoliczności: 1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na
eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące
poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z
uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4) w
przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego, w szczególności zmniejszenie
wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy, jak również w przypadku zmiany
przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje również zmiany umowy w wyniku:
1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia,
przejęcia itp.), 2) urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen
proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, 3) przedłużenia terminu realizacji
zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności
następstw działań administracyjnych oraz zawieszania umowy, o którym mowa w §
14 umowy. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1-go Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, pokój 212, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 09:00,
miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go
Maja) w Kancelarii Urzędu - Biuro Obsługi Interesanta (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie