Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.plonsk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk
reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk,
woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres
strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres
strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Dostawa i instalacja fontanny pływającej na zbiorniku wodnym
Rutki w Płońsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zwiększenie atrakcyjności
turystycznej Płońska - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa, montaż i uruchomienie fontanny
pływającej na powierzchni zbiornika wodnego Rutki przy ulicy Związku Walki
Młodych w Płońsku, z wykonaniem zasilenia energetycznego i oświetlenia
fontanny. Lokalizację fontanny przedstawiono w załączniku graficznym nr 7 do
siwz. 2. Podłączenie urządzenia do istniejącej szafki pomiarowo rozdzielczej
zlokalizowanej w sąsiedztwie zbiornika wodnego Rutki, w budynku nieczynnej
pompowni. 3. Fontanna powinna posiadać: 1) system ośmiu pomp (o mocy min. 4kW
każda), rozmieszczonych po okręgu, umocowanych na pływakach lub zamontowanych
do dna zbiornika, (głębokość zbiornika w miejscu montażu fontanny wynosi około
1-1,50 metra),
2) osiem dysz, wysokość strumienia wody z dyszy minimum 20 metrów, 3)
podświetlenie fontanny światłem kolorowym LED RGBW, o mocy nie mniejszej niż
90W każda lampa, po jednej lampie do każdej dyszy, 4) skrzynkę sterowniczą do
sterowania pracą pompy i oświetlenia, wyposażoną w wymagane urządzenia
zabezpieczające i ochronne, odporną na warunki atmosferyczne i zabezpieczoną
przed wandalizmem, 5) automatykę sterującą, umożliwiającą dobowe ustawienie
czasu startu i wyłączania się fontanny i oświetlenia, 6) dwa programy pokazu
wody i światła, jeden 8 min., drugi 12 min. załączane naprzemiennie z
możliwością dowolnego ustawienia czasu załączenia, 7) kabel zasilający
przeznaczony do zanurzenia w wodzie długości 80 m, złącze kablowe
hermetyczne, elektrycznie bezpieczne, 8) wszystkie niezbędne zabezpieczenia
przeciwporażeniowe, przeciwzwarciowe, przeciążeniowe itp. 9) włącznik i
wyłącznik zasilania głównego, 10) filtry zabezpieczające przed
zanieczyszczeniem, 11) instrukcję bezpieczeństwa dotyczącą prawidłowego i
bezpiecznego użytkowania sprzętu. 4. W kosztach zamówienia należy uwzględnić
koszt transportu fontanny, montaż z niezbędnym okablowaniem, rozruch fontanny z
zaprogramowaniem i instruktażem obsługi. 5. W kosztach zamówienia należy
przewidzieć demontaż fontanny po sezonie i przewiezienie jej na odległość do 3 km do miejsca składowania
wskazanego przez Zamawiającego. 6. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji
jakości i rękojmi wykonania przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy, licząc od
dnia odbioru końcowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34.93.00.00-5, 31.52.74.00-0, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający
nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB
DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE
ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz
określenie warunków zmian
1.Inicjatorem zmiany może być zarówno
Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest
złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis
propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie
zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej
umowy: 1) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku
przekształcenia, przejęcia itp.), 2) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT
nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku
podwyżki, jak i obniżki, 3) w zakresie przedłużenia terminu realizacji
zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności
następstw działań administracyjnych, 4) w przypadku zmian korzystnych dla
Zamawiającego, w szczególności zmniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa w § 7
umowy, jak również w przypadku zmiany przedmiotu zamówienia, 5) w zakresie
zmiany terminu demontażu przedmiotu zamówienia z uwagi na warunki
atmosferyczne. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany materiałów i
technologii przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, po ich
zatwierdzeniu pod warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego
oraz nie będą powodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy, w
szczególności w następujących okolicznościach: 1) powodujące obniżenie kosztu
ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego
przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych, 3)
wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany
obowiązujących przepisów, 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej
pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na
wniosek Wykonawcy: 09 - 100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście
od ul. 1-go Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, pokój 212, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 10:00,
miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go
Maja) w Kancelarii Urzędu - Biuro Obsługi Interesanta (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia: nie