Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.plonsk.pl
Płońsk: Usługa świadczenia
dostępu do Internetu dla 12 jednostek podległych Gminy Miasto Płońsk i 130
gospodarstw domowych na terenie Płońska w ramach realizacji projektu
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu wśród mieszkańców Płońska,
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego
Innowacyjna Gospodarka
Numer ogłoszenia: 80337 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony
internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa
świadczenia dostępu do Internetu dla 12 jednostek podległych Gminy Miasto
Płońsk i 130 gospodarstw domowych na terenie Płońska w ramach realizacji
projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu wśród mieszkańców Płońska,
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego
Innowacyjna Gospodarka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia dostępu do Internetu dla 12
jednostek podległych Gminy Miasto Płońsk i 130 gospodarstw domowych na terenie
Płońska w ramach realizacji projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu
wśród mieszkańców Płońska, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w
ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 3.1.1. Dostęp do Internetu
musi być zapewniony w okresie 48 miesięcy obowiązywania umowy dla: 1) 130
gospodarstw domowych na terenie miasta Płońska - Internet do 1 komputera w
każdym ze 130 gospodarstw domowych. 2) 12 jednostek podległych Gminy Miasto
Płońsk: a) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płońsku - Internet dla 8
stanowisk komputerowych, b) Miejskiej Biblioteki Publicznej w Płońsku -
Internet dla 6 stanowisk komputerowych, c) Miejskiego Centrum Kultury w Płońsku
- Internet dla 1 stanowiska komputerowego, d) Szkoły Podstawowej nr 2 w Płońsku
- Internet dla 57 stanowisk komputerowych, e) Szkoły Podstawowej nr 3 w Płońsku
- Internet dla 44 stanowisk komputerowych, f) Gimnazjum nr 1 w Płońsku -
Internet dla 62 stanowisk komputerowych, g) Gimnazjum nr 2 w Płońsku - Internet
dla 45 stanowisk komputerowych, h) Przedszkola nr 1 w Płońsku - Internet dla 5
stanowisk komputerowych, i) Przedszkola nr 2 w Płońsku - Internet dla 5
stanowisk komputerowych, j) Przedszkola nr 3 w Płońsku - Internet dla 5
stanowisk komputerowych, k) Przedszkola nr 4 w Płońsku - Internet dla 5
stanowisk komputerowych, l) Przedszkola nr 5 w Płońsku - Internet dla 5
stanowisk komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w
załączniku nr 7 do siwz..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza
możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od
udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług
stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i
polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnego z
przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4, 72.41.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
24.06.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności
faktury - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
15.3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy:
1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem
dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę
inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany
(przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 2. Strony dopuszczają
się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) stawki podatku od towarów i
usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty
wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4) w zakresie przedłużenia terminu
realizacji zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia. 3.
Zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1-go Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, pokój nr 15 (na parterze)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 10:00, miejsce: 09-100 Płońsk,
ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii
Urzędu (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
02.06.2015r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. N. Burzyńska
c