Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.plonsk.pl
Płońsk:
Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania: Modernizacja i
rozbudowa stadionu miejskiego
Numer ogłoszenia: 81660 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
|
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39,
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej
dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stadionu miejskiego.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1.
Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania: Modernizacja
i rozbudowa stadionu miejskiego. 2. Wymagany zakres zamówienia: 2.1. Koncepcja
funkcjonalno-przestrzenna wraz z szacunkowym kosztem realizacji zadania. 2.1.2.
Zaakceptowanie koncepcji przez Zamawiającego będzie stanowiło podstawę do przystąpienia
do dalszych prac projektowych. 2.2. Opracowanie dokumentacji projektowo -
kosztorysowej w tym: 2.2.2. Projekt budowlany wykonawczy ze wszystkimi
niezbędnymi uzgodnieniami, badaniami i opiniami stanowiący podstawę uzyskania
pozwolenia na budowę, 2.2.3. Projekt zagospodarowania, 2.2.4. Branżowe projekty
wykonawcze, 2.2.5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2.2.6.
Przedmiary robót, 2.2.7. Kosztorysy inwestorskie i zbiorcze zestawienie
kosztów, 2.2.8. BIOZ, 2.2.9. Wizualizacja projektu na 3 sztywnych planszach o
wymiarach 1,5 x 1,0 m oraz wizualizacja multimedialna. 2.3. Pełnienie nadzoru
autorskiego w czasie realizacji inwestycji. 3. Zakres rzeczowy projektu
budowlanego: 3.1. Zadaszone trybuny dla kibiców z maksymalną liczbą siedzisk
1000 szt., 3.2. Budynek szatniowo magazynowy z sanitariatami (może być
zlokalizowany pod trybunami) na potrzeby organizacji imprez piłkarskich i
lekkoatletycznych, zgodny z wymogami PZPN, 3.3. Stadion lekkoatletyczny kat.
III a, 3.4. 8 torowa bieżnia lekkoatletyczna o nawierzchni poliuretanowej, 3.5.
Nawierzchnia boiska piłkarskiego - naturalna (rozgrywki max. III liga), 3.6.
Piłkochwyty o wymiarach 20 m x 6 m umieszczone za bramkami, 3.7. Ogrodzenie
stadionu + wewnętrzne ogrodzenie płyty boiska z bieżnią, 3.8. Oświetlenia
terenu stadionu (płyta boiska, bieżnia, teren przyległy), 3.9. Drogi
wewnętrzne, parkingi, ciągi piesze, mała architektura, zieleń, 3.10. Budowa
drenażu pod boiskiem odprowadzającego wodę opadową, 3.11. Budowa instalacji
nawadniania dla płyty boiska piłkarskiego, 3.12. Boisko piłkarskie o wymiarach
pola gry maksymalnych jakie będą możliwe, 3.13. Korytarz biegowy (3 tory)
kryty, zlokalizowany np. pod trybunami, 3.14. Siłownia zlokalizowana w
korytarzu biegowym lub w budynku szatniowo-magazynowym. 4. Dokumentację należy
opracować w ilości egzemplarzy: 4.1. Koncepcja funkcjonalno - przestrzenna wraz
z szacunkowym kosztem realizacji zadania - 3 egzemplarze (w formie papierowej),
4.2. Projekt budowlany wykonawczy - 6 egzemplarzy w formie papierowej, 1
egzemplarz na nośniku elektronicznym w formacie pdf., 4.3. Przedmiar robót - 2
egzemplarze w formie papierowej, 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym w
formacie pdf., 4.4. Kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze w formie papierowej,
1 egzemplarz na nośniku elektronicznym, 4.5. Specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru robót - 3 egzemplarze w formie papierowej, 1 egzemplarz na nośniku
elektronicznym w formacie pdf. 5. Pełny zakres dokumentacji projektowej należy
również sporządzić w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD (opracowania w
wersji elektronicznej mają służyć Zamawiającemu do zamieszczenia dokumentacji
na stronie internetowej) - w formacie pdf, natomiast kosztorys inwestorski
należy przedłożyć na oddzielnym nośniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
stanowi załącznik nr 7 do siwz..
II.1.5)
|
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00-0.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności
rachunku/faktury VAT - 5
IV.2.2)
|
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1 Maja) w Urzędzie Miejskim pokój nr 15 parter..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 10:00, miejsce:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii
Urzędu (na parterze)..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Zamówienie
nie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
08.04.2016 r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. S. Januszewska