OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
(do 60 000 EURO)
Burmistrz Miasta Płońsk - ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk
tel. (023) 662-26-91, fax. 662-55-11
ogłasza przetarg nieograniczony
na opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej zagospodarowania terenów w dolinie rzeki Płonki oraz terenów sportowych z uwzględnieniem funkcji sportowo-rekreacyjnej
i budowy internatu w Płońsku
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Miejskim
w Płońsku przy ul. Płockiej 39 pok. 205, 208 za kwotę 10,00 zł lub za zaliczeniem pocztowym.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin wykonania â 30.09.2006 r.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz do oferty dołączą stosowne oświadczenia
i dokumenty wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wszystkie oświadczenia i dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. Wymagane oświadczenia.
Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć wg załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2,
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku â Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej âustawąâ, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 â 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert,
5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu â wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat opracowań, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy â w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty
i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że opracowania te zostały wykonane należycie â zał. nr 4.
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia polisy lub innego
dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej â w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 1, 4 i 5 składa dokument lub
dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 2
ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
7. Pozostałe dokumenty:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty â zał. nr 2,
2) wypełniony i podpisany projekt umowy na załączniku nr 5,
3) kosztorys ofertowy,
4) wstępny projekt koncepcji,
5) obliczenie przewidywanego kosztu realizacji przedsięwzięcia wg zaproponowanej przez Wykonawcę wstępnej koncepcji,
6) harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy,
7) kserokopia dowodu wniesienia wadium,
8) w przypadku zatrudnienia podwykonawcy(ów) przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy,
9) w przypadku zatrudnienia podwykonawcy(ów) â dotyczy każdego podwykonawcy â wyciąg z właściwego rejestru stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji, sposób reprezentacji i charakter działalności gospodarczej lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
10) w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną â umowę tej spółki,
11) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie,
12) upoważnienie do podpisania oferty (dotyczy osób wymienionych w ďż˝ 9 ust. 1 pkt c siwz),
13) każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w ďż˝ 11 ust. 2, ust. 3 pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
14) oświadczenie o przekazaniu wszelkich praw do dalszego nieodpłatnego wykorzystania przez zamawiającego opracowanej koncepcji programowo - przestrzennej zagospodarowania terenów w dolinie rzeki Płonki oraz terenów sportowych z uwzględnieniem funkcji sportowo â rekreacyjnej i budowy internatu w Płońsku.
Wymagane wadium - 500,00 PLN.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
80% - cena za wykonanie zamówienia
10% - wstępny projekt koncepcji
10% - przewidywany koszt realizacji przedsięwzięcia wg wstępnego projektu
koncepcji
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Płońsku, ul. Płocka 39 pok. nr 104 w godz. 800 - 1600 (poniedziałek - piątek).
Termin składania ofert upływa dnia 05.06.2006 r. 1200.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.06.2006 r. o godz. 1230 w siedzibie zamawiającego
pok. 114.
Termin związania ofertą â 30 dni.
BURMISTRZ
Andrzej Pietrasik