Płońsk, dn. 27.07.2006r.
AN.341 â1 / 06
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. â Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, z późn. zmianami) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta
2. Adres: Płońsk, ul. Płocka 39
3. Kod pocztowy: 09 â 100
4. Miejscowość: Płońsk
5. Województwo: Mazowieckie
II. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) dostawa.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony.
III. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
na dostawę mebli do sali obsługi interesantów w budynku Urzędu Miejskiego w Płońsku
IV. Wybór oferty:
1.Wykonawca:
1) Nazwa (firma):
Staldrew M. Czwarnok, G. Woźniak â Głażewska Spółka Jawna
2) Adres:
3) Kod pocztowy: 05 â 311 Dębe Wielkie
4) Miejscowość: Ostrów Kania 21 A
5) Województwo: Mazowieckie
V. Uzasadnienie wyboru:
W przetargu została złożona jedna oferta, która spełnia warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.
Termin podpisania umowy zostanie ustalony telefonicznie.
Przedowniczący Komisji Przetargowej
Andrzej Kamasa