Ogłoszenie o zamówieniu
IT. 341-22/06
usługi
Płońsk : „Odławianie bezpańskich psów z terenu miasta Płońska w 2007 r.”
1. Nazwa i adres zamawiającego
Gmina Miasto Płońsk
tel. (023) 662-26-91, fax (023) 662-55-11
NIP 567-178-37-18 REGON 130377847
www.plonsk.pl e- mail: plonsk@plonsk.pl
godziny pracy zakładu : 8 – 16:00 ( poniedziałek- piątek)
W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia , wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie.
Nazwiska osób upoważnionych do kontaktów .
inż. Barbara Pawłowska - p.o. Dyrektor Wydziału Infrastruktury Technicznej
tel. (023) 662 26 91 wew. 311
Krzysztof Jakubiak - Inspektor w Wydziale Infrastruktury Technicznej
www.plonsk.pl
Specyfikację można nabyć w siedzibie zamawiającego lub zostanie wysłana na pisemny wniosek wykonawcy pocztą po wniesieniu opłaty 10 zł .
a) Odławianie bezpańskich psów uwzględniające n/w zakres czynności :
· koszt użycia sprzętu do odłowienia,
· kwarantannę,
· szczepienia ochronne,
· transport do schroniska.
· opłata schroniskowa,
b) Świadczenie usług weterynaryjnych dla zwierząt poszkodowanych,
c)Usuwanie i utylizacja zwłok zwierzęcych.
6.a. Wspólny słownik zamówień ( CPV): 85 20 00 00-1 – usługi weterynaryjne
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
od 2. 01.2007r. do 31. 12. 2007 rok
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców spełnienia poniższych warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca powinien:
1). Posiadać uprawnienia do wykonywania opisanych w zamówieniu robót .
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę odpowiadającą swoim rodzajem
i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,
4). Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
poprzez nie zaleganie przez wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne.
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona poprzez zastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania.
10.a.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy złożą na załączniku nr 3 oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, że:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia,,
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę
wspólną.
1).W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub
czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem
składania ofert,
b) zezwolenie na odławianie i transportowanie do schronisk bezpańskich zwierząt,
c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających
odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
d) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
e) umowa ze schroniskiem dla bezdomnych zwierząt na przyjęcie po kwarantannie
odłowionych psów.
f) umowa na usuwanie i utylizację zwłok zwierzęcych
W przypadku składania oferty wspólnej w/wym. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2). W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej
wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim znaczeniem przedmiotowi zamówienia w okresie
ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania.
b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń i środków jakie
posiada wykonawca ,przy pomocy których zwierzęta będą odławiane i przewożone do schroniska.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców, którzy potwierdzają
spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców składających
ofertę wspólną będzie go spełniał.
2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa w § 9 pkt. 2 ppkt. a),c), składa dokument lub dokumenty,
wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) Dokument, o którym mowa w pkt 2) ppkt a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2) ppkt c) powinien być wystawiony
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju ,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia zawarte w pkt. 2) powyżej stosuje się
odpowiednio.
Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów czy załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Informacja na temat wadium:
Nie wymaga się wniesienia wadium.
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
najniższa cena
Cena za realizację zamówienia (z Vat) – 100%
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 100 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
Pc = ( Cmin :Cx) x 100 x waga kryterium ( 100%)
gdzie
Pc – ilość punktów przyznanych danej ofercie brutto (z Vat) dla realizacji całego zadania
Cmin – minimalna-najniższa cena brutto (z Vat) zaoferowana w przetargu ze wszystkich ofert ważnych i nie odrzuconych
Cx- cena brutto (z Vat) podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany- cena badanej oferty
13. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego ( Kancelarii ) na adres Urząd Miejski w Płońsku
ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk do godz. 1000 w dniu 15 grudnia 2006 roku.
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi o godz. 1030 w dniu 15 grudnia 2006 roku w siedzibie zamawiającego,
pokój nr 214.
15. Termin związania z ofertą:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
16. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
17. Informacje na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Data ogłoszenia 06. 12. 2006 r.
Burmistrz
Andrzej Pietrasik