O g ł o s z e n i e o z a m ó w i e n i u
Nr AN 341 â 1 / 07
Roboty budowlane Dostawy ďż˝ Usługi
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
|
Nazwa:
Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Agnieszka Miazga,
Andrzej Kamasa
|
|
Adres: ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja)
|
Kod pocztowy : 09 â100
|
|
Miejscowość: Płońsk
|
Województwo: Mazowieckie
|
|
Telefon :
(023) 662 26 91 (wew. 335, 329)
|
Faks :
(023) 662 55 11
|
|
Poczta elektroniczna (e-mail):
am@plonsk.pl
plonsk@plonsk.pl
|
Adres internetowy pod którym umieszczono ogłoszenie i SIWZ
www.plonsk.pl.
|
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt I.1ďż˝
I.3) Adres, pod którym można uzyskać lub pobrać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt I.1 ďż˝
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt I.1 ďż˝
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Płońsku wraz z instalacją oprogramowania.
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowy sprzęt , sprawny z zainstalowanymi sterownikami podzespołów i oprogramowaniem:
-
Monitor LCD wraz z kablem przyłączeniowym â 5 szt.
-
Komputer biurowy z DVD â 1 szt.
-
Komputer biurowy z nagrywarką DVD â 4 szt.
- Drukarka laserowa kolorowa â 2 szt.
-
Drukarka atramentowa A3 â 2 szt.
-
Drukarka laserowa duplex â 2 szt.
-
UPS â 5 szt.
Sprzęt: monitor i komputer biurowy, musi być dobrany pod względem kolorystycznym, tzn. np. jeśli obudowa stacji jest czarna (szara), to mysz i klawiatura komputerowa mają być czarne (szare), monitor czarny bądź srebrno-czarny (szary).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
Urząd Miejski w Płońsku
II.1.5) Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30231300-0 komputery, 30233211-3 klawiatury komputerowe, 30232120-1 myszy komputerowe, 30231250-4 monitory ekranowe, 30233231-9 drukarki laserowe, 30233234-0 kolorowe drukarki atramentowe, 30232000-4 różny sprzęt komputerowy, 30241000-0 oprogramowanie, 30217000-3 części akcesoria i wyroby do komputerów.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE ďż˝ TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE ďż˝ TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
poniżej równowartości 60 000 EUR
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w tygodniach 3 tygodnie (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia // i/lub zakończenia // (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
Wadium nie jest wymagane.
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.
2. Wykonawcy są obowiązani załączyć do oferty dokumenty na podstawie ďż˝ 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605):
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 p.z.p. i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 p.z.p.);
2) aktualny odpisu z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (ďż˝ 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia),
3) oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( załącznik nr 4 do SIWZ)
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony ďż˝ Przetarg ograniczony Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
|
Numer ogłoszenia w spisie BZP
|
Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)
|
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) ďż˝ Najniższa cena
1) cena (brutto) 100 %
B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne (również na stronie internetowej www.plonsk.pl) do upływu terminu składania ofert określonego w pkt IV.3.2.
Cena: nie dotyczy
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
4.04.2007 r. (dd/mm/rrrr)
Godzina 10:00 (gg:mm)
Miejsce: Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39(wejście od ul.1Maja),Sala Obsługi Interesantów
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do / / r. (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
4.04.2007 r. (dd/mm/rrrr) Godzina 10:15 (gg:mm)
Miejsce: Urząd Miejski w Płońsku, ul.Płocka 39(wejście od ulicy 1 Maja), pok. 101
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
TAK ďż˝ NIE ďż˝ Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
V.3) Data opublikowania ogłoszenia 26.03.2007 r. (dd/mm/rrrr)