z dnia 23.05.2007 r.
na dostawę sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Płońsku oraz Publicznych Punktów Dostępu do Internetu w Płońsku wraz z instalacją oprogramowania, w ramach projektu â Rozwój eâadministracji oraz stworzenie Publicznych Punktów Dostępu do Internetu w Płońskuâ.
Roboty budowlane Dostawy ďż˝ Usługi
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
|
Nazwa:
Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Agnieszka Miazga,
Andrzej Kamasa
|
|
Adres: ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja)
|
Kod pocztowy : 09 â100
|
|
Miejscowość: Płońsk
|
Województwo: Mazowieckie
|
|
Telefon :
(023) 662 26 91 (wew. 335, 329)
|
Faks :
(023) 662 55 11
|
|
Poczta elektroniczna (e-mail):
am@plonsk.pl
plonsk@plonsk.pl
|
Adres internetowy pod którym umieszczono ogłoszenie i SIWZ
www.plonsk.pl.
|
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt I.1ďż˝
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt I.1 ďż˝
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt I.1 ďż˝
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Płońsku oraz Publicznych Punktów Dostępu do Internetu w Płońsku wraz z instalacją oprogramowania, w ramach projektu âRozwój eâadministracji oraz stworzenie Publicznych Punktów Dostępu do Internetu w Płońskuâ, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Działanie 1.5.
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowy sprzęt, sprawny z zainstalowanymi sterownikami podzespołów i oprogramowaniem:
Cześć 1
1. Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym â 8 sztuk, w którego skład wchodzi:
1.1. Monitor
1.2. Komputer biurowy
1.3. Oprogramowanie â pakiet biurowy
2. Zestaw komputerowy do Publicznych Punktów Dostępu do Internetu â 5 sztuk, w którego skład wchodzi:
2.1 Monitor
2.2 Komputer biurowy
2.3 Drukarka laserowa mono
2.4 Pakiet biurowy
2.5 Oprogramowanie antywirusowe
2.6 Oprogramowanie zapewniające filtrowanie treści internetowych
2.7 Biurko komputerowe, krzesło obrotowe z podłokietnikiem
3. Drukarka â 7 sztuk
3.1 Drukarka laserowa duplex â 5 sztuk
3.2 Drukarka laserowa mono â 2 sztuki
Część 2
-
Infomat do Publicznego Punktu Dostępu do Internetu â 2 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
Urząd Miejski w Płońsku â budynek wejście od ul. 1 Maja, Płońsk
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej â ul. Kolbego 9, Płońsk
Punkt Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych â ul. Kolbego 9, Płońsk
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej â ul. Zajazd 5, Płońsk
Miejskie Centrum Kultury â ul. Płocka 50, Płońsk
Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji â ul. Kopernika 3, Płońsk
Miejska Biblioteka Publiczna â ul. Północna 15B, Płońsk
II.1.5) Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Część 1
30231300-0 komputery, 30233211-3 klawiatury komputerowe, 30232120-1 myszy komputerowe, 30231250-4 monitory ekranowe, 30233231-9 drukarki laserowe, 30233234-0 kolorowe drukarki atramentowe, 30232000-4 różny sprzęt komputerowy, 30241000-0 oprogramowan ie, 30217000-3 części akcesoria i wyroby do komputerów.
Część 2
30231300-0 komputery, 30232000-4 różny sprzęt komputerowy, 30241000-0 oprogramowanie,
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE TAK ďż˝
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE ďż˝ TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Część 1 i część 2 poniżej równowartości 60 000 EUR
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Część 1 zamówienia - okres w tygodniach 3 tygodnie (licząc od daty udzielenia zamówienia)
Część 2 zamówienia â okres w tygodniach 5 tygodni(licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia // i/lub zakończenia // (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
Wadium nie jest wymagane.
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
Część 1
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.
2. Wykonawcy są obowiązani załączyć do oferty dokumenty na podstawie ďż˝ 1, 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605):
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 p.z.p. i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 p.z.p.);
2) aktualny odpisu z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (ďż˝ 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia),
3) oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
4) certyfikat CE na każde dostarczone w przetargu urządzenie - wymagany stosowny dokument potwierdzający ten certyfikat;
5) certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji â wymagany stosowny dokument;
6) oferowane komputery powinny posiadać certyfikat potwierdzający prawidłową współpracę z systemem operacyjnym (dopuszczalne oświadczenie wykonawcy);
Część 2
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.
2. Wykonawcy są obowiązani załączyć do oferty dokumenty na podstawie ďż˝ 1, 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605):
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 p.z.p. i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 p.z.p.);
2) aktualny odpisu z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (ďż˝ 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia),
3) oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
4) certyfikat CE na każde dostarczone w przetargu urządzenie - wymagany stosowny dokument potwierdzający ten certyfikat;
5) oferowany sprzęt komputerowy powinny posiadać certyfikat potwierdzający prawidłową współpracę z systemem operacyjnym (dopuszczalne oświadczenie oferenta);
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony ďż˝ Przetarg ograniczony Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
|
Numer ogłoszenia w spisie BZP
|
Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)
|
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert dla części 1 zamówienia i części 2 zamówienia
2.2.1 Dla części 1 zamówienia :najniższa cena
cena (brutto) 100 %
2.2.2 Dla części 2 zamówienia: cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia
a) cena (brutto) â 80 %,
b) posiadanie certyfikatu ISO 9001:2000 dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji â 20%.
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do upływu terminu składania ofert określonego w pkt IV.3.2
Cena: nie dotyczy
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
1.06.2007 r. (dd/mm/rrrr)
Godzina 10:00 (gg:mm)
Miejsce: Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39 (wejście od ul.1Maja),Sala Obsługi Interesantów
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do / / r. (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
1.06.2007 r. (dd/mm/rrrr) Godzina 10:15 (gg:mm)
Miejsce: Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39 (wejście od ulicy 1 Maja), pok. 101
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE TAK ďż˝ Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
Projekt nr Z/2.14/I/1.5/1896/05: âRozwój e â administracji oraz stworzenie publicznych punktów dostępu do Internetu w Płońskuâ współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Działanie 1.5.
V.2) Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
V.3) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
V.4) Data opublikowania ogłoszenia 23.05.2007 r. (dd/mm/rrrr)