Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511.
¡ Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany miejscowego ogólnego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Płońsk dla wybranych obszarów miasta Płońsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zmiany miejscowego ogólnego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Płońsk w granicach określonych Uchwałą Nr XXVIII/151/08 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 24 stycznia 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Ogólnego Zagospodarowania Miasta Płońsk zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXVI/65/97 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 19 listopada 1997r. (Dz. U. Woj. Ciech. z 1998r. Nr 1, poz. 3), dla wybranych obszarów miasta Płońsk oraz Uchwałą Nr XXXIII/177/08 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 17.04.2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru położonego w Płońsku przy ul. Przemysłowej, zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Płońsk z 2002r. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące obszary urbanistyczne: 1)Opracowanie Zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońsk dla obszaru nr 1 położonego w rejonie ulicy Młodzieżowej i torów kolejowych, w północnej części miasta Płońsk. Powierzchnia obszaru - 34,6299 ha 2)Opracowanie Zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońsk dla obszaru nr 2 położonego w rejonie ulicy Wieczorków i rzeki płonki. Powierzchnia obszaru - 5,0324 ha 3)Opracowanie Zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońsk dla obszaru nr 3 położonego w rejonie ulicy Płockiej i trasy nr 10 Warszawa - Bydgoszcz. Powierzchnia obszaru - 5,9342 ha 4)Opracowanie Zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońsk dla obszaru nr 4 położonego w rejonie ulicy 1-go Maja i ZWM. Powierzchnia obszaru - 0,4092 ha 5)Opracowanie Zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońsk dla obszaru nr 5 położonego w rejonie ulicy
Grunwaldzkiej. Powierzchnia obszaru - 0,3372 ha 6)Opracowanie Zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońsk dla obszaru nr 6 położonego w rejonie ulicy Grunwaldzkiej. Powierzchnia obszaru - 0,1979 ha 7)Opracowanie Zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońsk dla obszaru nr 7 położonego w rejonie ulic Wolności i Rutkowskiego. Powierzchnia obszaru - 0,3643 ha 8)Opracowanie Zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońsk dla obszaru nr 8 położonego w rejonie ulic Klonowej i Sienkiewicza oraz trasy nr 7 Warszawa - Gdańsk. Powierzchnia obszaru - 12,4944 ha 9)Opracowanie Zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońsk dla obszaru nr 7 położonego w rejonie istniejącego osiedla Toruńskie. Powierzchnia obszaru - 11,4018 ha 10) Opracowanie Zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońsk dla obszaru nr 10 stanowiący działkę ewidencyjną nr 398-10. Powierzchnia obszaru - 0,4894 ha 11)Opracowanie Zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Płońsk dla obszaru nr 11 położonego w Płońsku przy ul. Przemysłowej. Powierzchnia obszaru - 0,6500 ha Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych obszarów miasta Płońsk (tekst planu w formie uchwały wraz z rysunkiem, łącznie 8 egz. w tym: 2 egz. w formie cyfrowej na CD w formatach: dxf i dwg, 1 egz. w formacie umożliwiającym publikację w Dzienniku Urzędowym oraz 1 rysunek planu w wersji ściennej). Opracowanie projektu planu winno być poprzedzone wariantowymi koncepcjami zagospodarowania przestrzennego terenu objętego opracowaniem, które podlegać będą akceptacji Zamawiającego. Projekt planu powinien zawierać część tekstową stanowiącą treść uchwały, część graficzną oraz wymagane rozstrzygnięcia stanowiące załączniki do uchwał, o których mowa w art. 20 ustawy z dnia 27 marca 2004r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Opracowanie
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego obszaru miasta Płońsk wraz z prognozą skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniając art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i opracowanie ekofizjograficzne zgodnie z art.71-73 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001- Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. Nr 129, poz. 902 z 2000r z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. Nr155, poz.1298) z prognozą oddziaływania planu na środowisko przyrodnicze w oparciu o przepisy o ochronie środowiska uwzględniającej ustalenia Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta Płońsk zatwierdzonego Uchwałą nr XLVII/32/2002 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 18 września 2002r. Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w art. 20 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Nie obejmuje wysyłania korespondencji. Określenie stawki tzw. renty planistycznej. Przygotowanie ogłoszenia o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu na co najmniej 7 dni przed dniem wyłożenia i wyznaczenie w ogłoszeniu terminu, w którym osoby prawne i fizyczne mogą wnosić uwagi dotyczące projektu planu, nie krótszym niż 14 dni od dnia zakończenia okresu wyłożenia projektu planu. Przygotowanie dokumentacji do wyłożenia projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz uczestniczenie w zorganizowanej w tym czasie dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. Po stronie Wykonawcy leży wprowadzanie w projektach zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych po wyłożeniu planu do publicznego wglądu. Przy sporządzaniu przedmiotu umowy należy uwzględnić przepisy rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. nr 164, poz. 158). Wykonawca jest zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach proceduralnych tj.: udzielania informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu, uczestniczenia w posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej dotyczących opiniowania przedmiotowych planów miejscowych, uczestniczenie w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projektach planów, udział na posiedzeniach Rady Miejskiej w Płońsku, opracowanie projektów uchwał wraz z rysunkami planu w skali 1:500 (6 egzemplarzy) oraz opracowanie wersji elektronicznej planów w formatach: dxf i dwg na płytach CD-R sztuk 2 oraz rysunek planu w wersji ściennej 1 egz. Wszelkie koszty z uzyskaniem opracowania pokrywa Wykonawca. Koszty wysyłki i ogłoszeń prasowych, których treść przygotowuje Wykonawca, pokrywa Zamawiający. Granice opracowania projektu planu określają: Uchwała nr XXVIII/151/08 Rady Miejskiej w Płońsku z 24 stycznia 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Ogólnego Zagospodarowania Miasta Płońsk zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXVI/65/97 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 19 listopada 1997r. (Dz. U. Woj. Ciech. z 1998r. Nr 1, poz. 3), dla wybranych obszarów miasta Płońsk oraz Uchwała Nr XXXIII/177/08 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 17.04.2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru położonego w Płońsku przy ul. Przemysłowej oraz załączniki graficzne do poszczególnych zadań. Ponadto do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączone są następujące dokumenty: a)Uchwała nr XXVIII/151/08 Rady Miejskiej w Płońsku z 24 stycznia 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Ogólnego Zagospodarowania Miasta Płońsk zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXVI/65/97 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 19 listopada 1997r. (Dz. U. Woj. Ciech. z 1998r. Nr 1, poz. 3), dla wybranych obszarów miasta Płońsk - załącznik nr 8 b)Uchwała Nr XXXIII/177/08
Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 17.04.2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru położonego w Płońsku przy ul. Przemysłowej - załącznik nr 9 c)Mapy przedstawiające rozmieszczenie poszczególnych zadań - załącznik nr 10
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
¡ Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
¡ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wymagania stawiane Wykonawcom: 1)Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2)treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5)wymagane jest określenie przez Wykonawcę numerów: telefonów kontaktowych i faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2)prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 3)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie. 4)przedstawią wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Główny projektant, specjaliści w dziedzinie komunikacji, ochrony środowiska, infrastruktury technicznej, ochrony zabytków, wyceny nieruchomości, ekonomii). Główny projektant planu musi być członkiem właściwej okręgowej Izby Urbanistów oraz należy podać informację o wykonanych przez niego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przynajmniej jednego opublikowanego w dzienniku urzędowym województwa, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub projektu planu przygotowanego do wyłożenia do publicznego wglądu, po procesie opiniowania i uzgadniania, rozpoczętego w procedurze ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz referencje lub opinie lub listy polecające od poprzednich zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie zamówienia w zakresie spełnienia proponowanego kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty, 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz z zaświadczeniami zgodny z niniejszą siwz. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 ustawy Pzp. 6. 1)niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zachowa się zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy Pzp. 2)Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca informacje o których mowa w pkt.5.5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.plonsk.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego tj. na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego na parterze w Płońsku, ul. Płocka 39 wejście od ul. 1 Maja.
¡ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz
musi potwierdzać, że Wykonawca będzie dysponował pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia (Główny projektant, specjaliści w dziedzinie komunikacji, ochrony środowiska, infrastruktury technicznej, ochrony zabytków, wyceny nieruchomości, ekonomii). Główny Projektant musi być członkiem właściwej okręgowej Izby Urbanistów oraz należy podać informację o wykonanych przez niego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przynajmniej jednego opublikowanego w dzienniku urzędowym województwa, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub projektu planu przygotowanego do wyłożenia do publicznego wglądu, po procesie opiniowania i uzgadniania, rozpoczętego w procedurze ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz referencje lub opinie lub listy polecające od poprzednich zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie zamówienia w zakresie spełnienia proponowanego kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty (załącznik nr 5 do siwz), 2)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 6 do siwz). 4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2)Wykonawcy (zarówno w konsorcjum jak i spółce cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest
dołączyć dokumenty wymienione w pkt 6.2.1),2); 6.3.1),2) siwz, 5)Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 6.1. 5. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język 6. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1)Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2)Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 3)Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji
zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4)Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy: Urząd Miejski w Płońsku, 09-100 Płońsk, Referat Zamówień Publicznch II piętro..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy