Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511.
¡ Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu dwóch boisk sportowych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu dwóch boisk sportowych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012
2.Zakres zamówienia obejmuje:
2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)
- podbudowa przepuszczalna:
- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska
Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 7 do SIWZ) i SST (załącznik nr 6 do SIWZ)
Warstwy podbudowy
-warstwa wyrównawcza: mieszanka drobnogranulowana o frakcji 0,075/4 mm - gr. 3 cm
-warstwa klinująca: kruszywo kamienne o frakcji 4.30 mm lub 0/31,5 o zawartości pyłków < 4,5 5 - gr. 8 cm
-warstwa nośna: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 30/60 mm gr. 15 cm
-warstwa odsączająca; wymiana gruntu piaskiem gruboziarnistym zagęszczonym warstwowo do ls = 0,97 do głębokości minimum60 cm p.p.t. - ok. 55 cm
-grunt rodzimy dogęszczony powierzchniowo ls = 0,97
Projektuje się wykonanie pod boiskiem drenażu z rur ułożonych w geowłókninie, zgodnie z projektem branży sanitarnej.
Nawierzchnia do piłki nożnej
nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 7 do SIWZ) i SST (załącznik nr 6 do SIWZ)
WYMAGANE PARAMETRY SYNTETYCZNEJ TRAWY
Poniżej podano minimalne wymagania dla trawy syntetycznej. Dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych, o parametrach zgodnych (lub wyższych) z poniższymi:
-grubość włókna: minimum 160 mikronów
-wysokość włókna: minimum 60 mm
-rodzaj włókna: monofilowe o przekroju łukowatym wzmocnione wtopionym rdzeniem
-gęstość pęczków trawy: 8 400 /m2
-ilość włókien: minimum 100 800/m2
-ciężar włókna: minimum 11 000 Dtex
-trawa zasypywana piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym SBR
-kolor trawy jasna i ciemna zieleń w jednym pęczku
-linie w kolorze białym o szerokości 10 cm - wklejane
WYMAGANE DOKUMENTY DOTYCZĄCE SZTUCZNEJ TRAWY (dołączyć do oferty)
Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.
-Certyfikat FIFA (1Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wynik badań laboratoryjnych potwierdzających zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA
-Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
-Atest PZH dla oferowanej nawierzchni
-Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowana inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na te nawierzchnie.
Wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach- 2 sztuki
- siatki do bramek - 2 sztuki
2.2. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 7 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 6 do SIWZ).
Warstwy podbudowy
-warstwa wyrównawcza: mieszanka drobnogranulowana o frakcji 0,075/4 mm - gr. 3 cm
-warstwa klinująca: kruszywo kamienne o frakcji 4.30 mm lub 0/31,5 o zawartości pyłków < 4,5 5 - gr. 8 cm
-warstwa nośna: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 30/60 mm gr. 15 cm
-warstwa odsączająca; wymiana gruntu piaskiem gruboziarnistym zagęszczonym warstwowo do ls = 0,97 do głębokości minimum 60 cm p.p.t. - ok. 55 cm
-grunt rodzimy dogęszczony powierzchniowo ls = 0,97
Projektuje się wykonanie pod boiskiem drenażu z rur ułożonych w geowłókninie, zgodnie z projektem branży sanitarnej
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 7 do SIWZ) i SST(załącznik nr 6 do SIWZ)
PRZEZNACZENIE, ZAKRES I WARUNKI STOSOWANIA
Nawierzchnia sportowa, poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy 13 mm układana na warstwie elastycznej o grubości 35 mm wykonanej z mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU. Cały system jest zamontowany na podłożu z kruszyw.
Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze,
Nawierzchnia sportowa składa się z dwóch warstw: nośnej i użytkowej. Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Tak wykonaną warstwę należy pokryć warstwą użytkową, którą stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem EPDM. Czynność tą wykonuje się poprzez natrysk mechaniczny (przy użyciu specjalnej natryskarki). Grubość warstwy użytkowej 2-3mm. Po całkowitym związaniu komponentów na nawierzchni są malowane linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku.
WYMAGANE PARAMETRY NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ
Poniżej podano minimalne wymagania dla nawierzchni poliuretanowej. Dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych, o parametrach zgodnych (lub wyższych) z poniższymi:
1.Wytrzymałość na rozciąganie, (MPa)> lub =0,70
2.Wytrzymałość na rozdzieranie, (N) > lub =100
3.Ścieralność (mm) < lub = 0,09
4.Przyczepność do podkładu (MPa)
-betonowego > lub = 0,6
-asfaltobetonowego > lub = 0,5
-mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU > lub =0,5
5.Odporność na uderzenie:
-powierzchnia odcisku kulki( mm2)
550 Âą 25
brak wgnieceń i spękań
WYMAGANIA DOTYCZĄCE NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ (dołączyć do oferty):
-Badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport
-Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
-Atest PZH dla oferowanej nawierzchni
-Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. Wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki
Wyposażenie do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)-2 sztuki
- siatka do siatkówki -1 sztuka
2.3. Ogrodzenie terenu
Ogrodzenie terenu na słupkach stalowych mocowanych na podmurówce betonowej. Wypełnienie z siatki stalowej lub ogrodzenia panelowego. Wysokość min. 4m. Rozstaw słupków od minimum 2m do maksimum 5m. Furtki i bramy systemowe przesuwne lub rozwierane, możliwość otwierania bramy za pomocą siłowników elektrycznych. Szerokość furtki od 1 do 2m, bramy od 2,5 do 4,5m, wysokość do wyboru. Piłkochwyty o wysokości min. 6m. Ogrodzenie musi spełniać wymogi bezpieczeństwa.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 7 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 6 do SIWZ).
2.4. Oświetlenie terenu
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory sodowe mocy 400 W (12 szt.) zamocowane na 10 masztach stalowych o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWT) oraz SST
( załącznik nr 6 do SIWZ).
2.5. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 6 do SIWZ).
2.6. Budowa budynku sanitarno-szatniowego
Budynki projektuje się na bazie uniwersalnego systemu modułowego umożliwiającego wiele zestawień w zależności od potrzeb użytkowników. System oparty jest na prefabrykowanych modułowych elementach drewnianych lub stalowych(moduł 2,55m x 5,20 w rzucie, wysokość 2,70 m - (10 modułów)
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 7 do SIWZ) i SST (załącznik nr 6 do SIWZ)
2.7. Przyłącze wod.-kan.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 7 do SIWZ) i SST (załącznik nr 6 do SIWZ)
2.8. Przyłącze energetyczne
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 7 do SIWZ) i SST (załącznik nr 6 do SIWZ)
2.9. Roboty towarzyszące
Rozbiórka istniejącego ogrodzenia (140 mb). Szczegółowy zakres w przedmiarze robót
Wycinka drzew: 5 szt. (lipy - 1 szt., klon - 1 szt., jarzębina - 3 szt.) zgodnie z decyzją zezwalająca na wycinkę drzew.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
Załącznik Nr 6 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 7 do SIWZ Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 8 do SIWZ Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi
36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną - 60 miesięcy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.21.20.00-6, 45.23.30.00-9, 45.34.20.00-6, 45.11.27.10-5, 45.33.22.00-5, 45.33.00.00-9, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.61.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
¡ Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych).
2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Płońsku
Nr 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003
- na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: Budowa kompleksu dwóch boisk sportowych w ramach programu ORLIK 2012
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty.
6.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
¡ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
b)dysponują osobą/osobami posiadającą posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.
4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
¡ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ).
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje,itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
oraz zaświadczenie (zaświadczenia), wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
(dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).
4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:1)ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
2)muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów
3)pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem
4)przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
¡ 1. Cena - 95
¡ 2. Termin wykonania - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na Wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 Urząd Miejski (wejście od ul. 1 Maja), Referat Zamówień Publicznych, II piętro pok.212..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).