Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax. 023 6625511.
¡ Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego samochodu ratownictwa wodnego i przeciwpowodziowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Płońsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: specjalistyczny samochód ratownictwa wodnego i przeciwpowodziowego. Odbiór samochodu nastąpi w siedzibie Wykonawcy w dniu dostawy na podstawie protokołu odbioru po sprawdzeniu, czy zaoferowany samochód jest sprawny i zgodny z ofertą Wykonawcy złożoną w przedmiotowej procedurze. Pojazd powinien być zatankowany paliwem do pełnego baku. Zamawiający dopuszcza ofertę na specjalistyczny samochód ratownictwa wodnego i przeciwpowodziowego zawierający rozwiązania równoważne z opisanymi minimalnymi wymaganiami na poszczególne elementy zamówienia. I.Pojazd spełnia wymogi przewidziane prawem dla tego typu pojazdów samochodowych, obowiązujące na terenie Polski w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego i musi posiadać świadectwo homologacji. II. Warunki ogólne: 1. Samochód musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2008 roku. 2. Samochód musi posiadać pełne wyposażenie gwarantowane przez producentów w fazie produkcji (standardowe ) przewidziane dla danej wersji samochodu. 3. Samochód musi posiadać obowiązkowe wyposażenie w postaci: koła zapasowego, trójkąta ostrzegawczego, klucza do kół, podnośnika hydraulicznego, gaśnicy proszkowej, apteczki. III. Wymagania zamawiającego: Parametr Wymagania minimalne 1. Typ nadwozia: -furgon towarowo-osobowy -przeszklenie w części osobowej -drzwi tylnie dwuskrzydłowe, otwierające się o kąt. min. 180 stopni przystosowany do przewozu min.6 osób( optymalnie więcej) -siedzenia skierowane w kierunku jazdy, wyposażone w pasybezpieczeństwa i zagłówki -drzwi przedziału załogi przesuwne -przedział załogi wyposażony w sufitowe okno uchylne -przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką 2. Wyposażenie: -belka świetlna z napisem STRAŻ -urządzenie sygnalizacyjne świetlne i dźwiękowe pojazdu uprzywilejowanego z możliwością podawania komunikatów słownych -radiotelefon samochodowy o parametrach: VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W, odstęp międzykanałowy 12,5
kHz dostosowany do użytku w sieci MSWiA min.128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków, obrotowy potencjometr siły głosu -lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu -lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości lusterek -wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min. 3,5 t , przy czym za uciąg uważa się siłę pracy mechanizmu wyciągarki -niezależne od pracy silnika ogrzewanie przedziału załogi i ładunkowego -oświetlenie przedziału ładunkowego włączane automatycznie po otwarciu tylnych drzwi, główny wyłącznik przedziału ładunkowego zainstalowany w kabinie kierowcy -oświetlenie przedziału załogi włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału załogi -dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy -przenośnia lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12 V -hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej do
3500 kg wg PN-76/S-47291 -gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane 12 V, 7 biegunowe -elektrycznie regulowane szyby w kabinie kierowcy -elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne -poduszka powietrzna kierowcy -wzmocniony alternator -instalacja oświetleniowa urządzeń wewnętrznych zasilana z odrębnego akumulatora 3. Dopuszczalna masa całkowita: do 3500 kg 4. Ładowność: powinna zapewniać wyposażenie samochodu w sprzęt ratownictwa wodnego i przeciwpowodziowego o ciężarze 700 kg i pełnej załogi 5. Silnik: z zapłonem samoczynnym spełniający normy Euro 4 6. Moc silnika: nie mniejsza niż 100 KM 7. Moment obrotowy: nie mniejszy niż 250 Nm 8. Skrzynia biegów: manualna, 5-cio biegowa, zsynchronizowana 9. Napęd: 4x2 10. Układ kierowniczy: ze wspomaganiem 11. Układ hamulcowy: ABS 12. Objętość przedziału ładunkowego: nie mniej niż 4,5 m 3 13. Zabudowa wewnętrzna: -konstrukcja przedziału dla załogi powinna zapewniać ochronę załogi przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego(oddzielenie przedziału ładunkowego od przedziału załogi) -podłoga przedziału załogi i przedziału ładunkowego wykonana antypoślizgowo -konstrukcja podłogi przedziału załogi i przedziału ładunkowego powinna zapewniać odprowadzenie wody na zewnątrz pojazdu 14. Wyposażenie dodatkowe: -maszt oświetleniowy o łącznej mocy lamp min. 1000 W zamocowany na stałe na pojeździe - wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora nie mniejsza niż 1,5 m - stopień ochrony reflektorów masztu min. IP 55 (PN-92/E-08106) -pomost roboczy na dachu samochodu lub bagażnik -orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
¡ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Wymagania stawiane Wykonawcom: 1)Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2)Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6)Wymagane jest określenie przez Wykonawcę numerów: telefonów kontaktowych i faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2)prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 3)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz z zaświadczeniami zgodnymi z niniejszą siwz. 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 ustawy Pzp. 6. 1)niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zachowa się zgodnie z art. 92
ust.1 ustawy Pzp. 2)informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca informacje o których mowa w art. 92.ust.1 ustawy Pzp. zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.plonsk.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego tj. na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego /na parterze/ w Płońsku, ul. Płocka 39 /wejście od ul. 1 Maja/..
¡ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie żąda żadnych dokumentów. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000zł. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2)Wykonawcy (zarówno w konsorcjum jak i spółce cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 6.2.1),2);6.4.1) siwz, 5)Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 6.1. 6.Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język 7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1)Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2)Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 3)Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4)Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy: Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39(wejście ul. 1 Maja), 09-100 Płońsk, Referat Zamówień Publicznych II piętro, pok.212.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Adres Zamawiającego: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 12.11.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.