Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
¡ Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy tuszy, tonerów, taśm do drukarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Płońsku w 2009r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawy tuszy, tonerów, taśm do drukarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Płońsku w 2009r. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy tuszy, tonerów do drukarek i kserokopiarek oraz taśm do drukarek. 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały i produkty fabrycznie nowe, oryginalne (pochodzące od producenta drukarek) oraz na materiały równoważne z zastrzeżeniem n/w uwag: - przez materiał kompatybilny rozumie się materiał fabrycznie nowy, przewidziany do użycia w danym urządzeniu, spełniający wszystkie wymogi, normy i parametry techniczne, o wydajności odpowiadającej materiałowi oryginalnemu, - przez materiał fabrycznie nowy rozumie się materiał nie regenerowany (nie uznaje się za fabrycznie nowy wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony), - wolne od wad technicznych, kompletne, - w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, - oferowane materiały będą oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację produktu, termin ważności i producenta materiału. W przypadku, kiedy Wykonawca nie jest producentem, przedmiot zamówienia powinien posiadać oznaczenie Wykonawcy (np. etykieta z nr katalogowym), - termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy, - produkty niepochodzące z recyklingu (gotowe elementy pochodzące z wcześniej używanych kartridży i tonerów), - w przypadku zastosowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do zagwarantowania autoryzowanego serwisu sprzętu Zamawiającego, w którym owe materiały pracowały i pokrycia kosztów serwisowania w przypadku, gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych. 2) W przypadku oferowania produktów kompatybilnych wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia Producenta, że produkt spełnia wymogi określone w pkt 1. 3) W przypadku, kiedy drukarka wymaga choćby opcjonalnie zastosowania
chipa na tonerze lub tuszu to oferowane tonery lub tusze muszą posiadać odpowiednio ustawiony taki chip. 4) W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do: udzielenia gwarancji na dostarczone tonery, tusze, taśmy do wyczerpania się środka barwiącego, udzielenia gwarancji na dostarczone bębny na wytrzymałość kopii zgodną z bębnami oryginalnymi. 5) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. budynek Urzędu Miejskiego, ul. Płocka 39, wejście od ul. 1-go Maja, pokój 102. Termin wykonania zamówienia przez Wykonawcę wynosił będzie 3 dni od daty złożenia zamówienia faxem lub mailem. Realizacja umowy następować będzie na podstawie częściowych składanych sukcesywnie zamówień przez Zamawiającego - raz na 2 miesiące. L.p.Typ i numer podany na tonerze Nazwa i model drukarki/faksu Ilość 1. 51645AE nr 45 czarny (kompatybilny 42 ml) HP DeskJet 1280C szt.8 2. 51A Q7551A(kompatybilny 6500 str.) HP LaserJet P3005dn szt.38 3. BCI-3eBk czarny(26ml.) Canon S6300 szt.6 4. BCI-3eC Cyan(14,5ml.) Canon S6300 szt.1 5. BCI-3eM Magenta(14,5ml.) Canon S6300 szt.1 6. BCI-3eY Yellow(14,5ml.) Canon S6300 szt.2 7. C7115A czarny(kompatybilny 2500 str.) HP Color Laser Jet 1200 szt.10 8. CB435A/35A(kompatybilny 2000 str.) HP LaserJet 1006 szt.5 9. C-EXV22(Toner czarny, 2200 g) Kopiarka Canon IR 5055N szt.12 10. C-EXV3 TONER(kompatybilny 15000 str.)Kopiarka Canon IR 2200 szt.10 11. HP 45 51645A black(42ml) HP Deskjet 1280 szt.11 12. HP C6578AE KOLOR(38ml) HP DeskJet 1280C szt.6 13. HP C6578D (HP 78) (42ml) HP Deskjet 1280 szt.8 14. HP C6656A czarny(19ml) HP Deskjet 5652 szt.11 15. HP C6657A kolorowy (No.57)(17ml) HP Deskjet 5652 szt.9 16. HP C8727AE czarny(No.27)(16ml) HP DeskJet 3745 szt.5 17. HP C8728A kolor (No.28)(21ml) HP DeskJet 3745 szt.5 18. HP C8767EE(339 Black)(21ml) HP Deskjet 6620 szt.14 19. HP C9363EE(344
Tri-color)(21ml) HP Deskjet 6620 szt.22 20. KX -FA 83 czarny (wydajność 2500 str.) Faks Panasonic KX-FL 613 szt.14 21. KX-FA 84(10 000 kopii) urządzenie bębnowe do telefaksów Panasonic KX-FL (urządzenie bębenowe) szt.5 22. Q2612A(wydajność 2000 str.) HP LaserJet 1020, HP LaserJet 1022 szt.19 23. Q5949A(wydajność 2500 str.) HP LaserJet 1320 szt.41 24. Q6000A Czarny Kompatybilny toner (wydajność 2500 stron) HP Color Jet 2600n szt.12 25. Q6001A błękitny (wydajność 2500 str.) HP Color Jet 1600 szt.10 26. Q6002A żółty (wydajność 2500 str.) HP Color Jet 1600 szt.10 27. Q6003A purpurowy (wydajność 2500 str.) HP Color Jet 1600 szt.10 28. Q6470A czarny(kompatybilny 6000 str.) HP LaserJet CP3505dn szt.5 29. Q7553A Czarny(kompatybilny, wydajny 7000 str.) HP LaserJet P2015d, HP LaserJet2015d szt.84 30. Q7581A niebieski(kompatybilny 6000 str.) HP LaserJet CP3505dn szt.2 31. Q7582A żółty(kompatybilny 6000 str.) HP LaserJet CP3505dn szt.2 32. Q7583A czerwony(kompatybilny 6000 str.) HP LaserJet CP3505dn szt.2 33. Taśma OKI MicroLine Czarna (ML380/385/390/391/3390/3391) OKI MIKROLINE 3391 szt.63 34. Taśma OKI MicroLine Czarna (ML521/590/591) OKI 591 ELITE szt.2 35. TN- 3130 (3500 str.) Brother HL-5250DN szt.9.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20-0, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
¡ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagania stawiane Wykonawcom: 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2) Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6) Wymagane jest określenie przez Wykonawcę numerów: telefonów kontaktowych i faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) posiadają doświadczenie w wykonywaniu zadań odpowiadających rodzajem i treścią przedmiotowi zamówienia. 3) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz z zaświadczeniami zgodnymi z niniejszą siwz. 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 ustawy Pzp. 6. 1)niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zachowa się zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy Pzp. 2)informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
zawierająca informacje, o których mowa w art. 92 ust.1 ustawy Pzp., zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.plonsk.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego tj. na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego na parterze w Płońsku, ul. Płocka 39 wejście od ul. 1 Maja..
¡ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje). Należy wykorzystać załącznik nr 4 siwz. Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 1 dostawy podobnej do oferowanego przedmiotu zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Zamawiający nie żąda dokumentów. 5. Postanowienia w sprawie pełnomocnictwa: 1) Zamawiający zastrzega, aby pełnomocnictwo dołączone do oferty było w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja, spółki cywilne): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy (zarówno w konsorcjum jak i spółce cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 6.2.1),2) siwz, 5)Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 6.1. 7. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w oryginale wraz z tłumaczeniem na język polski Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał 8. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2) Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 3) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, pokój 212, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.04.2009.