ďťż
Płońsk: Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Poprawa układu komunikacyjnego miasta Płońska - budowa drogi gminnej projektowanej obwodnicy w Płońsku od ul. Targowej do ul. Klonowej wraz z przebudową ulicy Klonowej.
Numer ogłoszenia: 360536 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
¡ Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
¡ Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Poprawa układu komunikacyjnego miasta Płońska - budowa drogi gminnej projektowanej obwodnicy w Płońsku od ul. Targowej do ul. Klonowej wraz z przebudową ulicy Klonowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zadań nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Poprawa układu komunikacyjnego miasta Płońska - budowa drogi gminnej projektowanej obwodnicy w Płońsku od ul. Targowej do ul. Klonowej wraz z przebudową ulicy Klonowej. Zakres robót budowlanych przewidzianych do nadzorowania: Budowa połączenia drogowego w nowym pasie drogowym i częściowo w już istniejącym. Początek trasy w km 0+000 od skrzyżowania z drogą wojewódzką ulicą Targową, koniec w km 1+517,80 do skrzyżowania z drogą powiatową ul. Grunwaldzką w Płońsku: 1)od km 0+000,00 do km 1+230,00 budowa nowego odcinka drogi, 2)od km 1+230,00 do km 1+517,80 przebudowa istniejącego odcinka ulicy Klonowej i dostosowanie go do parametrów drogi kategorii ruchu KR 2, 3)budowa nowych skrzyżowań i przebudowa istniejących skrzyżowań, 4)budowa obiektu mostowego 5)budowa dróg dojazdowych i miejsc postojowych, 6)budowa kanalizacji deszczowej, 7)budowa oświetlenia ulicznego, 8)wykonanie nasadzeń zieleni, 9)wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Projektowana droga przechodzi przez tereny, w których zalegają grunty słabonośne pochodzenia organicznego. Konieczna jest wymiana gruntów słabonośnych prawie na całej głębokości ich zalegania. W obrębie przebudowywanych skrzyżowań znajdują się sieci infrastruktury technicznej: kanalizacja, wodociąg, przewody energetyczne, kanalizacja teletechniczna, kolektor deszczowy i sanitarny oraz sieć gazowa. Parametry drogi i konstrukcja nawierzchni: -szerokość pasa ruchu - 3,5 m -ilość pasów ruchu - 2 -szerokość chodnika i ścieżki rowerowej - 2,5 m -konstrukcja drogi i miejsc postojowych jak dla ruchu lekkiego KR 2. Prace na odcinku między ulicą 19 Stycznia a projektowanym obiektem mostowym należy wykonywać pod nadzorem i zgodnie ze wskazaniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W ramach planowanych prac przewiduje się wycięcie drzew i krzewów znajdujących się w pasie drogowym.
Część robót będzie wykonywana w pasach drogowych oraz na terenach użytkowanych przez mieszkańców. Teren budowy powinien być dozorowany w sposób ciągły. Część robót będzie wymagała zamknięcia ruchu na czas budowy. Obiekt mostowy: Obiekt dwuprzęsłowy jako uciąglona rama z prefabrykowanych belek strunobetonowych typu Kujan NG, na palach wielkośrednicowych zwieńczonych ławą fundamentową. Przyczółki oraz podpora pośrednia posadowione na palach ø 100 cm, podpora pośrednia w formie żelbetowej ściany opartej na ławie fundamentowej posadowionej na palach ø 100 cm. Obiekt do wykonania w technologii na mokro. Kanalizacja deszczowa: Wszystkie wykopy pod kanalizacje deszczową i przyłącza należy wykonać ręcznie i mechanicznie jako wykopy wąsko przestrzenne o ścianach pionowych umacnianych szalunkami systemowymi. Kanalizację należy wykonać z rur betonowych WIPRO o średnicy Ă1.0m, 0.80m, 0.50m, 0.40m, 0.30m, a przykanaliki z rur betonowych WIPRO Ă 0.20m. Wszystkie rury kielichowe na uszczelki gumowe. Studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych o średnicy: na kanale dn 0.8 m Ă1400mm , na kanale Ă 0.50m -Ă 0.20m Ă 1200mm. Na kanale istniejącym w ul. Grunwaldzkiej - studnia Ă1800mm z pierścieniami odciążającymi, pokrywami żelbetowymi i włazami żeliwnymi okrągłymi Ă 600mm typu ciężkiego 40T. Wpusty deszczowe żeliwne przy krawężnikowe oparte na studniach betonowych Ă 0.50m z pierścieniami żelbetowymi odciążającymi. Wszystkie wpusty z osadnikami. Na odcinku ulicy Klonowej pomiędzy ulicami Grunwaldzką i Lipową projektowaną kanalizację deszczową należy podłączyć do kanalizacji deszczowej istniejącej w ulicy Grunwaldzkiej poprzez wykonanie studni z kręgów betonowych Ă1800mm. Istniejące wpusty uliczne przy skrzyżowaniu ulicy Grunwaldzkiej i Klonowej, które są obecnie włączone do (starej), będącej w złym stanie kanalizacji, należy zlikwidować. Nowy kanał zakończyć za ul. Lipową. Na odcinku od ulicy Lipowej do rzeki Płonki nowowybudowaną kanalizację deszczową włączyć do rzeki Płonki za pomocą wpustu brzegowego ( WPUST nr 1). Przed wpustem
wbudować separator koalescencyjny z osadnikiem piasku i obejściem burzowym. Na odcinku od ulicy 19 Stycznia do rzeki Płonki kanalizację deszczową należy włączyć do rzeki Płonki za pomocą wpustu brzegowego, (WPUST nr 2). Przed wpustem zamontować separator koalescencyjny substancji ropopochodnych zintegrowany z osadnikiem piasku z obejściem burzowym. Budowa obwodnicy na odcinku od ulicy 19-go Stycznia w kierunku ul. Sienkiewicza wymagać będzie przykrycia części rowu melioracyjnego. Na odcinku od ul. Targowej do ul. 19-go Stycznia istniejącą kanalizację deszczową ( odcinek przykrytego rowu melioracyjnego) należy wymienić z zachowaniem średnic, rzędnych dna i spadków kanalizacji istniejącej. Do nowej kanalizacji należy przełączyć istniejący kanał lokalny Ă 200mm. Istniejący parking w pobliżu ul. 19-go stycznia należy odwodnić przez wykonanie 4 wpustów deszczowych i podłączenie ich do studni na projektowanej kanalizacji deszczowej. Wody opadowe będą zbierane z powierzchni drogi poprzez wpusty deszczowe przykrawężnikowe osadzone na betonowych studzienkach osadnikowych o średnicy wewnętrznej Ă 500mm (z osadnikami o gł. 0,7-0,8m). Oświetlenie uliczne: Linię kablową oświetlenia ulicznego wykonać kablem YAKY 4x35 mm2, długości 2069 m. W miejscach skrzyżowań z ulicami i drogami wjazdowymi kabel prowadzić w rurach osłonowych typu SRS 110 metodą przecisku. W miejscach skrzyżowań z urządzeniami podziemnymi w rurach DVK 75. Słupy oświetleniowe typu CS60-100/3 z oprawami oświetleniowymi OUSb-150 na wysięgnikach. Do opraw zastosować źródła światła typu SON-T plus 150W. Oprawy zainstalować na wysokości 9 - 10 metrów. Szafki sterujące oświetleniem ulicznym SON-1 i SON-2 wyposażyć w zabezpieczenie przelicznikowe o wartości 16 A oraz bezpośredni układ pomiarowy z licznikiem 3 fazowym 1 taryfowym. Przyłącza kablowe z kabla YAKY 4 x 25 mm2. Po zakończeniu robót drogowych należy wykonać oznakowanie zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu: oznakowanie pionowe, oznakowanie drogowskazowe, oznakowanie poziome. Zakres prac obejmuje
także zagospodarowanie całego pasa drogowego z uwzględnieniem nasadzeń młodych drzew, krzewów, roślinności ozdobnej i trawników według projektu architektura krajobrazu. Szczegółowe wymagania Zamawiającego co do sposobu realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.31.10.00-1, 71.24.70.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 83.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium w wysokości 6 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003 - na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Poprawa układu komunikacyjnego miasta Płońska - budowa drogi gminnej projektowanej obwodnicy w Płońsku od ul. Targowej do ul. Klonowej wraz z przebudową ulicy Klonowej, ZP.341- 17/09. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kopię potwierdzenia wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty. 8. Wykonawca, który nie wniósł wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art.46 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.3 ustawy Pzp. w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5
ustawy Pzp
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
¡ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagania stawiane Wykonawcom: 1)Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2)Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6)Wymagane jest określenie przez Wykonawcę numerów: telefonów kontaktowych i faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych, 2)posiadają doświadczenie w wykonywaniu zamówień odpowiadających rodzajem i treścią przedmiotowi zamówienia, 3)posiadają kadrę inżynieryjno-techniczna przewidziana do realizacji zamówienia, 4)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz z zaświadczeniami zgodnymi z niniejszą siwz. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 ustawy Pzp. 1) niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zachowa się zgodnie
z art. 92 ust.1 ustawy Pzp. 2) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca informacje o których mowa w art. 92 ust.1 ustawy Pzp. zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.plonsk.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego tj. na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego na parterze w Płońsku, ul. Płocka 39 wejście od ul. 1 Maja..
¡ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 siwz. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - należy wykorzystać załącznik nr 3 siwz. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji minimum 2 usług w zarządzaniu i nadzorowaniu inwestycji oraz w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Zespołu przy nadzorowaniu, rozliczaniu, monitoringu oraz raportowania inwestycji, które były finansowane ze środków Unii Europejskiej. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 5 siwz. Należy wykazać, że Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego - Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego dysponuje minimum: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej, 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Wykonawca załączy dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia. Wykonawca dołączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje do nadzorowania przedmiotowego zamówienia określone w rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, Nr 83, poz.578 z poz. zm.): a)w branży robót drogowych: -uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające zakresem w/w uprawnieniom; -uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające zakresem w/w uprawnieniom; -przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzoną aktualnym zaświadczeniem. b)w branży robót sanitarnych: -uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające zakresem w/w uprawnieniom -przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzoną aktualnym zaświadczeniem. c)w branży robót elektrycznych: -uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające zakresem w/w uprawnieniom -przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzoną aktualnym
zaświadczeniem. d)w sprawach (w zakresie) pełnej obsługi rozliczeniowej: -nadzorowanie kontraktu zgodnie z umową o dofinansowanie zadania, -składanie Burmistrzowi Miasta w okresach miesięcznych sprawozdań z realizacji przedmiotu umowy, -przygotowanie rozliczeniowych raportów okresowych (kwartalnych) z postępu wdrażania projektu (w wersji elektronicznej i papierowej), -przygotowanie raportu końcowego z realizacji projektu (w wersji elektronicznej i papierowej), -opracowywanie danych do wniosków o płatność i sprawozdań, -przygotowanie innych informacji wymaganych przez instytucję zarządzającą. 4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2)Wykonawcy (zarówno w konsorcjum jak i spółce cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum/spółka cywilna) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 6.2.1),2),3),4) siwz oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 6.1. 5. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w oryginale wraz z tłumaczeniem na język polski w formie poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi założyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie. 6. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1)Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2)Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 3)Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4)Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, II piętro, pokój 212)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul.1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obslugi Interesantów (na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.11.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Poprawa układu komunikacyjnego miasta Płońska - budowa drogi gminnej projektowanej obwodnicy w Płońsku od ul. Targowej do ul. Klonowej wraz z przebudową ulicy Klonowej. Współfinansowany przez:Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego Priorytet III - Regionalny system transportowy Działanie 3.1 - Infrastruktura drogowa (drogi gminne) Konkurs nr RPOWM/3.1/1/2008..
15.10.09r. Informację wytworzyła i do publikacji przekazała p. J. Szczygieł