Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
¡ Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Płońsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Płońsk w granicach określonych uchwałą Nr LIII/316/09 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 24 czerwca 2009 r. w sprawie przystąpienia do zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Płońsk. Powierzchnia obszaru -
1 164 ha. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie projektu studium powinno być poprzedzone wariantowymi koncepcjami terenu objętego opracowaniem, które podlegać będą akceptacji Zamawiającego. 2. Sporządzenie opracowań ekofizjograficznych zgodnie z przepisami art. 71-72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298 z 2002 r.). 3. Sporządzenie Prognozy Oddziaływania na Środowisko uwzględniającej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) 4. Po stronie Wykonawcy leży wprowadzanie w projektach zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych po wyłożeniu studium do publicznego wglądu. Przy sporządzaniu przedmiotu zamówienia należy uwzględnić przepisy Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233). Wykonawca jest zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach proceduralnych tj.: uczestniczenia w posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej dotyczących opiniowania przedmiotowego projektu studium, uczestniczenie w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie studium, udział w posiedzeniach Rady Miejskiej w Płońsku, opracowanie projektów uchwał wraz z rysunkami planu w skali 1:5000 (3 egzemplarze) oraz opracowanie wersji elektronicznej w formatach: dxf i dwg na płytach CD-R sztuk 1. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowania merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 ze zm.) i współpracę
przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w art. 12 ust. 2 ww. ustawy. Nie obejmuje wysyłania korespondencji. 6. Granice opracowania projektu studium określa Uchwała Nr LII/316/09 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 24 czerwca 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Płońsk, która jest załącznikiem nr 8 do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
¡ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagania stawiane Wykonawcom: 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2) Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6) Wymagane jest określenie przez Wykonawcę numerów: telefonów kontaktowych i faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) posiadają doświadczenie w wykonywaniu zadań odpowiadających rodzajem i treścią przedmiotowi zamówienia; 3) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz z zaświadczeniami zgodnymi z niniejszą siwz; 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 ustawy Pzp. 6. 1) niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zachowa się zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy Pzp. 2) informacja o wyborze najkorzystniejszej
oferty zawierająca informacje o których mowa w art. 92 ust.1 ustawy Pzp. zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: www.plonsk.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego tj. na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego na parterze w Płońsku, ul. Płocka 39 wejście od ul. 1 Maja.
¡ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). Należy wykorzystać załącznik nr 3 do siwz. Za usługę podobną do oferowanego przedmiotu rozumie się realizację minimum 1 usługi obejmującej sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz musi potwierdzać, że Wykonawca będzie dysponował pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował musi do oferty dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a)Głównym projektantem studium, b)specjalistami w dziedzinie: - komunikacji, - ochrony środowiska, - infrastruktury technicznej, - ochrony zabytków, - wyceny nieruchomości, - ekonomii. Do oferty należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Główny projektant studium musi być członkiem właściwej okręgowej Izby Urbanistów. Należy wykorzystać załącznik nr 4 do siwz. 4. Postanowienia w sprawie pełnomocnictwa: 1) Zamawiający zastrzega, aby pełnomocnictwo dołączone do oferty było w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja, spółki cywilne): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy (zarówno w konsorcjum jak i spółce cywilnej) ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 6.2.1),2) siwz, oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 6.1. 6. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w oryginale wraz z tłumaczeniem na język polski Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał 7. Postanowienia w sprawie dokumentów
zastrzeżonych: 1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2) Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 3) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja), Referat Zamówień Publicznych, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.01.2010.