Płońsk: Remonty nawierzchni bitumicznych ulic gminnych w Płońsku
Numer ogłoszenia: 202323 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj.
mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni bitumicznych ulic gminnych w Płońsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: Remonty nawierzchni bitumicznych ulic
gminnych w Płońsku: 1)ul. 1-go Maja (na odcinku od ul. Róży Luksemburg
do torów kolejowych): -długość remontowanego odcinka - 290 mb -
regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 14 szt., wpusty
1 szt., zawory 5 szt.) -skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 1
985,00 m2 -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych gr.
4 cm - 1 985,00 m2 2)ul. Karulaka: -długość remontowanego odcinka - 80
mb - rozbiórka krawężników - 140 mb - rozbiórka obrzeży trawnikowych -
30 mb - mechaniczne rozebranie podbudowy z mas mineralno bitumicznych
gr 8 cm na jezdni - 350 m2 - mechaniczne rozebranie podbudowy z
kruszywa gr 15 cm na jezdni - 420 m2 - mechaniczne rozebranie
nawierzchni z mas mineralno bitumicznych na chodnikach gr 4 cm - 350 m2
- mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa gr 15 cm na chodnikach -
350 m2 - roboty ziemne - 210 m3 - korytowanie jezdni i chodników o gł.
30 cm - 700 m2 - wykonanie i zagęszczanie warstw odsączających, gr.
warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 700 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego gr. 20 cm - 210 m2 - krawężniki betonowe 15x30 cm wraz z
wykonaniem ław betonowych - 40 mb - wykonanie nawierzchni z kostki
brukowej betonowej gr. 8 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej -
700,00 m2 3)ul. Kolejowa (na odcinku od ul. ZWM do ul. Towarowej): -
długość remontowanego odcinka - 460 mb - frezowanie nawierzchni
asfaltowej na gł. 4 cm - 3 119,60 m2 - rozbiórka krawężników - 50 mb -
mechaniczne rozebranie ław z betonu gr 15 cm - 15,2 m2 - krawężniki
betonowe 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych - 50 mb - wyrównanie
betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 3149,60 m2 - regulacja
studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 10 szt., wpusty 4 szt.,
zawory 13 szt.) - dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem -
3149,60 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych
warstwa ścieralna gr. 4 cm - 3 149,60 m2 4)ul. Paderewskiego: - długość
remontowanego odcinka - 300 mb - frezowanie nawierzchni asfaltowej na
gł. 4 cm - 260,00 m2 - regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych
(studnie 10 szt., wpusty 10 szt., zawory 6 szt.) - skropienie
nawierzchni drogowych asfaltem - 2 381,30 m2 - wykonanie nawierzchni z
mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 2 381,30
m2 5)ul. Padlewskiego: - długość remontowanego odcinka - 450 mb -
frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 2 554,64 m2 - rozbiórka
krawężników - 90 mb - mechaniczne rozebranie ław z betonu gr 15 cm -
27,20 m2 - krawężniki betonowe 15x30 cm wraz z wykonaniem ław
betonowych - 90 mb - wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr
3 cm - 2 884,03 m2 - regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych
(studnie 13 szt., zawory 9 szt.) - dwukrotne skropienie nawierzchni
drogowych asfaltem - 2 884,03 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 2 884,03 m2 6)ul.
Północna (na odcinku od bud. mieszkalnego nr 3 do ul. Grunwaldzkiej): -
długość remontowanego odcinka ulicy - 530 mb - frezowanie nawierzchni
asfaltowej na gł. 4 cm - 4 885,00 m2 - wyrównanie betonu asfaltowego,
warstwa wiążąca gr 3 cm - 4 885,00 m2 - regulacja studzienek dla
urządzeń podziemnych (studnie 21 szt., wpusty 15, zawory 6 szt.) -
dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 4 885,00 m2 -
wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa
ścieralna gr. 4 cm - 4 885,00 m2 - mech. rozebranie nawierzchni z mas
mineralno-bitumicznych na chodniku - 364,00 m2 - rozebranie obrzeży
trawnikowych - 464,00 mb - obrzeża betonowe 20x6 cm na podsypce
piaskowej - 646,00 mb - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
betonowej gr. 6 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej - 363,00
m2 7)ul. Ogrodowa (na odcinku od ul. ZWM do ul. Składowej): - długość
remontowanego odcinka - 250 mb - frezowanie nawierzchni asfaltowej na
gł. 4 cm - 1 373,00 m2 - rozbiórka krawężników - 504,00 mb -
mechaniczne rozebranie ław z betonu gr 15 cm - 151,60 m2 - krawężniki
betonowe 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych - 504,00 mb -
dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 1 373,00 m2 -
wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 1 373,00 m2 -
regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 12 szt., wpusty
6 szt. zawory 15 szt.) - wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 1 373,00 m2 8)ul.
Spółdzielcza: - długość remontowanego odcinka - 170 mb - frezowanie
nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 161,00 m2 - wyrównanie betonu
asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 1 155,20 m2 - regulacja
studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 7 szt., wpusty 2 szt.
zawory 3 szt.) - dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem -
1 155,20m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych
warstwa ścieralna gr. 4 cm - 1 155,20 m2 9)ul. Warszawska (na odcinku
od ul. Wyszogrodzkiej do Pl. 15-go Sierpnia): - długość remontowanego
odcinka - 330 mb - frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 2
326,40 m2 - wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 2
326,40 m2 - regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 4
szt., wpusty 2 szt. zawory 4 szt.) - dwukrotne skropienie nawierzchni
drogowych asfaltem 2 326,40 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 2 326,40 m2 10)ul.
Wieczorków (na odcinku od przejazdu kolejowego): - długość
remontowanego odcinka - 690 mb - frezowanie nawierzchni asfaltowej na
gł. 4 cm - 1 083,50 m2 - korytowanie jezdni o gł. 40 cm - 404,40 m2 -
wykonanie i zagęszczanie warstw odsączających, gr. warstwy po
zagęszczeniu 10 cm - 471,80 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego gr. 25 cm - 404,40 m2 - kanały z rur PCV o śr. 160 mm - 36,00
mb - studzienki ściekowe uliczne o śr. 500 mm z osadnikiem - 6 szt. -
wyrównanie istniejącej nawierzchni kamieniem łamanym - 40,20 m3 -
wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 4 381,00 m2 -
regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 7 szt., wpusty 8
szt. zawory 4 szt.) - dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych
asfaltem 4 381,00 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 4 381,00 m2 11)ul.
Wojska Polskiego: - długość remontowanego odcinka - 430 mb - frezowanie
nawierzchni asfaltowej na gł. 4 cm - 3 911,00 m2 - wyrównanie betonu
asfaltowego, warstwa wiążąca gr 3 cm - 3 911,00 m2 - regulacja
studzienek dla urządzeń podziemnych (studnie 14 szt., wpusty 18 szt.
zawory 5 szt.) - dwukrotne skropienie nawierzchni drogowych asfaltem 3
911,00 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych
warstwa ścieralna gr. 4 cm - 3 911,00 m2 12)ul. Zajazd: - długość
remontowanego odcinka - 460 mb - frezowanie nawierzchni asfaltowej na
gł. 4 cm - 2 989,00 m2 - wyrównanie betonu asfaltowego, warstwa wiążąca
gr 3 cm - 3 303,00 m2 - regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych
(studnie 5 szt., wpusty 2 szt. zawory 7 szt.) - dwukrotne skropienie
nawierzchni drogowych asfaltem 3 303,00 m2 - wykonanie nawierzchni z
mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 3 303,00
m2 13)Most na ul Grunwaldzkiej: - demontaż i montaż nowych
barieroporęczy mostowych - 3,5 t - czyszczenie studzienek ściekowych
wraz z rurami spustowymi - 4 szt. Szczegółowe wymagania Zamawiającego
co do sposobu realizacji przedmiotu zamówienia według załączonej
dokumentacji opisowo-kosztorysowej. Wykonawca powinien dysponować
dostępem do wytwórni mas bitumicznych położonej nie dalej niż 2 godz.
jazdy od miejsca wbudowania masy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać
przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi
przepisami prawa, a w szczególności ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane ( tekst jednolity z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz
dokumentacją techniczną: opisowo-kosztorysową remontu nawierzchni
bitumicznej ul.: Północnej, Spółdzielczej, Wojska Polskiego,
Wieczorków, Kolejowej, Ogrodowej, Padlewskiego, Karulaka, 1 Maja,
Paderewskiego, Warszawskiej, Zajazd, mostu w ul. Grunwaldzkiej i
zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Prace
muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami oraz
normami przy tego typu robotach. Wszystkie materiały wykorzystane do
wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania
zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przed przygotowaniem oferty
Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót remontowych oraz
zdobyć własnym staraniem wszelkie informacje, które mogą być konieczne
do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.41-9, 45.23.31.40-2, 45.23.32.52-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium do zamówienia
w wysokości: 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art.
45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku:
nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003
- na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia:
Remonty nawierzchni bitumicznych ulic gminnych w Płońsku, nasz znak:
ZP.341-20/10.
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku
bankowym.
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu
składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie
pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym
Zamawiającego. Potwierdzenie wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego
oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez Wykonawcę.
7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w
formie oryginału do oferty.
8. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z
postępowania.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust.1, 1a i
2 ustawy Pzp.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców,
którym zwrócono wadium, na podstawie art.46 ust.3 ustawy Pzp., jeżeli w
wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w terminie
określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz
z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda załączenia do oferty
n/w dokumentów:
Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych robót budowlanych w
zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i
doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać się
realizacją minimum 1 roboty budowlanej podobnej do oferowanego
przedmiotu zamówienia tj. wykonanie remontu nawierzchni drogi masą
bitumiczną układaną na gorąco oraz remontu nawierzchni wykonanej z
kostki brukowej betonowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. Ocena
spełnienia wymaganego warunku odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia
albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez
Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować
będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda załączenia do oferty
następujących dokumentów:
1) wykaz narzędzi, dostępnych Wykonawcy roboty budowlanej w celu
realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi
zasobami. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje minimum 1 frezarką
do asfaltu o szerokości frezowania 2 m, walcem drogowym 8-12 ton,
układarką mas bitumicznych o elektronicznym układzie sterowania.
Pojazdy używane do wykonania zamówienia powinny być wyposażone w
ostrzegawczy sygnał świetlny zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z
20.06.1997r. ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r Nr 108 poz. 908 ze
zmianami) oraz w środki łączności zgodnie z załącznikiem nr 5 do
siwz.Ocena spełnienia w/w wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z
regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych
do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie
warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien przedstawić wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje
minimum 1 osobą Kierownikiem budowy posiadającą uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg i mostów oraz
minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w
zakresie sieci kanalizacyjnych na podstawie Rozporządzenia Min.
Transportu i Budownictwa z 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie. Do wykazu należy dołączyć
oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków
właściwej izby zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz.
Ocena spełnienia w/w wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą:
spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do
oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie
warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia,
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych
w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania
tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał
innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu
ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli
w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy na podstawie art. 144 ust.1 powołanej ustawy w sprawie
zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy: 1) ustawową zmianą obowiązującej stawki
podatku od towarów i usług (VAT),
2) zmianą kluczowego personelu Wykonawcy wykonującego zamówienie z
powodów, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania
oferty, 3) zmianami harmonogramu rzeczowego celem dostosowania do
terminu wykonania zamówienia,
4) zmianą terminu wykonania zamówienia.
2. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Na wniosek Wykonawcy: Urząd Miejski w Płońsku 09-100 Płońsk, ul. Płocka
39 (wejście od ul. 1 Maja) Referat zamówień Publicznych II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Płońsku 09-100
Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) - Sala Obsługi
Interesantów (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 12.09.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
28.07.2010 r. Informację wytworzyła i do publikacji przekazała p. C. Milewska