Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa
infrastruktury drogowej, płynności transportu i bezpieczeństwa na drogach w
mieście Płońsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę, remont i przebudowę dróg gminnych w
Płońsku, łącznie z chodnikami, kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym: I.
Remont ulicy Granicznej od km 0+282,00 do km 1+124,33 w zakresie: a) roboty
przygotowawcze, b) roboty ziemne c) wykonanie podbudowy d) wykonanie nawierzchni
z mieszanek mineralno-asfaltowych e) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego f)
oznakowanie drogowe poziome i pionowe II. Budowa ulicy Wiejskiej od km 0+296 do
km 1+313,41 w zakresie: a) roboty przygotowawcze, w tym usuwanie drzew, roboty
rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) wbudowanie krawężników i obrzeży betonowych,
d) wybudowanie chodników, ścieżki rowerowej, opaski bezpieczeństwa i zjazdów do
posesji, e) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię drogi, f) wykonanie nawierzchni
z mieszanek mineralno-asfaltowych, g) regulacja istniejących urządzeń
podziemnych, h) wykonanie oznakowania drogowego, i) wybudowanie kanalizacji
deszczowej, j) wybudowanie linii kablowej oświetlenia ulicznego, k) montaż
słupów i opraw oświetlenia ulicznego. III. Przebudowa ulicy Wieczorków od km
0+000 do km 0+854,44 a) roboty przygotowawcze, w tym: usuwanie drzew, b) roboty
rozbiórkowe krawężników i różnych nawierzchni, c) roboty ziemne d) wbudowanie
krawężników i obrzeży, e) wybudowanie parkingu, f) wybudowanie chodników z
kostki brukowej betonowej, opaski bezpieczeństwa i zjazdów do posesji, g)
wykonanie poszerzeń jezdni, h) wykonanie nawierzchni z mieszanki
mineralno-asfaltowej, i) roboty wykończeniowe, j) oznakowanie drogowe pionowe i
poziome, k) regulacja istniejących urządzeń podziemnych, l) roboty
budowlano-montażowe kanalizacji deszczowej, m) wybudowanie oświetlenia parkingu.
IV. Budowa ulicy Baśniowej od 0+000 do km 0+265,7 oraz ul. Zielonej od km
0+265,7 do km 0+415,5 a) roboty przygotowawcze, b) wykonanie robót ziemnych, c)
wbudowanie krawężników i obrzeży, d) wybudowanie chodników z kostki brukowej
betonowej, e) wykonanie podbudowy, f) wykonanie nawierzchni z mieszanki
mineralno-asfaltowej, g) wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej, h)
regulacja istniejących urządzeń podziemnych, i) oznakowanie drogowe poziome i
pionowe, j) roboty ziemne kanalizacji deszczowej, k) roboty budowlano-montażowe
kanalizacji deszczowej. Istniejąca nawierzchnia ulic: - ulica Wieczorków o
nawierzchni asfaltowej, - ulica Baśniowa i Zielona o nawierzchni gruntowej, -
ulica Wiejska o nawierzchni gruntowej, - ul. Graniczna o nawierzchni żużlowej. W
obrębie przebudowywanych ulic występują wszystkie sieci infrastruktury
technicznej: - kable energetyczne, - sieć wodociągowa, - sieć gazowa, - sieć
kablowa teletechniczna, - kanalizacja sanitarna, - słupy linii energetycznych Do
zadań Wykonawcy należeć będzie zabezpieczenie lub usunięcie kolizji z istniejącą
infrastrukturą techniczną. Konieczne będzie oznakowanie robót na czas budowy
oraz wyznaczenie bezpiecznych przejść dla ruchu pieszego, w tym: opracowanie i
uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowe wymagania
Zamawiającego co do sposobu realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w
dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót. Przed przygotowaniem oferty Wykonawca może dokonać
wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz zdobędzie własnym staraniem
wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz
podpisania umowy. Zamówienie będzie realizowane i dofinansowane w ramach
Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2,
45.11.10.00-8, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9, 45.23.32.52-0, 45.11.12.00-0,
45.23.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium do zamówienia w
wysokości: 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych. 2. Wadium może być
wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony
przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003
- na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: Poprawa
infrastruktury drogowej, płynności transportu i bezpieczeństwa na drogach w
mieście Płońsk nasz znak: ZP.271.4.2011 4. Wadium wniesione w pieniądzu
Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu
należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin
wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku
bankowego Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w
formie oryginału do oferty. 8. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie
wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z
art. 46 ust.1, 1a i 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia
wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na podstawie art.46 ust.3
ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w terminie
określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a)
zmiany prawa, mającą wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, b) zmiany
dokumentacji projektowej w przypadku wystąpienia konieczności jej zmiany m.in. w
zakresie aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, z
powodu wad ukrytych, istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej
również polegających na niezgodności z przepisami prawa c) zmiany terminu
wykonania zamówienia, spowodowanej zmianą głównych założeń programu
wieloletniego pn. Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011
mającej wpływ na wykonanie zamówienia, d) zmiany harmonogramu
rzeczowo-finansowego e) niekorzystnej dla Zamawiającego zmiany postanowień
przyznania dotacji z budżetu państwa na finansowanie zamówienia. 2. Zmiany umowy
mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę. 3. Warunkiem dokonania
zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis
propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, obliczenie kosztów zmiany zgodnie z
zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie
Wykonawcy, opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek
Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego tj. budynku Urzędu Miejskiego w Płońsku, ul.
Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) piętro 2, Referat Zamówień Publicznych pok.
212..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 09.03.2011 godzina 10:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w
Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi
Interesantów (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 08.04.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie
realizowane i dofinansowane w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg
Lokalnych 2008-2011..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Informację wytworzyła C. Milewska