Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana
przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj.
mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie
dokumentacji projektowych: Część I: Opracowanie dokumentacji projektowej
przebudowy ul. Mazowieckiej
w Płońsku. Część II: Opracowanie dokumentacji projektowych:1) Budowa
parkingów na terenach parku przy ulicy Wolności po stronie północnej ulicy, na
skarpie-od ul. Grunwaldzkiej w kierunku zachodnim,2)Budowy parkingów na
terenach parku przy ul. Wolności przylegającym od strony pn.-zach. do zespołu
garaży przy osiedlu Wspólnoty Mieszkaniowej, 3)Ciągu pieszo jezdnego od ul.
Grunwaldzkiej w kierunku pn.- wsch. przylegającego do budynku Grunwaldzka 28 i
wyznaczenie pasa do parkowania pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia części I jest: Opracowanie dokumentacji projektowej
przebudowy ul. Mazowieckiej w Płońsku. Wykonawca zobowiązany jest wykonać
dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), -Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz.1133). Ponadto
należy uwzględnić wymagania wszystkich związanych przepisów, norm i zarządzeń,
m.in.: -Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca
1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi
publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430), -Rozporządzenie
Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących
znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 r. Nr 213, poz. 1397),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie
szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru
nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729), -Rozporządzenie
Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i
podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów
prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w
programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126), -Ustawa
z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz.
908 t.j.), -Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007
r. Nr 19, poz. 115 t.j.), -Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony
środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 t.j.), -Ustawa z dnia 7 lipca 1994
r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 t.j.). Zakres przedmiotu
zamówienia 1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na całość zadania
oraz opracowań towarzyszących, w tym: 1) wykonanie mapy do celów projektowych,
2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach
zgody na realizację przedsięwzięcia drogowego, w tym w szczególności złożenie
wniosku wraz z kompletem wymaganych przepisami prawa załączników, 3)
opracowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia,
wynikającej z przepisów w zakresie udostępnienia informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
oddziaływania na środowisko, a także z dyrektyw UE w tym w zakresie (jeżeli
będzie wymagana), 4) opracowanie dokumentów formalno-prawnych pozwalających na
uregulowanie własności gruntu przygotowane w uzgodnieniu i za akceptacją
Zamawiającego (jeżeli będą wymagane), 5) badania geotechniczne gruntu (jeżeli
będą wymagane), 6) pozwolenie wodno prawne (jeżeli będzie wymagane), 7)
inwentaryzację zieleni, projekt gospodarki istniejącą szatą roślinną, 8)
projekt budowlany i wykonawczy drogi, 9) projekt budowy lub przebudowy
odwodnienia (kanalizacji deszczowej), 10) projekt budowy oświetlenia drogowego,
11) przedmiary robót, oddzielnie dla każdej branży, 12) kosztorys inwestorski,
13) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 14)
informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 15) uzyskanie
opinii Zespołu Koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
Starostwa Powiatowego w Płońsku, 16) uzyskanie wymaganych opinii i innych
uzgodnień właściwych organów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych,
17) projekt organizacji ruchu, 18) uzyskanie w imieniu Zamawiającego
niezbędnych warunków technicznych dla projektowanej w pasie drogowym
infrastruktury technicznej, 19) złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku do
Starostwa Powiatowego w Płońsku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, 20)
opracowanie studium wykonalności dla inwestycji finansowanej przez Unię
Europejską, (wraz z analizą kosztów i korzyści związanych z planowaną
inwestycją, oceną możliwości uzyskania dofinansowania z UE), 21) mapy zawierające
projekty podziału nieruchomości (jeżeli będą wymagane). Dokumentacja projektowa
będzie podstawą ubiegania się o środki UE na realizację inwestycji. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do weryfikacji projektu przez niezależną jednostkę. 2.
Pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach objętych projektowaniem, w
tym udział w radach budowy, uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej
i rysunków warsztatowych opracowywanych przez wykonawcę robót budowlanych,
kwalifikowanie odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego. Parametry
techniczne do uwzględnienia w dokumentacji projektowej: Droga gminna na odcinku
od ul. Płockiej do drogi nr 10 o długości - ok. 865 m. Klasa drogi - Lp ½ w
kierunku Zo ½. Funkcje w układzie miejskim - obsługa dzielnicy przemysłowej w
kierunku: powiązania wewnątrzmiejskie. Przekrój jezdni - 1x7,0 m Szerokość w
liniach rozgraniczających - 25,0
m Przebieg po śladzie istniejącej ulicy. W projekcie
należy uwzględnić: -ścieżki rowerowe, - pasy terenu pod budowę infrastruktury
technicznej, - powiązanie projektu z Projektowaną Obwodnicą Zachodnią im. Jana
Pawła II w Płońsku (projekt w trakcie opracowania, koncepcja w załączeniu -
załącznik nr 9 do siwz, - poprawę bezpieczeństwa ruchu na skrzyżowaniach, -
poprawę płynności i sprawności ruchu na skrzyżowaniach, - miejsca parkingowe, -
poprawę jakości nawierzchni ulicy i chodników, - odwodnienie ulicy, -
aktualizację organizacji ruchu drogowego. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać
akceptację Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych na
etapie projektowania. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy
wypisy i wyrysy z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta
Płońska. Dokumentację projektową należy sporządzić w formie papierowej w 8 egzemplarzach,
kosztorys inwestorski w 2 egz. Pełen zakres dokumentacji
projektowo-kosztorysowej (oprócz kosztorysu inwestorskiego) należy również
sporządzić w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD ( opracowania w wersji
elektronicznej mają służyć Zamawiającemu do zamieszczenia dokumentacji na
stronie internetowej) - w formacie pdf. 3.2. Przedmiotem zamówienia części II
jest: Opracowanie dokumentacji projektowych (oddzielnej dla każdego obiektu):
1) Budowa parkingów na terenach parku przy ulicy Wolności po stronie północnej
ulicy, na skarpie - od ul. Grunwaldzkiej w kierunku zachodnim, 2) Budowy
parkingów na terenach parku przy ul. Wolności przylegającym od strony pn.-zach.
do zespołu garaży przy osiedlu Wspólnoty Mieszkaniowej, 3) Ciągu pieszo
jezdnego od ul. Grunwaldzkiej w kierunku pn.-wsch. przylegającego do budynku
Grunwaldzka 28 i wyznaczenie pasa do parkowania pojazdów. Wykonawca zobowiązany
jest wykonać dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w
szczególności: -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004
r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), -Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz.1133). Ponadto
należy uwzględnić wymagania wszystkich związanych przepisów, norm i zarządzeń,
m.in.: -Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca
1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi
publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430), -Rozporządzenie
Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących
znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 r. Nr 213, poz. 1397),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie
szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru
nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729), -Rozporządzenie
Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw
sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie
funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), -Rozporządzenie
Ministra Infrastruktury z 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
(Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126), -Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o
ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 t.j.), -Ustawa z dnia 21
marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 t.j.),
-Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r.
Nr 25, poz. 150 t.j.), -Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z
2010 r. Nr 243, poz. 1623 t.j.). Zakres przedmiotu zamówienia 1. Opracowanie
kompletnej dokumentacji projektowej na całość zamówienia oraz opracowań
towarzyszących, (oddzielnie dla każdego obiektu) w tym: 1) wykonanie mapy do
celów projektowych, 2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedmiotu umowy, w tym w
szczególności złożenie wniosku wraz z kompletem wymaganych przepisami prawa
załączników, 3) opracowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu
zamówienia, wynikającej z przepisów w zakresie udostępnienia informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o
ocenach oddziaływania na środowisko (jeżeli będzie wymagana), 4) opracowanie
dokumentów formalno-prawnych pozwalających na uregulowanie własności gruntu
przygotowane w uzgodnieniu i za akceptacją Zamawiającego (jeżeli będą
wymagane), 5) badania geotechniczne gruntu (jeżeli będą wymagane), 6)
pozwolenie wodno prawne (jeżeli będzie wymagane), 7) inwentaryzację zieleni,
projekt gospodarki istniejącą szatą roślinną, 8) projekt budowlany wykonawczy,
9) projekt budowy lub przebudowy odwodnienia (kanalizacji deszczowej), 10)
projekt budowy oświetlenia drogowego, 11) przedmiary robót, oddzielnie dla
każdej branży w ramach obiektu, 12) kosztorys inwestorski, 13) szczegółowe
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 14) informację dotyczącą
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 15) uzyskanie opinii Zespołu
Koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu Starostwa
Powiatowego w Płońsku, 16) uzyskanie wymaganych opinii i innych uzgodnień
właściwych organów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, 17)
projekt organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagany), 18) uzyskanie w imieniu
Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych dla projektowanej w pasie
drogowym infrastruktury technicznej, 19) złożenie w imieniu Zamawiającego
wniosku do Starostwa Powiatowego w Płońsku o wydanie decyzji pozwolenia na
budowę, 20) mapy zawierające projekty podziału nieruchomości (jeżeli będą
wymagane). 2. Pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach objętych
projektowaniem, w tym udział w radach budowy, uzgadnianie indywidualnej
dokumentacji technicznej i rysunków warsztatowych opracowywanych przez
wykonawcę robót budowlanych, kwalifikowanie odstąpień od zatwierdzonego projektu
budowlanego. Parametry techniczne do uwzględnienia w dokumentacji projektowej:
1) Obiekt - Budowa parkingów na terenach parku przy ulicy Wolności po stronie
północnej ulicy, na skarpie - od ul. Grunwaldzkiej w kierunku zachodnim,
Parking zielony: Powierzchnia parkingu ok. 782 m2 Miejsc parkingowych
ok. 34 Nawierzchnia: kostka betonowa, płyty ażurowe lub inne rozwiązania
zaproponowane przez Wykonawcę. (mapa z proponowanym terenem lokalizacji
parkingu w załączeniu - załącznik nr 10 do siwz). 2) Obiekt - Budowy parkingów
na terenach parku przy ul. Wolności przylegającym od strony pn. - zach. do
zespołu garaży przy osiedlu Wspólnoty Mieszkaniowej, Powierzchnia parkingu ok. 276 m2 Miejsc parkingowych
ok. 12 Nawierzchnia: kostka betonowa lub inne rozwiązania zaproponowane przez
Wykonawcę. W projekcie należy uwzględnić powiązanie projektu z Projektowaną
Obwodnicą Wewnętrzną Centrum miasta Płońska (załącznik nr 9 do siwz). 3) Obiekt
- Ciągu pieszo jezdnego od ul. Grunwaldzkiej w kierunku pn.- wsch.
przylegającego do budynku Grunwaldzka 28 i wyznaczenie pasa do parkowania
pojazdów. Długość ok. 90 m
Nawierzchnia: kostka betonowa lub inne rozwiązania zaproponowane przez
Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji projektu przez
niezależną jednostkę. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację
Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych na etapie
projektowania (dotyczy wszystkich obiektów). Zamawiający dostarczy Wykonawcy w
dniu podpisania umowy wypisy i wyrysy z Miejscowego Planu Zagospodarowania
Przestrzennego miasta Płońska. Dokumentację projektową należy sporządzić w
formie papierowej w 8 egzemplarzach, kosztorys inwestorski w 2 egz. (dla
każdego obiektu oddzielnie) Pełny zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej
(oprócz kosztorysu inwestorskiego) należy również sporządzić w wersji
elektronicznej na nośniku CD/DVD ( opracowania w wersji elektronicznej mają
służyć Zamawiającemu do zamieszczenia dokumentacji na stronie internetowej) - w
formacie pdf..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części:
2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.11.2011.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda
wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na
poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda załączenia do oferty
dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda załączenia do oferty
dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda załączenia do oferty
dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Zamawiający żąda załączenia do oferty
następujących dokumentów: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do
dysponowania tymi osobami. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca
zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia (według załącznika nr 5), posiadającą/cymi uprawnienia do
projektowania w następujących specjalnościach: - drogowej -instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia wymaganych
warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie
dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz.
Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że osoba/osoby,
które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia
zgodnie z obowiązującymi przepisami (według załącznika nr 6 do siwz).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda załączenia do oferty
dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
·
oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
·
oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,
że:
·
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Do
części I i II: Zmiana umowy na podstawie art. 144 ust.1 powołanej ustawy w
sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy może być spowodowana: 1) przedłużającym się terminem
uzyskania warunków branżowych, 2) przedłużającym się terminem uzgadniania
projektu budowlanego, 3) zmianą osób wskazanych w ofercie, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pod warunkiem wykazania spełnienia przez
te osoby uprawnień określonych w siwz. Zmiana umowy wymaga zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Referat Zamówień Publicznych, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-100
Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii
Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.06.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumentacja
projektowa dla części I zamówienia będzie podstawą ubiegania się o środki UE na
realizację inwestycji.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT
CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji
projektowych: Część I: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul.
Mazowieckiej w Płońsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia części I jest: Opracowanie dokumentacji projektowej
przebudowy ul. Mazowieckiej w Płońsku. Wykonawca zobowiązany jest wykonać
dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), -Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz.1133). Ponadto
należy uwzględnić wymagania wszystkich związanych przepisów, norm i zarządzeń,
m.in.: -Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca
1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi
publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430), -Rozporządzenie
Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących
znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 r. Nr 213, poz. 1397),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie
szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru
nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729), -Rozporządzenie
Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i
podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów
prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w
programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126), -Ustawa
z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz.
908 t.j.), -Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007
r. Nr 19, poz. 115 t.j.), -Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony
środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 t.j.), -Ustawa z dnia 7 lipca 1994
r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 t.j.). Zakres przedmiotu
zamówienia 1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na całość zadania
oraz opracowań towarzyszących, w tym: 1) wykonanie mapy do celów projektowych,
2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach
zgody na realizację przedsięwzięcia drogowego, w tym w szczególności złożenie
wniosku wraz z kompletem wymaganych przepisami prawa załączników, 3)
opracowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia,
wynikającej z przepisów w zakresie udostępnienia informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
oddziaływania na środowisko, a także z dyrektyw UE w tym w zakresie (jeżeli
będzie wymagana), 4) opracowanie dokumentów formalno-prawnych pozwalających na
uregulowanie własności gruntu przygotowane w uzgodnieniu i za akceptacją
Zamawiającego (jeżeli będą wymagane), 5) badania geotechniczne gruntu (jeżeli
będą wymagane), 6) pozwolenie wodno prawne (jeżeli będzie wymagane), 7)
inwentaryzację zieleni, projekt gospodarki istniejącą szatą roślinną, 8)
projekt budowlany i wykonawczy drogi, 9) projekt budowy lub przebudowy
odwodnienia (kanalizacji deszczowej), 10) projekt budowy oświetlenia drogowego,
11) przedmiary robót, oddzielnie dla każdej branży, 12) kosztorys inwestorski,
13) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 14)
informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 15) uzyskanie
opinii Zespołu Koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
Starostwa Powiatowego w Płońsku, 16) uzyskanie wymaganych opinii i innych
uzgodnień właściwych organów niezbędnych do uzyskania decyzji
administracyjnych, 17) projekt organizacji ruchu, 18) uzyskanie w imieniu
Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych dla projektowanej w pasie
drogowym infrastruktury technicznej, 19) złożenie w imieniu Zamawiającego
wniosku do Starostwa Powiatowego w Płońsku o wydanie decyzji pozwolenia na
budowę, 20) opracowanie studium wykonalności dla inwestycji finansowanej przez
Unię Europejską, (wraz z analizą kosztów i korzyści związanych z planowaną
inwestycją, oceną możliwości uzyskania dofinansowania z UE), 21) mapy
zawierające projekty podziału nieruchomości (jeżeli będą wymagane).
Dokumentacja projektowa będzie podstawą ubiegania się o środki UE na realizację
inwestycji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji projektu przez niezależną
jednostkę. 2. Pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach objętych
projektowaniem, w tym udział w radach budowy, uzgadnianie indywidualnej
dokumentacji technicznej i rysunków warsztatowych opracowywanych przez
wykonawcę robót budowlanych, kwalifikowanie odstąpień od zatwierdzonego
projektu budowlanego. Parametry techniczne do uwzględnienia w dokumentacji
projektowej: Droga gminna na odcinku od ul. Płockiej do drogi nr 10 o długości
- ok. 865 m.
Klasa drogi - Lp ½ w kierunku Zo ½. Funkcje w układzie miejskim - obsługa
dzielnicy przemysłowej w kierunku: powiązania wewnątrzmiejskie. Przekrój jezdni
- 1x7,0 m Szerokość w liniach rozgraniczających - 25,0 m Przebieg po śladzie
istniejącej ulicy. W projekcie należy uwzględnić: -ścieżki rowerowe, -pasy
terenu pod budowę infrastruktury technicznej, -powiązanie projektu z
Projektowaną Obwodnicą Zachodnią im. Jana Pawła II w Płońsku (projekt w trakcie
opracowania, koncepcja w załączeniu - załącznik nr 9 do siwz, -poprawę
bezpieczeństwa ruchu na skrzyżowaniach, -poprawę płynności i sprawności ruchu
na skrzyżowaniach, -miejsca parkingowe, -poprawę jakości nawierzchni ulicy i
chodników, -odwodnienie ulicy, -aktualizację organizacji ruchu drogowego.
Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie
szczegółowych rozwiązań technicznych na etapie projektowania. Zamawiający
dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy wypisy i wyrysy z Miejscowego Planu
Zagospodarowania Przestrzennego miasta Płońska. Dokumentację projektową należy
sporządzić w formie papierowej w 8 egzemplarzach, kosztorys inwestorski w 2
egz. Pełen zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej (oprócz kosztorysu
inwestorskiego) należy również sporządzić w wersji elektronicznej na nośniku
CD/DVD ( opracowania w wersji elektronicznej mają służyć Zamawiającemu do
zamieszczenia dokumentacji na stronie internetowej) - w formacie pdf..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Opracowanie
dokumentacji projektowych: 1) Budowa parkingów na terenach parku przy ulicy
Wolności po stronie północnej ulicy, na skarpie - od ul. Grunwaldzkiej w
kierunku zachodnim, 2) Budowy parkingów na terenach parku przy ul. Wolności
przylegającym od strony pn. - zach. do zespołu garaży przy osiedlu Wspólnoty
Mieszkaniowej, 3) Ciągu pieszo jezdnego od ul. Grunwaldzkiej w kierunku pn. -
wsch. przylegającego do budynku Grunwaldzka 28 i wyznaczenie pasa do parkowania
pojazdów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia części II jest: Opracowanie dokumentacji projektowych
(oddzielnej dla każdego obiektu): 1) Budowa parkingów na terenach parku przy
ulicy Wolności po stronie północnej ulicy, na skarpie - od ul. Grunwaldzkiej w
kierunku zachodnim, 2) Budowy parkingów na terenach parku przy ul. Wolności
przylegającym od strony pn.-zach. do zespołu garaży przy osiedlu Wspólnoty
Mieszkaniowej, 3) Ciągu pieszo jezdnego od ul. Grunwaldzkiej w kierunku
pn.-wsch. przylegającego do budynku Grunwaldzka 28 i wyznaczenie pasa do
parkowania pojazdów. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: -Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i
formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr
202, poz. 2072), -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003
r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003
r., Nr 120, poz.1133). Ponadto należy uwzględnić wymagania wszystkich
związanych przepisów, norm i zarządzeń, m.in.: -Rozporządzenie Ministra
Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.
U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430), -Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9
listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na
środowisko (Dz. U. z 2010 r. Nr 213, poz. 1397), -Rozporządzenie Ministra
Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków
zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem
(Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729), -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z
18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu
inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz
planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie
funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), -Rozporządzenie
Ministra Infrastruktury z 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
(Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126), -Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o
ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 t.j.), -Ustawa z dnia 21
marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 t.j.), -Ustawa
z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25,
poz. 150 t.j.), -Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010
r. Nr 243, poz. 1623 t.j.). Zakres przedmiotu zamówienia 1. Opracowanie
kompletnej dokumentacji projektowej na całość zamówienia oraz opracowań
towarzyszących, (oddzielnie dla każdego obiektu) w tym: 1) wykonanie mapy do
celów projektowych, 2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedmiotu umowy, w tym w
szczególności złożenie wniosku wraz z kompletem wymaganych przepisami prawa
załączników, 3) opracowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu
zamówienia, wynikającej z przepisów w zakresie udostępnienia informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o
ocenach oddziaływania na środowisko (jeżeli będzie wymagana), 4) opracowanie
dokumentów formalno-prawnych pozwalających na uregulowanie własności gruntu
przygotowane w uzgodnieniu i za akceptacją Zamawiającego (jeżeli będą
wymagane), 5) badania geotechniczne gruntu (jeżeli będą wymagane), 6)
pozwolenie wodno prawne (jeżeli będzie wymagane), 7) inwentaryzację zieleni,
projekt gospodarki istniejącą szatą roślinną, 8) projekt budowlany wykonawczy, 9)
projekt budowy lub przebudowy odwodnienia (kanalizacji deszczowej), 10) projekt
budowy oświetlenia drogowego, 11) przedmiary robót, oddzielnie dla każdej
branży w ramach obiektu, 12) kosztorys inwestorski, 13) szczegółowe
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 14) informację dotyczącą
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 15) uzyskanie opinii Zespołu
Koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu Starostwa
Powiatowego w Płońsku, 16) uzyskanie wymaganych opinii i innych uzgodnień
właściwych organów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, 17)
projekt organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagany), 18) uzyskanie w imieniu
Zamawiającego niezbędnych warunków technicznych dla projektowanej w pasie
drogowym infrastruktury technicznej, 19) złożenie w imieniu Zamawiającego
wniosku do Starostwa Powiatowego w Płońsku o wydanie decyzji pozwolenia na
budowę, 20) mapy zawierające projekty podziału nieruchomości (jeżeli będą
wymagane). 2. Pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach objętych
projektowaniem, w tym udział w radach budowy, uzgadnianie indywidualnej
dokumentacji technicznej i rysunków warsztatowych opracowywanych przez
wykonawcę robót budowlanych, kwalifikowanie odstąpień od zatwierdzonego
projektu budowlanego. Parametry techniczne do uwzględnienia w dokumentacji
projektowej: 1) Obiekt - Budowa parkingów na terenach parku przy ulicy Wolności
po stronie północnej ulicy, na skarpie - od ul. Grunwaldzkiej w kierunku
zachodnim, Parking zielony: Powierzchnia parkingu ok. 782 m2 Miejsc parkingowych
ok. 34 Nawierzchnia: kostka betonowa, płyty ażurowe lub inne rozwiązania
zaproponowane przez Wykonawcę. (mapa z proponowanym terenem lokalizacji
parkingu w załączeniu - załącznik nr 10 do siwz). 2) Obiekt - Budowy parkingów
na terenach parku przy ul. Wolności przylegającym od strony pn. - zach. do
zespołu garaży przy osiedlu Wspólnoty Mieszkaniowej, Powierzchnia parkingu ok. 276 m2 Miejsc parkingowych
ok. 12 Nawierzchnia: kostka betonowa lub inne rozwiązania zaproponowane przez
Wykonawcę. W projekcie należy uwzględnić powiązanie projektu z Projektowaną
Obwodnicą Wewnętrzną Centrum miasta Płońska (załącznik nr 9 do siwz). 3) Obiekt
- Ciągu pieszo jezdnego od ul. Grunwaldzkiej w kierunku pn.- wsch.
przylegającego do budynku Grunwaldzka 28 i wyznaczenie pasa do parkowania
pojazdów. Długość ok. 90 m
Nawierzchnia: kostka betonowa lub inne rozwiązania zaproponowane przez
Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji projektu przez
niezależną jednostkę. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację
Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych na etapie
projektowania (dotyczy wszystkich obiektów). Zamawiający dostarczy Wykonawcy w
dniu podpisania umowy wypisy i wyrysy z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
miasta Płońska. Dokumentację projektową należy sporządzić w formie papierowej w
8 egzemplarzach, kosztorys inwestorski w 2 egz. (dla każdego obiektu
oddzielnie) Pełny zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej (oprócz
kosztorysu inwestorskiego) należy również sporządzić w wersji elektronicznej na
nośniku CD/DVD ( opracowania w wersji elektronicznej mają służyć Zamawiającemu
do zamieszczenia dokumentacji na stronie internetowej) - w formacie pdf..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.