|
Dz. U./S S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
|
1/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
1/9
|
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:271217-2011:TEXT:PL:HTML
PL-Płońsk: Usługi udzielania kredytu
2011/S 164-271217
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Gmina Miast o Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk ul. Płocka 39Kontaktowy: Referat Zamówień Publicznych Do wiadomości: Jolanta Szczygieł09-100 Płońsk POLSKA Tel. +48 236622725E-mail: plonsk@plonsk.plFaks +48 236631340
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej http://www.plonsk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Ogólne usługi publiczne
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OPIS
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2011r. z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6
Główne miejsce świadczenia usług PL121.
Kod NUTS PL121
II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
|
Dz. U./S S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
|
2/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
2/9
|
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 5 927 588,78 PLN (słownie złotych: pięć milionów dziewięćset dwadzieścia siedem tysięcy pięćset osiemdziesiąt osiem złotych 78/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na2011 r. z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych:
1. Szczegółowe warunki związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Wysokość kredytu: 5.927.588,78 PLN (słownie złotych: pięć milionów dziewięćset dwadzieścia siedem tysięcy pięćset osiemdziesiąt osiem złotych 78/100)
Podstawa zaciągnięcia kredytu: Uchwała Nr XIII/98/11 Rady Miejskiej w Płońsku z dnia 16.6.2011 r. w sprawie zaciągnięcia i zabezpieczenia kredytu.
Przeznaczenie kredytu: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2011 r. z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych.
Zabezpieczenie kredytu: weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową.
2) Uruchomienie kredytu: bezgotówkowo 31.10.2011 r. â na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji kredytu w transzach, o których będzie informował.
Wykonawcę nie później niż z jednodniowym wyprzedzeniem.
3) Okres karencji w spłacie kredytu: do 30.3.2012 roku.
4) Waluta kredytu: złoty polski (PLN)
5) Spłata kapitału kredytu: po upływie karencji począwszy od 31.3.2012 r
Rok 2012 w czterech ratach tj:
I rata w kwocie 148 178,78 PLN. do dnia 31.3.2012 r.
II rata w kwocie 148 190,00 PLN do 30.6.2012 r.
III rata w kwocie 148 190,00 PLN do 30.9.2012 r.
IV rata w kwocie 148 190,00 PLN do 31.12.2012 r.
Rok 2013 do 2021 w równych ratach kwartalnych/ 36 x 148.190,00 PLN płatnych 31 marca, 30 czerwca, 30września, 31 grudnia.
Spłata ostatniej raty - 31.10.2021 r.
6) Spłata odsetek kwartalnie â płatnych w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego kończącego kwartał. Pierwsza spłata odsetek nastąpi 31.3.2012 r. Kolejne odsetki płatne będą od zaciągniętej kwoty kredytu od zadłużenia malejącego.
7) Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystanego kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365 dni lub 366 dni w przypadku roku przestępnego.
8) Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu wolnym od pracy. W przypadku gdy 31 grudnia przypada na dzień wolny od pracy to spłata odsetek i kapitału nastąpi w ostatnim dniu roboczym w danym roku.
9) Zamawiającemu przysługuje a Bank zobowiązuje się zagwarantować prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem faksu nie później niż 7dni kolejno następujących po sobie przed datą spłaty całości lub części kredytu. W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu odsetki zostaną naliczone za okres do dnia faktycznej spłaty części lub całości kredytu.
|
Dz. U./S S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
|
3/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
3/9
|
10) Zamawiającemu przysługuje a Bank zobowiązuje się zagwarantować prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
11) W przypadku dokonania przez zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu lub niewykorzystania pełnej kwoty kredytu strony ustalają harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy.
12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w harmonogramie spłat kredytu i odsetek.
13) Prowizja przygotowawcza â 0,00 %
14) Okres kredytowania â 10 lat
15) Stopa procentowa kredytu â w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce ustalonej przez WIBOR 3M z przedostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego poprzedzającego kwartał kalendarzowy powiększonej o stałą marżę bankową określoną na dzień otwarcia oferty i obowiązującą w całym okresie obowiązywania umowy.
16) W ofercie należy zastosować stawkę WIBOR 3M obowiązującą na dzień 30.6.2011 r. tj. 4,69
17) Zmiana oprocentowania następować będzie co kwartał od pierwszego dnia roboczego kwartału kalendarzowego.
18) Bank nie pobierze żadnych opłat i prowizji z tytułu udzielenia, obsługi i administracji kredytu.
19) Udzielenie kredytu nie zobowiązuje Gminy Miasta Płońsk do przeniesienia konta bankowego do banku Wykonawcy.
20) Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna.
21) Źródłem dochodu, z którego kredyt zostanie sfinansowany będzie podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek od środków transportowych oraz dochody z udziałów w podatku dochodowym od osób fizycznych.
22) Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży do akceptacji zamawiającemu przewidywany kwartalny harmonogram spłaty kredytu tj:
â 4 raty kapitałowe płatne do 30.3.2012, 30.6.2012, 30.9.2012 i 31.12.2012 r. w kwocie 592 748,78 PLN (1 rata w wysokości 148 178,78 PLN i 3 raty po 148 190,00 PLN),
â 4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2013 r. w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
â 4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2014 r. w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
â 4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2015 r. w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
â 4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2016 r. w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
â 4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2017 r. w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
â 4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2018 r. w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
â 4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2019 r. w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
â 4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2020 r. w kwocie 592 760,00 PLN (4raty po 148.190,00 PLN),
â 4 raty kapitałowe płatne ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał w 2021 r. w kwocie 592 760,00 PLN(4 raty po 148.190,00 PLN) z tym, że ostatnia rata przypadać będzie na dzień 31.10.2021 r, uwzględniający wszystkie wymagania SIWZ.
Ponadto Zamawiający będzie powiadamiany o wysokości raty kapitału i odsetek przypadającej do spłaty w terminie najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem płatności.
|
Dz.U./S S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
|
4/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
4/9
|
23) Przelanie należnych Bankowi (Wykonawcy) odsetek następować będzie na podstawie pisemnej informacji Banku o wysokości należnej kwoty za okres rozliczeniowy (z podaniem rachunku wyliczenia) tak, aby Zamawiający mógł przelać odsetki terminowo. Pierwszym okresem rozliczeniowym jest kwartał, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu.
24) Nie będą naliczane żadne opłaty i prowizje bankowe od salda niewykorzystanej części kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu, a także w przypadku zmiany umowy.
25) Odsetki od wykorzystanego kredytu w wysokości WIBOR 3M z przedostatniego dnia roboczego kończącego kwartał, powiększone o marżę banku będą jedynymi kosztami obciążającymi Zamawiającego.
26) Bank (Wykonawca) zobowiązuje się postawić do dyspozycji Zamawiającego kwotę kredytu w terminie do 5dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego informacji o konieczności uruchomienia kredytu. K
27) Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29.8.1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zm.).
Uwaga:
Wszystkie wyżej wymienione warunki stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy. W związku z tym muszą się one znaleźć w zaproponowanym i dołączonym do oferty przez Wykonawcę (Bank) projekcie umowy.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Tak
II.1.8)
Podział na części
Nie
II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres
1955111,00 PLN
II.2.2)
Opcje
Nie
II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 31.10.2011. Zakończenie 31.10.2021
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje
1.Ustala się wadium do zamówienia w wysokości: 19 600,00 PLN, słownie: dziewiętnaście tysięcy sześćset złotych.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003
â na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia:
Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2011 r. z przeznaczeniem na realizacje zadań inwestycyjnych. znak: ZP.271.12.2011.
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
|
Dz. U./S S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
|
5/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
5/9
|
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty.
8. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust.1, 1a i 2 ustawy Pzp.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na podstawie art.46 ust.3 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 powołanej ustawyâ Wykonawca składa oświadczenie (według wzoru - zał. nr 2 do SIWZ).
2) Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002r. nr 72 poz. 665 ze zm.). W przypadku zagranicznych instytucji kredytowych w rozumieniu Prawa Bankowego, w miejsce ww. dokumentów należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju (siedziby) banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone do Komisji Nadzoru Finansowego oprowadzeniu działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej. Aktualny odpis z właściwego rejestru â wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia wymaganego warunku odbywa się, zgodnie z regułą: âspełnia albo nie spełniaâ, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; na podstawie art.24 ust. 1 (według wzoru -zał. nr 3 do
SIWZ).
|
Dz.U./S S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
|
6/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
6/9
|
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1pkt 2 ustawy (według wzoru - zał. nr 4 do SIWZ).
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa wart. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób,
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
a) w pkt 2.2), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że brak jest podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w pkt 2.3) i 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) w pkt 2.5), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
d) w pkt 2.6), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.3 litery a)-d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
|
Dz.U./S S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
|
7/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
7/9
|
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4) a. Każdy podmiot oferty wspólnej zobowiązany jest dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2.potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania lub pełnomocnik w imieniu każdego z nich.
b. Każdy z warunków określony w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców, albo Ci wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Dokument wymieniony w pkt 1. â oświadczenie (według załącznik nr 2 do siwz) może złożyć pełnomocnik w imieniu Wykonawcy lub wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia każdy w zakresie spełnianego przez siebie warunku.
6. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy, lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Lidera Konsorcjum lub pełnomocnika) lub te podmioty.
7. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
1) Dokumenty powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone w oryginale wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
2) Oferty składane przez przedsiębiorców zagranicznych (w rozumieniu ustawy z dnia 2.7.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej â Dz. U z 2010r., nr 220, poz. 1447 ze zm.) reprezentowane przez swoje oddziały, działające w Polsce powinny być podpisane przez przedsiębiorcę zagranicznego, a dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, załączone do oferty bądź uzupełniające ofertę, powinny dotyczyć przedsiębiorcy zagranicznego.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)
Zdolność techniczna
III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Nie
III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
Nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)
Rodzaj procedury
|
Dz. U./S S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
|
8/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
8/9
|
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
ZP.271.12.2011
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 5.10.2011 - 09:00
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
5.10.2011 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Do 4.12.2011
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 5.10.2011 - 09:30
Miejsce
Urząd Miejski w Płońsku ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) sala nr 101 B, I piętro.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓWWSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE
VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej ul. Postępu 17a02-676 Warszawa POLSKA E-mail: odwolania@uzp.gov.plTel. +48 224587801
|
Dz. U./S S164
|
|
27/08/2011
271217-2011-PL
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
|
9/9
|
|
27/08/2011S164
http://ted.europa.eu/TED
|
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
|
9/9
|
Internet: http://www.uzp.gov.plFaks +48 224587700
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcom, których interes w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przepisów wykonawczych jak też postanowień niniejszej SIWZ przysługują środki ochrony prawnej znajdujące się w Dziale VI od art. 179 do 198 g ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759ze zm.). Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynnościach Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia â jeżeli informacja ta została przesłana w sposób określony ww. art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej ul. Postępu 17a02-676 Warszawa POLSKA E-mail: odwolania@uzp.gov.plTel. +48 224587801Internet: http://www.uzp.gov.plFaks +48 224587700
VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
23.8.2011