Płońsk: Wywóz odpadów z terenu miasta Płońska w 2012 r.- zadania częściowe. część IV - Wywóz odpadów z cmentarza parafialnego w 2012 r
Numer ogłoszenia: 444808 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
-
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów z terenu miasta Płońska w 2012 r.- zadania częściowe. część IV - Wywóz odpadów z cmentarza parafialnego w 2012 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części IV jest: 1) Wywóz odpadów z koszy cmentarza parafialnego w Płońsku raz w tygodniu t.j. w poniedziałek w ilości - 4 ton. 2) Wywóz odpadów stałych z ww. koszy musi być prowadzony sprzętem umożliwiającym transport do miejsca ich składowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów na danym terenie. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. od odpadach ( jednolity tekst: Dz. U z 2010r. nr 185 poz. 1243 ze zm.). Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnie z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający uzna za spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia albo nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający uzna za spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia albo nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający uzna za spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia albo nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia albo nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy: adres Zamawiającego: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) w Urzędzie Miejskim, pok. 212, II piętro, Referat Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2012 godzina 09:00, miejsce: adres Zamawiającego: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) w Urzędzie Miejskim w Kancelarii Urzędu -Sala Obsługi Interesantów (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.02.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie