Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana
przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj.
mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie,
pielęgnacja i konserwacja zieleni gminnej na terenie miasta Płońska w 2012 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Koszenie mechaniczne trawników z zebraniem i
wywozem trawy, gałęzi i liści (zgodnie z wykazem terenów zieleni wraz z
zakresem prac, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy): - koszenie trawników na
terenach zieleni urządzonej: tereny w centrum miasta o pow. 1,10 ha - 20-krotne; tereny
parkowe o pow. 20,76 ha
oraz zieleńce i skwery o pow. 2,33
ha - 4-krotne); teren zabytkowego parku o łącznej pow. 2,56 ha - 2 - krotne; -
koszenie terenów niezagospodarowanych o łącznej powierzchni 19,69 ha 1 raz w sezonie
wegetacyjnym; - koszenie w pasach drogowych ulic miejskich urządzonych i
nieurządzonych o powierzchni 6,56
ha min. 2 razy (w zależności od potrzeb). Cięcie
żywopłotów: - dwukrotne cięcie techniczne żywopłotów o łącznej długości 270 mb
w sezonie wegetacyjnym wraz z zebraniem, wywozem i zagospodarowaniem gałęzi,
pędów, liści. Pielęgnacja drzew: - całoroczne usuwanie samosiewów, odrostów
przy drzewach; - wycinka drzew (wraz z wywozem drewna, gałęzi transportem
kołowym na plac składowy na terenie Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w
Płońsku Sp. z o.o. przy ul. Przemysłowej 2 - transport na odległość do 2 km) na podstawie decyzji
administracyjnych zezwalających na wycinkę; - całoroczne usuwanie drzew i
konarów połamanych przez wichury, podczas kolizji drogowych i innych zdarzeń
losowych; - usuwane drzewa o wymiarach: Ø drzew 16-25 w ilości - 50 szt. Ø
drzew 26-35 w ilości - 50 szt. Ø drzew 76-100 w ilości - 20 szt. - zakup
sadzonek oraz wykonanie nasadzeń uzupełniających młodych drzew (nasadzenia
zamienne) na terenie parków i w pasach drogowych: klon pospolity, forma pienna,
wys. 200 cm,
obwód pnia 6-8 cm
- 40 szt. lipa warszawska, forma pienna, wys. 200 cm, obwód pnia 6-8 cm - 20 szt. Pielęgnacja
kwietników: - zakup sadzonek w następującej ilości: a) kwietnik w kształcie
herbu miasta na Pl. 15-go Sierpnia - 1400 szt. (begonia bulwiasta: biała - 358
szt., czerwona - 958 szt., żółta - 38 szt.; petunia niebieska - 46 szt.); b)
kwietnik przed pomnikiem w parku Konstytucji 3-go Maja - 240 szt. (aksamitki);
c) 83 szt. donic rozstawionych na terenie miasta (51 szt. donic betonowych
owalnych 120x40x40 cm, 4 szt. donic betonowych okrągłych 70x40 cm, 28 szt. mis
o wym. Ø górna 92 cm,
Ø dolna 33 cm,
wysokość 40 cm)
1100 szt. sadzonek (petunia ogrodowa - mix kolorów 850 szt., kocanka włochata -
250 szt.); d) wieże kwiatowe - 13 konstrukcji: 11 szt. o wys. 200 cm, 1 szt. 110 cm, 1 szt. 70 cm - 2400 szt. sadzonek
(surfinia - mix kolorów- 2290 szt., bluszcz pospolity - 110 szt.); - obsadzanie
kwietników w terminie ustalonym przez Zamawiającego zgodnie z wykazem gatunków
i ilości sadzonek (sadzonki kwiatów sezonowych z bryłą korzeniową winny być
zdrowe, w fazie kwitnięcia z właściwą dla danego gatunku wielkością i
rozgałęzieniem łodyg); - pielęgnacja kwietników sezonowych: podlewanie,
zasilanie nawozami, stosowanie środków chemicznych na szkodniki i choroby w
razie ich wystąpienia, usuwanie przekwitłych kwiatów, odchwaszczanie,
spulchnianie; - utrzymanie kwietników do końca października 2012 r. (dbałość o
kompletność nasadzenia i uzupełnianie sadzonek w przypadku ich wypadnięcia,
zniszczenia lub kradzieży - 10 % ogółu sadzonek zabezpieczonych na ww. ubytki);
usunięcie przekwitłych roślin; transport wież kwiatowych i donic na odległość
do 150 m.
Pielęgnacja różanek: - cięcie róż jesienią, odkrycie i przykrycie róż - 100
szt. róż parkowych. Przed przygotowaniem oferty Wykonawca może dokonać wizji
lokalnej terenów zieleni gminnej objętych zamówieniem przy udziale pracownika
Wydziału Infrastruktury Technicznej Urzędu Miejskiego w Płońsku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6,
77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 90.51.20.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda
wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Wykonawca
powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu
odpadów na danym terenie. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie na transport
odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( jednolity
tekst: Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.). Na potwierdzenie w/w warunku
Zamawiający wymaga załączenia przez Wykonawcę do oferty w/w zezwolenia. Ocena
spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie
spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnie
z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
W
celu wykazania przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem
technicznym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum: 1) kosiarką
bijakową - 1 szt., 2) kosiarką spalinową - 2 szt., 3) podkaszarką spalinową - 2
szt. Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga załączenia przez Wykonawcę
do oferty: wykazu sprzętu wg załącznika nr 5 do siwz niezbędnego do wykonania
usługi wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Ocena
spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie
spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnie
z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
wykaz
narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·
oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 10:00, miejsce: 09-100
Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii
Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 08.06.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie