Płońsk:
Oczyszczanie kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasto Płońsk w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 143792 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39,
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.plonsk.pl
- Adres strony internetowej, pod
którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie kanalizacji deszczowej na terenie Gminy
Miasto Płońsk w 2012 r..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie n/w zakresu usług: 1) bieżące udrażnianie kolektorów kanalizacji
deszczowej o długości - 16 535 mb ze studzienkami - 494 szt. i kratkami
spustowymi w drogach gminnych - 594 szt. wraz z wywozem lodu, mułów i piasku na
wysypisko odpadów zgodnie z harmonogramem oczyszczania kanalizacji deszczowej
stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz wykazem kolektorów kanalizacji
deszczowej wraz ze studzienkami i kratkami spustowymi w drogach gminnych
zawartym w załączniku nr 2 do umowy; 2) usuwanie lodu z zamarzniętych
studzienek i kratek deszczowych w celu ich udrożnienia; 3) oczyszczenie 7 szt.
separatorów: nad rzeką Płonką o pojemności osadu 20 000 litrów - 1 szt., o
pojemności osadu 4000 litrów - 2 szt. ( lokalizacja: ul. Baśniowa, obwodnica wschodnia,)
o pojemności osadu 5 000 litrów - 1 szt. (lokalizacja: ul. Wiosenna) - o
pojemności osadu 8100 litrów - 3 szt., (lokalizacja: ul. Letnia, Wieczorków,
obwodnica wschodnia); Ilość odpadów niebezpiecznych ze wszystkich 7 szt.
separatorów o kodzie 19 08 10 tłuszcze i mieszaniny olejów separacji olej/woda
inne niż wymienione w kodzie 19 08 09 wynosi około 40 Mg/rok. 2. Udrażnianie
kolektorów winno być wykonywane sprzętem do ciśnieniowego oczyszczania
kanalizacji. 3. Awarię, polegającą na udrożnieniu studzienek, kratek oraz
kolektorów zapchanych podczas obfitych opadów deszczu zgłoszoną przez
Zamawiającego należy usunąć w czasie do 60 minut od chwili powiadomienia. 4.
Zamawiający informuje - na podstawie art. 3 ust. 2 pkt. 22 ustawy z dnia 27
kwietnia 2001r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 ze, zm.),
że wytwórcą odpadów powstających w wyniku świadczenia usług w zakresie budowy,
rozbiórki, remontu obiektów, czyszczenia zbiorników lub urządzeń oraz
sprzątania, konserwacji i napraw jest podmiot, który świadczy usługę..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00-2, 90.91.31.00-1, 90.52.00.00-8.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie żąda wniesienia wadium.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca powinien posiadać
decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zatwierdzony przez
właściwy organ wymieniony w art. 21 a ust. 2 ustawy dnia 27 kwietnia 2001
r. o odpadach ( t. jedn. Dz. U z 2010 r. Nr 185, poz.1243 ze zm.). Na
potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga załączenia przez Wykonawcę
do oferty w/w decyzji. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie się,
zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów
załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnie z niniejszą siwz.
Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z
postępowania.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu wykazania przez
Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum: samochodem
wyposażonym w sprzęt do ciśnieniowego oczyszczania kanalizacji deszczowej
- 1 szt. Pojazdy używane do wykonania zamówienia powinny być wyposażone w
ostrzegawczy sygnał świetlny zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z
20.06.1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm.)
oraz w środki łączności. Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga
załączenia przez Wykonawcę do oferty: wykazu sprzętu wg załącznika nr 5
do siwz niezbędnego do wykonania usługi wraz z informacją o podstawie
dysponowania tymi zasobami. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie
się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów
załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnie z niniejszą siwz.
Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z
postępowania.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca powinien być
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 210
000, 00 złotych. Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga
załączenia przez Wykonawcę do oferty opłaconej polisy na minimalną kwotę
210 000, 00 złotych, a w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbędzie się, zgodnie z
regułą: spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do
oferty, przez Wykonawcę, zgodnie z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku
skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- koncesję,
zezwolenie lub licencję
- wykaz
narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana
umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 144 ust.1 powołanej
ustawy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru
Wykonawcy zmiana terminów realizacji usługi wynikającej z Harmonogramu
oczyszczania kanalizacji stanowiącego załącznik nr 1 do umowy z powodów
niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy. 2. Zmiana umowy może zostać
zainicjowana zarówno przez Zamawiającego lub Wykonawcę. Warunkiem dokonania
zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmiany
zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis
wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. Zmiana umowy wymaga zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1 Maja) Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego pokój nr 212, II
piętro..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 09:00, miejsce:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w
Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze)..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: do 15.06.2012.
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie