Płońsk: Opracowanie dokumentacji opisowo-kosztorysowej dotyczącej remontów nawierzchni bitumicznych ulic w Płońsku w ramach zadania pn. Wykonanie dokumentacji projektowej, kosztorysowej oraz organizacji ruchu
Numer ogłoszenia: 407112 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji opisowo-kosztorysowej dotyczącej remontów nawierzchni bitumicznych ulic w Płońsku w ramach zadania pn. Wykonanie dokumentacji projektowej, kosztorysowej oraz organizacji ruchu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji opisowo-kosztorysowej dotyczącej remontów nawierzchni bitumicznych ulic w Płońsku w ramach zadania pn. Wykonanie dokumentacji projektowej, kosztorysowej oraz organizacji ruchu. Na przedmiot zamówienia składa się opracowanie dokumentacji opisowo-kosztorysowej dotyczącej remontów nawierzchni bitumicznych n/w ulic w Płońsku: 1. ul. Krasickiego na odcinku od ul. ZWM do Składowej - dł. ok. 0,27 km 2. ul. Składowa - dł. ok. 0,16 km 3. ul. ZWM na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Spółdzielczej - dł. ok. 0,52 km 4. ul. Broniewskiego - dł. ok. 0,49 km 5. ul. Sikorskiego - dł. ok. 0,20 km 6. ul. Kościuszki - dł. ok. 0,32 km 7. ul. Andersa - dł. ok. 0,27 km 8. ul. Zawadzkiego - dł. ok. 0,22 km 9. ul. Berlinga - dł. ok. 0,20 km 10. ul. Mickiewicza - dł. ok. 0,39 km 11. ul. Żeromskiego - dł. ok. 0,34 km 12. ul. Konopnickiej - dł. ok. 0,32 km 13. ul. Środkowa - dł. ok. 0,31 km 14. ul. Prusa - dł. ok. 0,14 km 15. ul. Towarowa - dł. ok. 0,35 km Łączna długość ulic ok. 4,5 km Przewidywany zakres remontów: 1.frezowanie nawierzchni bitumicznych ulic, 2. ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej na ulicach /warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej/, 3. wymiana krawężników, 4. remont chodników /kostką brukową/. Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie następujących opracowań: 1. projekt budowlany wykonawczy w wersji papierowej /4 egzemplarze/, 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w wersji papierowej /3 egzemplarze/, 3. mapy do celów projektowych, 4. przedmiary robót, 5. kosztorysy inwestorski, 6. kosztorysy ofertowy, tzw. /ślepe/, 7. informacje dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 8. dokumentację projektową (oprócz kosztorysu inwestorskiego) w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD - w formacie /PDF/ Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego, w fazie realizacji robót wykonywanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: 1. w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 2. w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki, jak i obniżki; 3/ w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych oraz zawieszania umowy, o którym mowa w § 14 umowy. 4/ w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności zmniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 2) umowy, jak również w przypadku zmiany przedmiotu zamówienia. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych - pokój 212, II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 11:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii Urzędu - Biuro Obsługi Interesanta (na parterze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
07.10.2013r. Informację do publikacji opracował i wytworzył p. G. Zientarski