Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony
internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wspólna Płocka -
urządzenie zieleni i małej architektury w obrębie ul. Płockiej w Płońsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zadanie realizowane przez Gminę Miasto Płońsk przy współpracy z Powiatem
Płońskim na podstawie Porozumienia zawartego w dniu 10.09.2013 r. po
rozstrzygnięciu Konkursu na opracowanie koncepcji zagospodarowania Wspólna
Płocka - urządzenie zieleni i małej architektury w obrębie ul. Płockiej w
Płońsku dla terenów przy ul. Płockiej, przebudowanej w ramach projektu:
Rewitalizacja infrastruktury drogowej czynnikiem rozwoju Płońska i powiatu
płońskiego oraz na terenach przyległych do Płockiej. 2.Przedmiotem zamówienia jest
urządzenie zieleni i małej architektury w obrębie ul. Płockiej w Płońsku -
realizacja Koncepcji zagospodarowania terenów zieleni przy ul. Płockiej w
Płońsku, pielęgnacja nasadzeń oraz utrzymanie nowopowstałych terenów zieleni w
obrębie pasa drogi publicznej ul. Płockiej oraz terenów sąsiadujących.
3.Zagospodarowanie terenów zieleni zgodnie z załączoną koncepcją obejmuje:
przygotowanie podłoża pod rośliny, posadzenie 107 szt. drzew (wraz z ich
stabilizacją) i 7249 szt. krzewów, posadzenie pnączy w ilości 68 szt.,
wykończenie powierzchni terenu objętego nasadzeniami, renowację istniejących
trawników, wykonanie nawierzchni z kruszywa, realizację koncepcji w zakresie
małej architektury - zakup, transport wraz z montażem 6 szt. ławek i 2 szt.
koszy na odpady. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zawiera również załączniki:
Koncepcja zagospodarowania Wspólna Płocka - urządzenie zieleni i małej
architektury w obrębie ul. Płockiej w Płońsku - Opis techniczny (zał. nr 1a);
załączniki graficzne: Plansza 1 - Projekt koncepcyjny - schemat nasadzeń część
1 - cz. A i B (zał. nr 1b), Plansza 2 - Projekt koncepcyjny - schemat nasadzeń
część 1 - cz. C, D i E (zał. nr 1c), Plansza 3 - Projekt koncepcyjny - schemat
nasadzeń część 1 - cz. F (zał. nr 1d), 16 wizualizacji (zał. nr 1e).
5.Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonane nasadzenia
roślinne obejmującej wymianę roślin w przypadku ubytków spowodowanych
działaniem warunków atmosferycznych. Dokument gwarancji Wykonawca przekaże
Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji
wynosi 12 miesięcy, licząc od daty protokołu odbioru. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 6 000,00
zł, słownie: sześć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub
kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w
pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank
Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003 na
przelewie bankowym należy wskazać tytuł zamówienia: znak: ZP.271.25.2013
Wspólna Płocka - urządzenie zieleni i małej architektury w obrębie ul. Płockiej
w Płońsku 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku
bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu
składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje
się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający prosi o
załączenie do oferty kopii potwierdzenia wpłaty wadium. 6. Wadium wniesione w
pieniądzu zostanie zwrócone, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny, na rachunek
bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż
pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty. 8. Wykonawca, który nie
wniósł wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczony z
postępowania. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust.
1, 1a i 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez
Wykonawców, którym zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 11.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust.
5 ustawy Pzp., jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.
26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub
oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
lub pełnomocnictwa, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po
jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w
sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
wykazania przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na: urządzeniu zieleni, w
tym wykonaniu nowych nasadzeń drzew i krzewów, pielęgnacji drzew i krzewów o
wartości co najmniej 150 000 zł brutto każde
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca.
Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez
stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie
zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: 1) w przypadku
uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia
zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są
korzystne dla Zamawiającego, 2) w przypadku zmiany danych podmiotowych
Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 3) w przypadku
zmniejszenia urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany
stawki VAT, 4) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac
w terminie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
5) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych
uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w umowie,
potwierdzonych przez Zamawiającego, 6) z powodu istotnych braków lub błędów w
dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności
dokumentacji z przepisami prawa, 7) w przypadku wystąpienia okoliczności,
których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej
staranności. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
pisemny wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim
(wejście od ul. 1-go Maja) w Referacie Zamówień Publicznych - pokój nr 212, II
piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk,
ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii
Urzędu-Biuro Obsługi Interesanta (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie