Adres strony internetowej, na której Zamawiający
udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.plonsk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
·
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe
utrzymanie dróg gminnych i targowisk miejskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i targowisk
miejskich na terenie miasta Płońsk w sezonach zimowych 2014/2015 i 2015/2016.
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i targowisk miejskich na terenie miasta Płońsk
obejmuje: 1) zwalczanie śliskości, 2) odśnieżanie ulic, dróg parkowych,
chodników, parkingów i targowisk, 3) załadunek i wywóz z ulic, chodników i
targowisk błota pośniegowego i śniegu.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówień uzupełniających
·
1. Inicjatorem zmiany może być zarówno
Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest
złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis
propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na
wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień
niniejszej umowy: 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
w zakresie: 1)zmniejszenia zamówienia podstawowego do 30 % jego wartości, w
przypadku wystąpienia dobrych warunków atmosferycznych (małe opady śniegu, brak
oblodzeń jezdni i chodników), 2) terminu wykonania przedmiotu zamówienia w
przypadku zaistnienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili
zawierania Umowy; 3)zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stawki
podatku od towarów i usług w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych
określonych w ustawie z dn. 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług. 4.
Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w
postaci aneksu do umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
W/w warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże się wykonaniem minimum 2 usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg,
placów, parkingów i chodników, o wartości minimum 160 000,00 zł brutto każda
usługa. Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy załączenia
do oferty wykazu usług wg załącznika nr 6 do siwz, wykonywanych, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, który będzie potwierdzał
wykonanie minimum 2 usług, polegających na zimowym utrzymaniu dróg, placów,
parkingów i chodników, o wartości min. 160 000,00 zł brutto każda usługa. Do
wykazu należy załączyć dowody, czy wykazane usługi zostały wykonane należycie w
postaci poświadczenia wydanego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia należy złożyć
oświadczenie Wykonawcy. Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może
żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być
składane (Dz. U. 2013 , poz.231) dowodami są: poświadczenie, jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać poświadczenia - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku gdy Zamawiający
jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej
wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Niespełnienie w/w
warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
W/w warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże się posiadaniem minimum: 1. Samochodu wywrotki o ładowności min. 10 t
szt. 2, 2. Ładowarko - koparki szt. 2, 3. Równiarki szt. 1, 4. Ciągnika o mocy
min. 60 KM
wyposażonego w pług i rozsypywacz szt. 3, 5. Piaskarko - solarki o ładowności
min. 5 t szt. 1. Uwaga ! Pojazdy używane do wykonania zamówienia powinny być
wyposażone w ostrzegawczy sygnał oraz w środki łączności. Na potwierdzenie w/w
warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy załączenia do oferty wykazu narzędzi,
wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wg załącznika nr 7 do siwz,
dostępnych Wykonawcy usługi wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami. Niespełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych
dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania
zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, pokój 212, II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 31.12.2013 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk,
ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu -
Biuro Obsługi Interesanta (na parterze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie