Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
-
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi na odcinku od ciągu pieszo jezdnego do drogi okalającej osiedle WEDEL (25KDD).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie pn.: Budowa drogi na odcinku od ciągu pieszo jezdnego do drogi okalającej osiedle WEDEL (25KDD) obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu opracowanego przez Wykonawcę w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej na podstawie przepisów zawartych w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 687). Realizacja zamówienia jest inwestycją o znaczeniu lokalnym. Konieczność jej budowy wynika z potrzeby zaspokojenia potrzeb mieszkańców. Korzyści wynikające z jej realizacji to poprawa przejezdności ruchu kołowego pojazdów i pieszych w centrum miasta Płońska, w sąsiedztwie terenów zabudowy usługowej. Wybudowanie drogi na odcinku od ciągu pieszo jezdnego do drogi okalającej osiedle WEDEL (25 KDD) zgodnie ze Zmianą Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego dla wybranych obszarów miasta Płońska - I etap realizacji, a także zgodnie z oczekiwaniami mieszkańców wymaga przeprowadzenia postępowania realizacji inwestycji w trybie wyżej wymieniowej spec ustawy drogowej. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.32.10-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
¡ III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
¡ III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
¡ III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
¡ III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
¡ III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany w zakresie terminu realizacji umowy: 1) z powodu wystąpienia siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć lub wystąpienia niesprzyjających dla robót warunków pogodowych, 2) w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany materiałów i technologii przedstawionych w programie funkcjonalno-użytkowym, po ich zatwierdzeniu pod warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie będą powodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy. Będą to, w szczególności, okoliczności: 1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4) w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego, w szczególności zmniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa w ďż˝ 8 ust. 1 pkt 2) umowy, jak również w przypadku zmiany przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje również zmiany umowy w wyniku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, 3) przedłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych oraz zawieszania umowy, o którym mowa w ďż˝ 16 umowy. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych- pokój nr 2012, II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Biuro Obsługi Interesanta (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie