Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
-
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg dla zadań: Część I. Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną, Część II. Profilowanie dróg gruntowych, Część III. Remont nawierzchni chodników kostką brukową betonową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg dla zadań: Część I. Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną, Część II. Profilowanie dróg gruntowych, Część III. Remont nawierzchni chodników kostką brukową betonową.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0, 45.23.32.20-7, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
¡ III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz
¡ III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W/w warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem min. 2 najważniejszymi robotami budowlanymi, polegającymi na remontach nawierzchni dróg i chodników dla każdej z części o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy załączenia do oferty: wykazu robót budowlanych wg załącznika nr 5 do siwz, potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 najważniejszych robót budowlanych, polegających na remontach nawierzchni dróg i chodników dla każdej z części o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na potwierdzenie tego wymaga się złożenia dowodów (poświadczeń- innych dokumentów, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, potwierdzających powyższe). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Niespełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
¡ III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W/w warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem minimum: Część I Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną 1. Samochodu wywrotki o ładowności min. 15 t szt. 1, 2. Samobieżnej koparko-ładowarki szt. 1, 3. Walca wibracyjnego samojezdnego 1-8 t szt. 1, 4. Przycinarki do asfaltu szt. 1. Część II Profilowanie dróg gruntowych 1. Samochodu wywrotki o ładowności min. 15 t szt. 2, 2. Samobieżnej koparko-ładowarki szt. 2, 3. Walca wibracyjnego samojezdnego 1-8 t szt. 1, 4. Równiarką samojezdną min. 74 kW (100 KM) szt. 1. Część III Remont nawierzchni chodników kostką brukową betonową 1. Samochodu wywrotki o ładowności min. 15 t szt. 1, 2. Samobieżnej koparko-ładowarki szt. 1, 3. Zagęszczarki o ciężarze min. 70 kg szt. 1. Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy załączenia do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wg załącznika nr 6,7,8 do siwz, dostępnych Wykonawcy usługi wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Niespełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
¡ III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz
¡ III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w wyniku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany materiałów i technologii użytych przy wykonywaniu remontów, po ich zatwierdzeniu pod warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie będą powodować wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy. Będą to, w szczególności, okoliczności: 1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 4) w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego, w szczególności zmniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa w ďż˝ 7 ust. 1 umowy, jak również w przypadku zmiany przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Referacie Zamówień Publicznych - pokój nr 212, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu- Biuro Obsługi Interesanta (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną.
¡ 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną na terenie miasta Płońsk w latach 2014, 2015 i 2016. 2. Zakres robót: 1) roboty przygotowawcze, 2) frezowanie lub wycięcie starej nawierzchni na głębokość 4 do 7 cm wraz z oczyszczeniem i odwozem urobku na odl. do 5 km, 3) skropienie podłoża i krawędzi emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2, 4) wypełnienie ubytku masą mineralno-asfaltową na gorąco z otoczarki przy grubości warstwy 4, 5, 6 i 7 cm z zachowaniem istniejącego profilu drogi, 5) zagęszczenie ułożonej masy walcem, 6) uporządkowanie terenu robót, 7) przewidywana ilość robót - ok. 315,00 m2. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru stanowiąca załącznik nr 20 do siwz. Wykaz dróg o nawierzchni bitumiczne objęty przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiący załącznik nr 17 do siwz..
¡ 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
¡ 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profilowanie dróg gruntowych.
¡ 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest profilowanie dróg gruntowych w Płońsku w latach 2014, 2015 i 2016. 2. Zakres robót: 1) profilowanie równiarką dróg nieutwardzonych, 2) uzupełnianie pospółką (0-31,5 mm) dróg nieutwardzonych, 3) uzupełnianie kruszywem łamanym - tłuczniem (0-31,5 mm) dróg nieutwardzonych, 4) uporządkowanie terenu robót. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru stanowiąca załącznik nr 21 do siwz. Wykaz dróg o nawierzchni bitumiczne objęty przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiący załącznik nr 18 do siwz.
¡ 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.41-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
¡ 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni chodników kostką brukową betonową.
¡ 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników kostką brukową betonową na terenie miasta Płońsk w 2014 r. 2. Zakres robót: 1) remont nawierzchni chodników kostką brukową - ok. 435 m2, 2) wymiana uszkodzonych krawężników i obrzeży betonowych - ok. 100 mb, 3) regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 20 szt., 4) uporządkowanie terenu robót. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru stanowiąca załącznik nr 22 do siwz. Wykaz dróg o nawierzchni bitumiczne objęty przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiący załącznik nr 19 do siwz.
¡ 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
¡ 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.