Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony
internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja
Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Grunwaldzkiej - hydroizolacja piwnic z
drenażem i dociepleniem ścian..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce i budowie
nowego wiatrołapu, modernizacji pomieszczeń piwnicznych, wykonaniu izolacji
przeciwwilgociowej, docieplenia ścian piwnicznych oraz budowy drenażu
opaskowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Grunwaldzkiej w Płońsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do siwz.
Dokumentacja projektowa objęta przedmiotem zamówienia stanowi załączniki od nr
8 do nr 42 do siwz według następującego wykazu: Projekt izolacji p.wilgociowej
-1 stanowi załącznik nr 8 do siwz Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.1
stanowi załącznik nr 9 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.2
stanowi załącznik nr 10 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.3
stanowi załącznik nr 11 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.4
stanowi załącznik nr 12 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.5
stanowi załącznik nr 13 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.6
stanowi załącznik nr 14 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.7
stanowi załącznik nr 15 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.8
stanowi załącznik nr 16 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.9
stanowi załącznik nr 17 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.10
stanowi załącznik nr 18 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.11
stanowi załącznik nr 19 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.12
stanowi załącznik nr 20 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.13
stanowi załącznik nr 21 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - architektura - 2.14
stanowi załącznik nr 22 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - konstrukcja - 3.1
stanowi załącznik nr 23 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - konstrukcja - 3.2
stanowi załącznik nr 24 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - konstrukcja - 3.3
stanowi załącznik nr 25 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - inst. sanitarne -
4.1 stanowi załącznik nr 26 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - inst. sanitarne
- 4.2 stanowi załącznik nr 27 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu - inst.
sanitarne - 4.3 stanowi załącznik nr 28 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu -
inst. sanitarne - 4.4 stanowi załącznik nr 29 do siwz. Projekt bud. wiatrołapu
- inst. elektryczne - 5.1 stanowi załącznik nr 30 do siwz. Projekt bud.
wiatrołapu - inst. elektryczne - 5.2 stanowi załącznik nr 31 do siwz. Projekt
bud. wiatrołapu - inst. elektryczne -5.3 stanowi załącznik nr 32 do siwz.
Projekt bud. wiatrołapu -inst. elektryczne -5.4 stanowi załącznik nr 33 do
siwz. Projekt bud. wiatrołapu -inst. elektryczne -5.5 stanowi załącznik nr 34
do siwz. STWiORB bud. wiatrołapu - roboty bud. - 6 stanowi załącznik nr 35 do
siwz. STWiORB bud. wiatrołapu - roboty sanitarne - 7 stanowi załącznik nr 36 do
siwz. STWiORB bud. wiatrołapu - roboty elektryczne - 8 stanowi załącznik nr 37
do siwz. Przedmiar - bud. wiatrołapu - roboty budowlane - 9 stanowi załącznik
nr 38 do siwz. Przedmiar - bud. wiatrołapu - roboty sanitarne -10 stanowi załącznik
nr 39 do siwz. Przedmiar - bud. wiatrołapu - roboty elektryczne -11 stanowi
załącznik nr 40 do siwz. Przedmiar - izolacja p.wilgociowa -12 stanowi
załącznik nr 41 do siwz. Charakterystyka energetyczna - bud. wiatrołapu - 13
stanowi załącznik nr 42 do siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1,
45.30.00.00-0, 45.10.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 7.1. Ustala się wadium do zamówienia w
wysokości: 27 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100)
7.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust.
6 ustawy Pzp. 7.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek
bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007
0004 5636 2000 0003 na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu
zamówienia: Przetarg na robotę budowlaną polegającą na modernizacji Szkoły
Podstawowej nr 2 przy ul. Grunwaldzkiej - hydroizolacja piwnic z drenażem i
dociepleniem ścian nasz znak: ZP.271.18.2014. 7.4. Wadium wniesione w pieniądzu
Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.5. Wadium wniesione w pieniądzu
należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin
wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku
bankowego Zamawiającego. Zamawiający prosi o załączenie do oferty kopii
potwierdzenia wpłaty wadium. 7.6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie
zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym
było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego
oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
Wykonawcę. 7.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w
formie oryginału do oferty. 7.8. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie
wykluczony z postępowania. 7.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie
z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 7.10. Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na podstawie art.
46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 7.11. Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp., jeżeli
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo
zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w
art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictwa, chyba, że
udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego
stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
spełnienie warunków nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
spełnienie warunków nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
spełnienie warunków nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
spełnienie warunków nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
spełnienie warunków nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1 siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
15.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca.
Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez
stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany
(przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 15.3.2. Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: 1. Zamawiający
dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany w zakresie terminu realizacji umowy: 1)
z powodu wystąpienia siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez
czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć lub wystąpienia
niesprzyjających dla robót warunków pogodowych, 2) w związku z koniecznością
realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania
umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia. 2. Zamawiający
dopuszcza możliwość zamiany materiałów i technologii przedstawionych w
projekcie budowlanym, po ich zatwierdzeniu pod warunkiem, że zamiany te będą
korzystne dla Zamawiającego oraz nie będą powodować wzrostu ceny wykonania
przedmiotu umowy. Będą to, w szczególności, okoliczności: 1) powodujące
obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację
wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub
zmiany obowiązujących przepisów. 4) w przypadku zmian korzystnych dla
zamawiającego, w szczególności zmniejszenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 6
ust. 1 umowy, jak również w przypadku zmiany przedmiotu zamówienia. 3.
Zamawiający przewiduje również zmiany umowy w wyniku: 1) zmiany danych
podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2)
urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki
VAT, 3) przedłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn niemożliwych
wcześniej do przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych
oraz zawieszania umowy, o którym mowa w § 15 umowy. 4. Zmiany umowy wymagają
zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy:09-100 Płońsk, miejsce:09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w
Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Referacie Zamówień Publicznych,
pokój 212. II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk,
ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii
Urzędu - Biuro Obsługi Interesanta (na parterze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie