 |
Adres strony internetowej, na
której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.plonsk.pl
Płońsk: Mechaniczne i ręczne
zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońska
Numer ogłoszenia: 53296 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana
przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj.
mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Mechaniczne
i ręczne zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońska. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi
polegającej na mechanicznym i ręcznym zamiataniu ulic i parkingów gminnych na
terenie miasta Płońska. 1. Zakres usługi: 1) Mechaniczne i ręczne zamiatanie
ulic i parkingów gminnych w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2015 roku
(łączna powierzchnia - 224 510,00 m2), zgodnie z wykazem ulic i parkingów
gminnych i harmonogramem zamiatania. 2) Przywrócenie porządku (zebranie
odpadów, ich wywóz i zagospodarowanie) po imprezach plenerowych organizowanych
pod patronatem bądź przy współudziale Urzędu Miejskiego w Płońsku na terenie
miasta w okresie od dnia 1 kwietnia do dnia 31 grudnia 2015 roku (max 20 imprez
na powierzchni ok. 5 500,00 m2). 3) Dodatkowe wg potrzeby Zamawiającego
zamiatanie ulic i parkingów gminnych wynikające z aktualnych potrzeb
(uroczystości lub imprezy okolicznościowe) rezygnując jednorazowo z zamiatania
innych ulic o podobnej powierzchni w m2. 2. Do wykonania ww. prac należy używać
bezpyłowych zamiatarek mechanicznych przeznaczonych: do zamiatania ulic o
pojemności zbiornika na zamiatane z ulic nieczystości min. 5, 0 m3 - 1 szt., do
zamiatania parkingów i wysepek ulicznych o pojemności zbiornika na zamiatane z
ulic nieczystości min. 3, 0 m3 - 1 szt. oraz pojazdu przeznaczonego do wywozu
odpadów komunalnych - 1 szt. 3. Czas pracy zamiatarek: 1) Ustala się czas pracy
bezpyłowych zamiatarek mechanicznych przeznaczonych: do zamiatania ulic o
pojemności zbiornika na zamiatane z ulic nieczystości min. 5, 0 m3 - 1 szt.
oraz do zamiatania parkingów i wysepek ulicznych o pojemności zbiornika na
zamiatane z ulic nieczystości min. 3, 0 m3- 1 szt. w dni robocze w godzinach
pomiędzy 18.00 a 7.00 dnia następnego. 2) Zamawiający i Wykonawca za zgodą
Zamawiającego zastrzegają sobie prawo do ustalenia innego czasu pracy
zamiatarki jednorazowo lub w określonym czasie. 4. Wykaz ulic i parkingów
gminnych wraz z częstotliwością mechanicznego i ręcznego zamiatania przedstawia
załącznik nr 1 do wzoru umowy. 5. Szczegółowy harmonogram zamiatania ulic i
parkingów gminnych zostanie ustalony z Wykonawcą usługi w ciągu 3 dni od dnia
zawarcia umowy. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
90.61.20.00-0, 90.61.10.00-3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że posiada aktualny
wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasto Płońsk zgodnie z
art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności
gospodarczej (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 672 ze zm.) oraz art. 9 b i 9 c
ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399). Warunek zostanie uznany za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada - aktualne zaświadczenie o wpisie do
rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości wydane przez Urząd Miejski w Płońsku. Niespełnienie
w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje minimum:
1) bezpyłową zamiatarką mechaniczną przeznaczoną do zamiatania ulic o
pojemności zbiornika na zamiatane z ulic nieczystości min. 5, 0 m3 - 1 szt., 2)
bezpyłową zamiatarką mechaniczną przeznaczoną do zamiatania parkingów i wysepek
ulicznych o pojemności zbiornika na zamiatane z ulic nieczystości min. 3, 0 m3-
1 szt., 3) pojazdem przeznaczonym do wywozu odpadów komunalnych - 1 szt.
Pojazdy używane do wykonania zamówienia powinny być wyposażone w ostrzegawczy
sygnał świetlny zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
drogowym (t. jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.). Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli
Wykonawca przedłoży - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z
informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wg załącznika nr 6 do
siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz
narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności
do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
Po wyborze najkorzystniejszej
oferty, najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu
opłaconą polisę ubezpieczeniową, ważną na okres realizacji umowy, obejmującą
ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej - OC kontraktowe
w wysokości zawartej umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
1 - Cena -
90 2 - Termin
płatności faktury - 10 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian 15.3. Zmiana umowy w sprawie
zamówienia publicznego. 15.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno
Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest
złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis
propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na
wykonanie zamówienia. 15.3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany
postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi
zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki, jak
i obniżki. 15.3.3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza
określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. 15.3.4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności w postaci aneksu do umowy. 15.3.5. Nie stanowi zmiany umowy w
rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1)
zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 2)
zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między
stronami, 3) zmiana rachunków bankowych stron umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1-go Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, pokój nr 15 (na parterze). IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 10:00, miejsce:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w
Kancelarii Urzędu (na parterze).. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym
dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie będzie finansowane
ze środków Unii Europejskiej. IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
11.03.2015r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. S. Januszewska
drukuj
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miejski w Płońsku | | Informację wprowadził(a) do BIP: | Czerniawska Anna | | Data udostępnienia w BIP: | 2015-03-11 | | Data ostatniej aktualizacji: | 2015-03-11 |
|
|
|