 |
Adres strony internetowej, na której
Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.plonsk.pl
Płońsk: Budowa kanalizacji
deszczowej w ul. Głównej - od ul. Wiejskiej do Grunwaldzkiej
Numer ogłoszenia: 54700 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana
przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj.
mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Budowa
kanalizacji deszczowej w ul. Głównej - od ul. Wiejskiej do Grunwaldzkiej. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji
deszczowej w ul. Głównej w Płońsku, na odcinku od istniejącej kanalizacji w
ulicy Wiejskiej do istniejącego kolektora deszczowego w ul. Grunwaldzkiej.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym
załącznik nr 8 do siwz, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
budowlanych (zw. dalej STWiORB) stanowiącą załącznik nr 9 do siwz oraz
pozwoleniem na budowę - załącznik nr 10 do siwz. Zakres robót do wykonania: 1)
wykonanie robót przygotowawczych, w tym roboty rozbiórkowe nawierzchni
betonowej, 2) wykonanie robót ziemnych, 3) zabezpieczenie kolizji, w tym kabli
energetycznych, kabla telekomunikacyjnego, gazociągu i rurociągów drenarskich,
4) likwidację kolizji z istniejącym wodociągiem, 5) likwidację kolizji z
urządzeniami drenarskimi, w tym ze zbieraczem melioracyjnym ø 75 mm, 6)
ułożenie rurociągu z rur betonowych ø 600 - 184,30 m i ø 800 długości 180,90 m oraz
z rur PVC ø 200 mm - 69,40 m, 7) zamontowanie studni rewizyjnych ø 1600 mm szt.
3, ø 2000 mm szt. 5, studzienek ściekowych - szt. 10, 8) włączenie wybudowanego
kanału do istniejącej studni o rzędnej 105,56/102,90 w ul. Wiejskiej o
nawierzchni asfaltowej, 9) włączenie wybudowanego kanału do istniejącej komory
żelbetowej na działce przy ul. Grunwaldzkiej 87, o nawierzchni betonowej, 10)
opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 11) uzyskanie
zezwoleń na zajęcie pasów drogowych ul. Wiejskiej i ul. Grunwaldzkiej na czas
wykonywania robót budowlanych, 12) przywrócenie pasa drogowego ul. Głównej do
stanu pierwotnego, w tym naprawę nawierzchni betonowej. Trasa kanalizacji: Sieć
kanalizacji deszczowej będzie prowadzona w granicach linii rozgraniczających
pas drogowy ul. Głównej, o nawierzchni gruntowej i częściowo o nawierzchni
betonowej. Wybudowana sieć kanalizacji deszczowej połączy kanalizację deszczową
w ulicy Wiejskiej z kolektorem deszczowym w ul. Grunwaldzkiej. Na trasie
kanalizacji występują sieci: wodociągowa, gazowa, kanalizacja sanitarna, kabel
energetyczny, sieć kablowa telekomunikacyjna i drenaż melioracyjny. Roboty w
pobliżu istniejącego uzbrojenia należy wykonywać ręcznie. Każdorazowo przy
przekraczaniu kolizji z urządzeniami podziemnymi należy powiadomić zarządcę
danej sieci. Kolizję z siecią wodociągową o średnicy 110 mm należy zlikwidować
poprzez przełożenie odcinka sieci i zastosowanie rur osłonowych. Trasa
kanalizacji deszczowej przebiega przez tereny zmeliorowane, a planowana
inwestycja koliduje z istniejącymi urządzeniami melioracyjnymi, w tym ze
zbieraczem melioracyjnym o średnicy 75 mm oraz sączkami o średnicy 50 mm.
Podczas budowy sieci należy zabezpieczyć urządzenia melioracyjne przed
zniszczeniem. W przypadku uszkodzenia sączki drenarskie należy odbudować. W
przypadku konieczności odbudowy zbieracza melioracyjnego ø 75 mm należy
zastosować rury drenarskie PVC. Roboty związane z odbudową urządzeń drenarskich
należy wykonać zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w budownictwie
wodno - inżynieryjnym i pod nadzorem przedstawiciela Rejonowego Związku Spółek
Wodnych w Płońsku. Na roboty związane z przedmiotem zamówienia wymagane jest
udzielenie 60 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia odbioru końcowego. O
terminie rozpoczęcia robót w terenie zmeliorowanym należy powiadomić na piśmie
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Płońsku, ul. Zajazd 6, 09-100 Płońsk. Po
wykonaniu prac instalacyjnych i zasypaniu wykopów należy wykonać podbudowę
uszkodzonej drogi i uzupełnić brakującą nawierzchnię betonową. Warunki gruntowo
- wodne: Z uwagi na brak badań gruntowych wzdłuż projektowanego uzbrojenia nie
można wykluczyć konieczności odwodnienia wykopów dla prawidłowego ułożenia rur.
Roboty ziemne: Wykopy pod sieć kanalizacyjną i studnie należy wykonać
mechanicznie i ręcznie z odwiezieniem urobku na odległość. Wykopy o ścianach
pionowych, umocnionych głębokości do 3 m. Zasypywanie wykopów należy wykonywać
ręcznie i mechanicznie z zagęszczeniem do stopnia wymaganego przez zarządcę
drogi. Ułożenie rurociągów: Montaż rurociągów należy wykonywać jako łączone na
kielich. Rury betonowe należy zaizolować 2x warstwą lepiku asfaltowego na
zimno. Zainstalować studnie kanalizacyjne z pokrywami żelbetowymi i włazami
żeliwnymi typu ciężkiego. Studnie zaizolować jak rury przewodowe. Studzienki
ściekowe o średnicy 500 mm, żeliwne oparte na studniach z osadnikami bez
syfonu, z kratką ściekową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji
istotnych warunków zamówienia nr AZ.ZP.271.2.2015 i jest dostępna na stronie
internetowej Zamawiającego www.plonsk.pl. Jeżeli dokumentacja projektowa lub
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w
odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub
pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza
oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia
pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane
przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią
wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi
nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań
Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami
producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający,
wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt
przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o
parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie
parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych
lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia
stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji
projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta
może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu
materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku
równoważności.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.21.30-2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.10.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 7.1. Ustala się wadium do
zamówienia w wysokości: 14 000, 00 zł (słownie: czternaście tysięcy zł). 7.2.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6
ustawy Pzp. 7.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek
bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007
0004 5636 2000 0003 na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu
zamówienia: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Głównej - od ul. Wiejskiej do
Grunwaldzkiej znak: AZ.ZP.271.2.2015. 7.4. Wadium wniesione w pieniądzu
Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.5. Wadium wniesione w pieniądzu
należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin
wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku
bankowego Zamawiającego. Zamawiający prosi o załączenie do oferty kopii
potwierdzenia wpłaty wadium. 7.6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie
zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym
było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego
oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
Wykonawcę. 7.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w
formie oryginału do oferty. 7.8. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie
wykluczony z postępowania. 7.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie
z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 7.10. Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, na podstawie art.
46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 7.11. Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w
art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub
oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów
należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.
5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co
powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako
najkorzystniejszej. 7.12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy
w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku W/w warunek
zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem minimum jednej
najważniejszej roboty budowlanej dotyczącej budowy kanalizacji deszczowej o
wartości robót co najmniej 420 000,00 zł brutto. Na potwierdzenie w/w warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawcy załączenia do oferty: wykazu robót budowlanych
wg załącznika nr 6 do siwz, potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej najważniejszej roboty
budowlanej dotyczącej budowy kanalizacji deszczowej o wartości robót co
najmniej 420 000,00 zł brutto - wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca
wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy
roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na
potwierdzenie tego wymaga się złożenia dowodów (poświadczeń- innych dokumentów,
jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać poświadczenia, potwierdzających powyższe). W przypadku, gdy Zamawiający
jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały
wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
Niespełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku Spełnienie
warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających,
czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
Po wyborze najkorzystniejszej
oferty, najpóźniej na 3 dni robocze przed podpisaniem umowy Wykonawca
przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia harmonogram rzeczowo -
finansowy, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
1 - Cena -
90 2 - Termin
płatności faktury - 10 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian 15.3. Zmiana umowy w sprawie
zamówienia publicznego. 15.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno
Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest
złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis
propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na
wykonanie zamówienia. 15.3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany
postanowień niniejszej umowy: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia
zmiany w zakresie terminu realizacji umowy: 1) z powodu wystąpienia siły
wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego
nie można było przewidzieć lub wystąpienia niesprzyjających dla robót warunków
pogodowych, 2) w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich
nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych
koniecznych do spełnienia. 3) Z przyczyn niemożliwych wcześniej do
przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych oraz
zawieszania umowy, o którym mowa w § 14 umowy. 2. Zamawiający dopuszcza
możliwość zamiany materiałów i technologii przewidzianych przez dokumentację
techniczną, po ich zatwierdzeniu przez autora projektu i Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego wpisem do dziennika budowy, pod warunkiem, że zamiany te będą
korzystne dla Zamawiającego oraz nie będą powodować wzrostu ceny wykonania
przedmiotu umowy. Będą to, w szczególności, okoliczności: 1) powodujące
obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację
wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub
zmiany obowiązujących przepisów. 3. Harmonogram rzeczowo - finansowy może
podlegać aktualizacji na wniosek każdej ze stron umowy w zakresie przesunięcia
terminów realizacji poszczególnych etapów robót. Jeżeli wprowadzenie zmian do
Harmonogramu rzeczowo - finansowego nie prowadzi do zmiany terminu zakończenia
robót, ich wprowadzenie nie wymaga zmiany umowy. 15.3.3. Umowa podlega
unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia
zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15.3.4. Zamawiający
może nie wyrazić zgody na aktualizację rozwiązań związanych z realizacją
przedmiotu zamówienia z uwagi na postęp technologiczny powodujący zwiększenie
kosztów realizacji umowy. 15.3.5. Zmiany umowy wymagają zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w
Referacie Zamówień Publicznych, pok. nr 15 (na parterze). IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 10:00, miejsce:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w
Kancelarii Urzędu (na parterze). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym
dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie będzie finansowane
ze środków Unii Europejskiej. IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
12.03.2015r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. S. Januszewska
drukuj
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miejski w Płońsku | | Informację wprowadził(a) do BIP: | Czerniawska Anna | | Data udostępnienia w BIP: | 2015-03-12 | | Data ostatniej aktualizacji: | 2015-03-12 |
|
|
|