Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.plonsk.pl
Płońsk: Mechaniczne i ręczne
zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońska
Numer ogłoszenia: 54365 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne i
ręczne zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na mechanicznym i
ręcznym zamiataniu ulic i parkingów gminnych na terenie miasta Płońska. 1.
Zakres usługi: 1) Mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i parkingów gminnych w
okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 roku (łączna powierzchnia -
232 201,00 m2),
zgodnie z wykazem ulic i parkingów gminnych i harmonogramem zamiatania. 2)
Przywrócenie porządku (zebranie odpadów, ich wywóz i zagospodarowanie) po
imprezach plenerowych organizowanych pod patronatem bądź przy współudziale Urzędu
Miejskiego w Płońsku na terenie miasta w okresie od dnia podpisania umowy do
dnia 31 grudnia 2015 roku (max 20 imprez na powierzchni ok. 5 500,00 m2). 3)
Dodatkowe wg potrzeby Zamawiającego zamiatanie ulic i parkingów gminnych
wynikające z aktualnych potrzeb (uroczystości lub imprezy okolicznościowe)
rezygnując jednorazowo z zamiatania innych ulic o podobnej powierzchni w m2. 2.
Do wykonania ww. prac należy używać bezpyłowych zamiatarek mechanicznych
przeznaczonych: do zamiatania ulic o pojemności zbiornika na zamiatane z ulic
nieczystości min. 5, 0 m3
- 1 szt., do zamiatania parkingów i wysepek ulicznych o pojemności zbiornika na
zamiatane z ulic nieczystości min. 3, 0 m3 - 1 szt. oraz pojazdu przeznaczonego do
wywozu odpadów komunalnych - 1 szt. 3. Czas pracy zamiatarek: 1) Ustala się
czas pracy bezpyłowych zamiatarek mechanicznych przeznaczonych: do zamiatania
ulic o pojemności zbiornika na zamiatane z ulic nieczystości min. 5, 0 m3 - 1 szt. oraz do
zamiatania parkingów i wysepek ulicznych o pojemności zbiornika na zamiatane z
ulic nieczystości min. 3, 0 m3- 1 szt. w dni robocze w godzinach pomiędzy 1800 a 700 dnia następnego.
2) Zamawiający i Wykonawca za zgodą Zamawiającego zastrzegają sobie prawo do
ustalenia innego czasu pracy zamiatarki jednorazowo lub w określonym czasie. 4.
Wykaz ulic i parkingów gminnych wraz z częstotliwością mechanicznego i ręcznego
zamiatania przedstawia załącznik nr 1 do wzoru umowy. 5. Szczegółowy
harmonogram zamiatania ulic i parkingów gminnych zostanie ustalony z Wykonawcą
usługi w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 90.61.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
wykazania przez Wykonawcę, że posiada aktualny wpis do rejestru działalności
regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości z terenu Gminy Miasto Płońsk zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z
dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t. jedn. Dz. U. z
2013 r., poz. 672 ze zm.) oraz art. 9 b i 9 c ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz.
1399). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
posiada - aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane
przez Urząd Miejski w Płońsku. Niespełnienie w/w warunku skutkować będzie
wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia
z pkt. 5.1. siwz.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje minimum: 1) bezpyłową zamiatarką
mechaniczną przeznaczoną do zamiatania ulic o pojemności zbiornika na zamiatane
z ulic nieczystości min. 5, 0
m3 - 1 szt., 2) bezpyłową zamiatarką mechaniczną
przeznaczoną do zamiatania parkingów i wysepek ulicznych o pojemności zbiornika
na zamiatane z ulic nieczystości min. 3, 0 m3- 1 szt., 3) pojazdem
przeznaczonym do wywozu odpadów komunalnych - 1 szt. Pojazdy używane do
wykonania zamówienia powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny
zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. jedn. Dz.
U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży -
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych
Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami, wg załącznika nr 6 do siwz
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
pełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych
dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania
zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków
udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział
w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności
faktury - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
15.3. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego. 15.3.1. Inicjatorem
zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w
zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę
zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis
wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 15.3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość
zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) urzędowej zmiany stawki VAT
nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku
podwyżki, jak i obniżki. 15.3.3. Umowa podlega unieważnieniu w części
wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. 15.3.4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy. 15.3.5. Nie stanowi
zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w
szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą
administracyjno-organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, zmiana
osób wskazanych do kontaktów między stronami, 3) zmiana rachunków bankowych
stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1-go Maja) w Referacie Zamówień Publicznych, pokój nr 15 (na parterze)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 27.04.2015 godzina 10:00, miejsce: 09-100 Płońsk,
ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii
Urzędu (na parterze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
17.04.2015r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. N. Burzyńska