Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.plonsk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
|
V
|
zamówienia publicznego
|
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony internetowej,
pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Płoński Program
Budowy Dróg Lokalnych - opracowanie projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej
wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę dla niżej wymienionych dróg w mieście
Płońsk, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą.: Płoński Program Budowy Dróg
Lokalnych - opracowanie projektu, z podziałem na zadania: Zadanie 1. Budowa
drogi gminnej ul. Gruszowej wraz z odcinkiem ulicy Spacerowej. Zadanie 2.
Budowa drogi gminnej ul. Piaskowej. Zadanie 3. Budowa drogi gminnej ul.
Szczęśliwej. Zadanie 4. Budowa drogi gminnej ul. Handlowej. Zadanie 5.
Przebudowa drogi gminnej ul. Postępu Rolniczego. Zadanie 6. Przebudowa drogi
gminnej ul. Biedronki. 1. Zamówienie obejmuje: 1) sporządzenie koncepcji i/lub
wariantów rozwiązań projektowych dla poszczególnych zadań zamówienia, 2)
sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla poszczególnych zadań
zamówienia, 3) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę i/lub decyzji zezwolenia
na realizację inwestycji drogowej dla poszczególnych zadań zamówienia, 4)
pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych
poszczególnych zadań zamówienia. 2. Efektem końcowym budowy ulic według
opracowanej dokumentacji projektowej ma być poprawa przejezdności i
bezpieczeństwo użytkowników dróg gminnych. 3. Teren, na którym planowane są
niniejsze zamierzenia inwestycyjne przebiega przez tereny zabudowy
mieszkaniowej jednorodzinnej i objęty jest miejscowym planem ogólnym
zagospodarowania przestrzennego miasta Płońska ( Uchwała Rady Miejskiej w
Płońsku nr XXXVI/65/97 z 19 listopada 1997 r. ze zmianami). 4. Zamówienie
obejmuje wykonanie następujących opracowań: 1) mapy do celów projektowych, 2)
badania geotechniczne gruntu, 3) projekty budowlane wykonawcze
budowy/przebudowy dróg, 4) projekty budowlane wykonawcze kanalizacji
deszczowej, 5) projekty budowlane wykonawcze oświetlenia ulicznego, 6) mapy
zawierające projekty podziału nieruchomości, jeżeli będą wymagane, 7) operaty
wodno prawne, jeśli będą wymagane, 8) projekty tymczasowej organizacji ruchu,
9) projekty stałej organizacji ruchu, 10) inwentaryzację zieleni, 11) projekty
gospodarki istniejącym drzewostanem, 12) projekty przebudowy sieci
infrastruktury technicznej kolidującej z projektowanym pasem drogowym, jeśli
będą wymagane, 13) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych, 14) przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, 15) informacje dot.
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 16) inne dokumenty niezbędne do złożenia
przez Wykonawcę wniosków i uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o
zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, opracowane zgodnie z ustawą z
dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji
inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687). 5. Do
Wykonawcy dokumentacji projektowej należeć będzie również złożenie wniosków
wraz z wymaganymi załącznikami i uzyskanie w imieniu Zamawiającego, dla każdego
zadania oddzielnie: 1) warunków technicznych od zarządców dróg w zakresie
budowy lub przebudowy skrzyżowań projektowanych dróg gminnych z drogami
powiatowymi, 2) warunków technicznych od właścicieli lub zarządców sieci
infrastruktury technicznej kolidującej z projektowanym pasem drogowym, 3)
warunków technicznych na odprowadzenie wód opadowych, 4) pozwoleń na wycinkę
drzew i krzewów, jeśli będą wymagane, 5) pozwoleń wodno prawnych, jeśli będą
wymagane, 6) decyzji pozwolenia na budowę i/lub decyzji zezwolenia na
realizację inwestycji drogowej, 7) innych niezbędnych do zrealizowania
inwestycji wymaganych uzgodnień i pozwoleń. 6. Dokumentację projektową należy
opracować, dla każdego zadania oddzielnie, w ilości egzemplarzy: 1) projekty
budowlane wykonawcze (5 egzemplarzy), 2) specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót budowlanych (3 egzemplarze), 3) przedmiary robót (1 egzemplarz),
4) kosztorys inwestorski (1 egzemplarz). 7. Pełny zakres dokumentacji
projektowej (oprócz kosztorysu inwestorskiego) należy również sporządzić w
wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym, które będą służyć
Zamawiającemu do zamieszczenia dokumentacji na stronie internetowej - w
formacie pdf. 8. Wykonawca powinien przewidzieć w cenie prac projektowych
koszty uzgodnień i opracowań dokumentacji na przebudowę urządzeń wymaganych
przez właścicieli sieci kolidujących z projektowanym pasem drogowym. 9.
Wykonawca zaproponuje rozwiązania projektowe odrębnie dla poszczególnych zadań
zamówienia i przedłoży do uzgodnienia z Zamawiającym koncepcje projektowe i/lub
warianty rozwiązań projektowych w terminie dwóch miesięcy od daty zawarcia
umowy. 10. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego w
zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych i funkcjonalnych na etapie projektowania.
11. Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagane przepisami normy, warunki
techniczne, posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do jej
zatwierdzenia i uzyskania pozwoleń na wykonanie robót oraz powinna być zgodna
z: 1) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z
dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462), 2) Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i
formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 2013, poz.
1129). 12. Dokumentacja projektowa powinna zapewniać opisanie przedmiotu zamówienia
na realizację inwestycji zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 13. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp przedmiotu zamówienia nie można
opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że,
jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać
przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu
takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 14. Jeżeli zajdzie konieczność użycia
znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca zobowiązany jest
przedstawić Zamawiającemu uzasadnienie ich użycia. 15. W przypadku
uzasadnionego użycia nazw własnych projektant zobowiązany jest do opracowania
tabeli równoważności, w której określi minimalne parametry zaprojektowanego wyrobu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do siwz..
II.1.5)
|
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
wykazania przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, minimum 2 projekty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy
dróg o wartości usługi minimum 70 000 zł brutto każda. W celu potwierdzenia
spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej, Wykonawca
powinien złożyć do oferty: Wykaz wykonanych głównych usług, w którym Wykonawca
przedstawi wykonane minimum 2 projekty budowlane w zakresie budowy lub
przebudowy dróg o wartości usługi minimum 70 000 zł brutto każda, wykonanych w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi były
wykonane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały
wykonane należycie, (Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ).
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków
udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział
w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności
faktury - 5
IV.2.2)
|
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres
strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
15.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca.
Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez
stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie
zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 15.3.2.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie:
1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia,
przejęcia itp.); 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli Wykonawca udowodni ponad wszelką
wątpliwość, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę; 3) przedłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn
niemożliwych wcześniej do przewidzenia. 4) przedłużenia terminu realizacji
zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności
następstw działań administracyjnych oraz zawieszenia umowy, o którym mowa w §
14 umowy, 5) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego dotyczących: a)
zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia
konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych przez wykonawcę b)
zmiany przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że nie doprowadzi do zmiany
wynagrodzenia. 15.3.3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza
określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. 15.3.4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności w postaci aneksu do umowy. 15.3.5. Nie stanowi zmiany umowy w
rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1)
zmiana stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, ponieważ zmianie ulegną
ceny brutto z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, bez
konieczności sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1 Maja), pok. nr 15 na parterze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 15.07.2015 godzina 10:00, miejsce: 09-100 Płońsk,
ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii
Urzędu (na parterze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie