Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.plonsk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
|
V
|
zamówienia publicznego
|
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez
Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel.
023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
- Adres strony
internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie
dokumentacji konserwatorskiej dla budynku dworca kolejowego w ramach zadania:
Przebudowa budynku komunalnego obejmującego lokale mieszkalne po byłym dworcu
PKP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji konserwatorskiej dla
budynku dworca kolejowego wchodzącego w skład zespołu budowlanego dworca
kolejowego, składającego się z budynku dworca, wieży wodociągowej oraz podjazdu
z alejką z układem zieleni, położonego w mieście Płońsk przy ul. Towarowej 9,
na działkach nr ewid. 1/36, 1/37, 1/39. Dokumentacja konserwatorska winna
zawierać: 1. Stan badań. 2. Badania historyczne - historia obiektu: 2.1.
Studium historyczne. 2.2. Badania archeologiczne. 2.3. Badania
architektoniczne. 2.4. Badania wystroju. 3. Stan zachowania: 3.1. Opis obiektu.
3.2. Przyczyny zniszczeń. 4. Wartościowanie obiektu. 5. Wnioski i postulaty
konserwatorskie. 6. Wytyczne konserwatorskie. 7. Inwentaryzację budowlano -
konserwatorską (rys. rzuty, przekroje, detale). 8. Dokumentację fotograficzną.
9. Bibliografię. Opis budynku: Budynek wolnostojący, murowany o nieregularnej
bryle - parterowy z użytkowanym poddaszem, częściowo jednopiętrowy, w części
podpiwniczony. W budynku zlokalizowano pomieszczenia użytkowe (parter) i
mieszkalne (piętro). Budynek wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa
mazowieckiego pod nr A-1108. pow. zabudowy - 431,00 m2 pow. użytkowa -
584,00 m2
(bez piwnic i poddaszy) kubatura - 2 897,00 m3 Informacje dodatkowe: Wykonawca, w
imieniu Zamawiającego, zatwierdzi dokumentację konserwatorską w Wojewódzkim
Urzędzie Ochrony Zabytków w Warszawie, Delegatura w Ciechanowie, ul. Strażacka
6, 06-400 Ciechanów. Dokumentację konserwatorską należy sporządzić w języku
polskim, w sposób kompletny, z należytą starannością oraz zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentację konserwatorską należy sporządzić
w formie papierowej w 4 egzemplarzach. Pełny zakres dokumentacji
konserwatorskiej należy również sporządzić w wersji elektronicznej na nośniku
CD/DVD w formacie pdf. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem
dokumentacji konserwatorskiej. Zamawiający posiada inwentaryzację oraz
ekspertyzę stanu technicznego budynku dworca kolejowego. Załączniki do siwz: 1.
Zalecenia konserwatorskie pliki nr 1-4 (załącznik nr 7 do siwz). 2.
Inwentaryzacja, ekspertyza pliki nr 1-15 (załącznik nr 8 do siwz). 3.
Dokumentacja fotograficzna pliki nr 1-4 (załącznik nr 9 do siwz)..
II.1.5)
|
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie
oświadczenia z pkt. 5.1. siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności
faktury - 5
IV.2.2)
|
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres
strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
15.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca.
Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez
stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie
zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia. 15.3.2.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie:
1) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku
przekształcenia, przejęcia itp.), 2) w zakresie przedłużenia terminu realizacji
zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności
następstw działań administracyjnych, 3) w przypadku zmian korzystnych dla
Zamawiającego dotyczących: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w
przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych
przez wykonawcę b) zmiany przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że nie
doprowadzi do zmiany wynagrodzenia. 15.3.3. Umowa podlega unieważnieniu w części
wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. 15.3.4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy. 15.3.5. Nie stanowi
zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w
szczególności: 1) zmiana stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, ponieważ
zmianie ulegną ceny brutto z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego
stawkę, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1 Maja), pok. nr 15 na parterze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 10:00, miejsce: 09-100 Płońsk,
ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii
Urzędu (na parterze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie