Płońsk:
Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej dla budynku wieży ciśnień w ramach
zadania: Rewaloryzacja i adaptacja zabytkowej wieży ciśnień w Płońsku
Numer ogłoszenia: 107247 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
|
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39,
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej dla budynku
wieży ciśnień w ramach zadania: Rewaloryzacja i adaptacja zabytkowej wieży
ciśnień w Płońsku.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
opracowanie dokumentacji konserwatorskiej dla budynku wieży wodociągowej
wchodzącej w skład zespołu budowlanego dworca kolejowego, składającego się z
budynku dworca, wieży wodociągowej oraz podjazdu z alejką z układem zieleni,
położonego w mieście Płońsk przy ul. Towarowej 9, na działkach nr ewid. 1/36,
1/37, 1/39. Dokumentacja konserwatorska winna zawierać: 1. Stan badań. 2.
Badania historyczne - historia obiektu: 2.1. Studium historyczne. 2.2. Badania
architektoniczne. 2.3. Badania wystroju. 3. Stan zachowania: 3.1. Opis obiektu.
3.2. Przyczyny zniszczeń. 4. Wartościowanie obiektu. 5. Wnioski i postulaty
konserwatorskie. 6. Wytyczne konserwatorskie. 7. Inwentaryzację budowlano -
konserwatorską (rys., rzuty, przekroje, detale). 8. Dokumentację fotograficzną.
9. Bibliografię. Opis budynku: Budynek wolnostojący, murowany z drewnianą
wysoką nadbudową. Budynek wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa
mazowieckiego pod nr A-1108. Informacje dodatkowe: Wykonawca, w imieniu
Zamawiającego, zatwierdzi dokumentację konserwatorską w Wojewódzkim Urzędzie
Ochrony Zabytków w Warszawie, Delegatura w Ciechanowie, ul. Strażacka 6, 06-400
Ciechanów. Dokumentację konserwatorską należy sporządzić w języku polskim, w
sposób kompletny, z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa. Dokumentację konserwatorską należy sporządzić w formie
papierowej w 4 egzemplarzach. Pełny zakres dokumentacji konserwatorskiej należy
również sporządzić w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD w formacie pdf.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem dokumentacji
konserwatorskiej. Załączniki do siwz: 1. Zalecenia konserwatorskie - pliki nr
1-3 (załącznik nr 7 do siwz). 2. Widok budynku wieży wodociągowej - plik nr 4
(załącznik nr 8 do siwz).
II.1.5)
|
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00-0.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt. 5.1. siwz.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury -
5
IV.2.2)
|
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy
w sprawie zamówienia publicznego. 1. Inicjatorem zmiany może być zarówno
Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest
złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis
propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na
wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień
niniejszej umowy w zakresie: 1) w przypadku zmiany danych podmiotowych
Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) w zakresie
przedłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do
przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych, 3) w
przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego dotyczących: a) zmiany terminu
realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania
robót dodatkowych lub zamiennych przez wykonawcę, b) zmiany przedmiotu
zamówienia, pod warunkiem, że nie doprowadzi do wzrostu wynagrodzenia w przedmiotowym
postępowaniu. 3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza
określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności w postaci aneksu do umowy. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu
art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana stawki
podatku VAT w ramach niniejszej umowy, ponieważ zmianie ulegną ceny brutto z
dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, bez konieczności
sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: w siedzibie Zamawiającego: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w
Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) Referat Zamówień Publicznych, parter
pok.15.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 10:00, miejsce:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w
Kancelarii Urzędu (na parterze)..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Zamówienie
nie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie