Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.plonsk.pl
Płońsk: Opracowanie dokumentacji projektowej i
kosztorysowej na wykonanie oświetlenia ulicznego.
Numer ogłoszenia: 263516 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
|
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39,
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej
zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej
na wykonanie oświetlenia ulicznego..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. I.
Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie
dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę
oświetlenia ulicznego z podziałem na zadania: Zadanie 1. Budowa oświetlenia ul.
Azalii. Zadanie 2.Budowa oświetlenia ul. Fiołkowej. Zadanie3. Budowa
oświetlenia ul. Makowej. Zadanie4. Budowa oświetlenia ul. Lipowej. Zadanie5.
Budowa oświetlenia ul. Miłej. Zadanie 6. Budowa oświetlenia ul. Letniej.
Zadanie 7. Budowa oświetlenia ul. Tulipanowej. Zadanie 8. Budowa oświetlenia
ul. Truskawkowej. Zadanie 9. Budowa oświetlenia na oś. ZATORZE. 1. Zamówienie
obejmuje: 1) sporządzenie koncepcji lub wariantów rozwiązań projektowych dla
poszczególnych zadań zamówienia, 2) sporządzenie dokumentacji projektowo
kosztorysowej dla poszczególnych zadań zamówienia, 3) uzyskanie decyzji
pozwolenia na budowę dla poszczególnych zadań zamówienia, 4) pełnienie nadzoru
autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych poszczególnych zadań
zamówienia. 2. Efektem końcowym budowy ulic według opracowanej dokumentacji
projektowej ma być poprawa bezpieczeństwa użytkowników dróg gminnych. 3.
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących opracowań: 1) mapy do celów
projektowych, 2) projekty budowlane wykonawcze oświetlenia ulicznego, 3)
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) przedmiary
robót, kosztorysy inwestorskie, 5) informacje dot. bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia. 4. Do Wykonawcy dokumentacji projektowej należeć będzie również
złożenie wniosków wraz z wymaganymi załącznikami i uzyskanie w imieniu
Zamawiającego, dla każdego zadania oddzielnie: 1) warunków technicznych od
właścicieli lub zarządców sieci infrastruktury technicznej, 2) decyzji
pozwolenia na budowę, 3) innych niezbędnych do zrealizowania inwestycji
wymaganych uzgodnień i pozwoleń. 5. Dokumentację projektową należy opracować,
dla każdego zadania oddzielnie, w ilości egzemplarzy: 1) projekty budowlane
wykonawcze (5 egzemplarzy), 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych (3 egzemplarze), 3) przedmiary robót (1 egzemplarz), 4) kosztorys
inwestorski (1 egzemplarz). 6. Pełny zakres dokumentacji projektowej (oprócz
kosztorysu inwestorskiego) należy również sporządzić w wersji elektronicznej na
nośniku elektronicznym, które będą służyć Zamawiającemu do zamieszczenia
dokumentacji na stronie internetowej - w formacie pdf. 7. Wykonawca powinien
przewidzieć w cenie oferty koszty uzgodnień i opracowań dokumentacji na
przebudowę urządzeń wymaganych przez właścicieli sieci, kolidujących z
projektowanym oświetleniem. 8. Wykonawca zaproponuje rozwiązania projektowe
odrębnie dla poszczególnych zadań zamówienia i przedłoży do uzgodnienia z
Zamawiającym koncepcje projektowe i/lub warianty rozwiązań projektowych w
terminie dwóch miesięcy od daty zawarcia umowy. 9. Wykonawca jest zobowiązany
uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań
technicznych i funkcjonalnych na etapie projektowania. 10. Dokumentacja
projektowa powinna spełniać wymagane przepisami normy, warunki techniczne,
posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do jej zatwierdzenia i
uzyskania pozwoleń na wykonanie robót oraz powinna być zgodna z: 1)
Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia
25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego ( Dz. U. z 2012 r. poz.462 ), 2) Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i
formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. Nr 202, poz.
2072 ). 11. Dokumentacja projektowa powinna zapewniać opisanie przedmiotu
zamówienia na realizację inwestycji zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku użycia nazw własnych projektant zobowiązany jest do opracowania
tabeli równoważności, w której określi minimalne parametry zaprojektowanego
wyrobu. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1. Budowa
oświetlenia ul. Azalii. Oprawy typu LED Stan istniejący: Ulica Azalii w Płońsku
jest drogą gminną o nawierzchni gruntowej. Przebiega przez tereny zabudowy
mieszkaniowej, jednorodzinnej. W pasie ulicy odbywa się ruch dwukierunkowy.
Ulica jest nieurządzona, brakuje chodników, oznakowania. Odwodnienie drogi jest
powierzchniowe, w stronę poboczy. W pasie drogowym znajduje się infrastruktura
podziemna: wodociąg, kanalizacja sanitarna, i gazowa. Ulica częściowo
oświetlona. Wymagania projektowe: Kategoria drogi - droga gminna, dojazdowa.
Długość projektowanych odcinków oświetlenia ulicznego ok. 75,0 m (od dz. nr
ewid. 230/3 do dz. nr ewid. 204/22) oraz ok. 265,0 m (od dz. nr ewid. 231/3 do
dz. nr ewid. 231/12). Stan prawny ulicy jest uregulowany. Opracowanie
projektowe obejmować będzie działki o numerach ewidencyjnych: 204/19, 204/24,
230/1, 221/3, 221/2, 230/7, 231/15, 229/8 , własność Gmina Miasto Płońsk.
Zamawiający jest w posiadaniu projektu budowlano-wykonawczego branży drogowej
ul. Azalii, który należy uwzględnić w opracowaniu dokumentacji na budowę
oświetlenia. Zadanie 2. Budowa oświetlenia ul. Fiołkowej. Oprawy typu LED Stan
istniejący: Ulica Fiołkowa w Płońsku jest drogą gminną o nawierzchni gruntowej.
Przebiega przez tereny zabudowy mieszkaniowej, jednorodzinnej. W pasie ulicy odbywa
się ruch dwukierunkowy. Ulica jest nieurządzona, brakuje chodników,
oznakowania. Odwodnienie drogi jest powierzchniowe, w stronę poboczy. W pasie
drogowym znajduje się infrastruktura podziemna: wodociąg, kanalizacja
sanitarna. Ulica częściowo oświetlona. Wymagania projektowe: Kategoria drogi -
droga gminna, lokalna. Długość projektowanych odcinków oświetlenia ulicznego
ok. 80,0 m (od dz. nr ewid. 2375 do dz. nr ewid. 2484) oraz ok. 125,0 m (od dz.
nr ewid. 2423/6 do dz. nr ewid 2423/1). Stan prawny ulicy jest uregulowany.
Opracowanie projektowe obejmować będzie działki o numerach ewidencyjnych:
2423/8, 2483, 2423/9, 2424/2, 2489, własność Gmina Miasto Płońsk. Zamawiający
jest w posiadaniu projektu budowlano-wykonawczego branży drogowej ul. Fiołkowej,
który należy uwzględnić w opracowaniu dokumentacji na budowę oświetlenia.
Zadanie 3. Budowa oświetlenia ul. Makowej. Oprawy typu LED Stan istniejący:
Ulica Makowa w Płońsku jest drogą gminną o nawierzchni gruntowej oraz częściowo
bitumicznej. Przebiega przez tereny zabudowy mieszkaniowej, jednorodzinnej. W
pasie ulicy odbywa się ruch dwukierunkowy. Ulica o nawierzchni gruntowej jest
nieurządzona, brakuje chodników, oznakowania. Odwodnienie drogi jest
powierzchniowe, w stronę poboczy. W pasie drogowym znajduje się infrastruktura
podziemna: wodociąg, kanalizacja sanitarna. Ulica częściowo oświetlona.
Wymagania projektowe: Kategoria drogi - droga gminna, dojazdowa. Długość
projektowanych odcinków oświetlenia ulicznego ok. 40,0 m (od dz. nr ewid. 234/5
do dz. nr ewid. 234/3), ok. 140,0 m (od dz. nr ewid. 235 do dz. nr ewid.
234/15), ok. 70,0 m (od dz. nr ewid. 234/40 do dz. nr ewid. 234/41) oraz ok. 60
m (od dz. nr ewid. 234/39 do dz. nr ewid. 231/10). Stan prawny ulicy jest
uregulowany. Opracowanie projektowe obejmować będzie działki o numerach
ewidencyjnych: 236/9, 2424/2, 234/23, 234/37, 231/13, własność Gmina Miasto
Płońsk. Zamawiający jest w posiadaniu projektu budowlano-wykonawczego branży
drogowej ul. Makowej, który należy uwzględnić w opracowaniu dokumentacji na
budowę oświetlenia. Zadanie 4. Budowa oświetlenia ul. Lipowej. Oprawy typu LED
Stan istniejący: Ulica Lipowa w Płońsku jest drogą gminną o nawierzchni
bitumicznej. Przebiega przez tereny zabudowy mieszkaniowej, jednorodzinnej. W
pasie ulicy odbywa się ruch dwukierunkowy. Odwodnienie drogi jest
powierzchniowe, w stronę poboczy. W pasie drogowym znajduje się infrastruktura
podziemna: wodociąg, kanalizacja sanitarna i gazowa. Wymagania projektowe:
Kategoria drogi - droga gminna, dojazdowa. Długość projektowanych odcinków
oświetlenia ulicznego ok. 210,0 m (od dz. nr ewid. 125 do dz. nr ewid. 141),
Stan prawny ulicy jest uregulowany. Opracowanie projektowe obejmować będzie
działkę o numerze ewidencyjnym 124 - własność Gmina Miasto Płońsk. Zadanie 5.
Budowa oświetlenia ul. Miłej. Oprawy typu LED Stan istniejący: Ulica Miła w
Płońsku jest drogą gminną o nawierzchni gruntowej. Przebiega przez tereny
zabudowy mieszkaniowej, jednorodzinnej. W pasie ulicy odbywa się ruch
dwukierunkowy. Ulica jest nieurządzona, brakuje chodników, oznakowania.
Odwodnienie drogi jest powierzchniowe, w stronę poboczy. W pasie drogowym
znajduje się infrastruktura podziemna: wodociąg, kanalizacja sanitarna.
Wymagania projektowe: Kategoria drogi - droga gminna, dojazdowa. Długość projektowanych
odcinków oświetlenia ulicznego ok. 250,0 m (od dz. nr ewid. 65/4 do dz. nr
ewid. 68/7) Stan prawny ulicy jest uregulowany. Opracowanie projektowe
obejmować będzie działki o numerach ewidencyjnych: 65/3, 66/1, 67/16, 68/4,
69/16, własność Gmina Miasto Płońsk. Zadanie 6. Budowa oświetlenia ul. Letniej.
Oprawy typu LED Stan istniejący: Ulica Letnia w Płońsku jest drogą gminną o
nawierzchni bitumicznej. Przebiega przez tereny zabudowy mieszkaniowej,
jednorodzinnej. W pasie ulicy odbywa się ruch dwukierunkowy. W pasie drogowym
znajduje się infrastruktura podziemna: wodociąg, kanalizacja sanitarna, gazowa,
i deszczowa. Wymagania projektowe: Kategoria drogi - droga gminna, lokalna.
Długość projektowanych odcinków oświetlenia ulicznego ok. 110,0 m (od dz. nr
ewid. 262/22 do dz. nr ewid. 265/7) oraz ok. 55 m (od dz. nr ewid. 262/16 do
dz. nr ewid. 262/34). Stan prawny ulicy jest uregulowany. Opracowanie
projektowe obejmować będzie działki o numerach ewidencyjnych: 265/7, 264/14,
261/18, 262/37, 262/13, własność Gmina Miasto Płońsk. Zadanie 7. Budowa
oświetlenia ul. Tulipanowej. Oprawy typu LED Stan istniejący: Ulica Tulipanowa
w Płońsku jest drogą gminną o nawierzchni gruntowej. Przebiega przez tereny
zabudowy mieszkaniowej, jednorodzinnej. W pasie ulicy odbywa się ruch
dwukierunkowy. Ulica jest nieurządzona, brakuje chodników, oznakowania.
Odwodnienie drogi jest powierzchniowe, w stronę poboczy. W pasie drogowym
znajduje się infrastruktura podziemna: wodociąg, kanalizacja sanitarna i
gazowa. Wymagania projektowe: Kategoria drogi - droga gminna, dojazdowa.
Długość projektowanych odcinków oświetlenia ulicznego ok. 500,0 m (od dz. nr
ewid. 2108/21 do dz. nr ewid. 2108/116). Stan prawny ulicy jest uregulowany.
Opracowanie projektowe obejmować będzie działki o numerach ewidencyjnych:
2108/24, 2108/82, 2108/41, własność Gmina Miasto Płońsk. Zadanie 8. Budowa
oświetlenia ul. Truskawkowej. Oprawy typu LED Stan istniejący: Ulica
Truskawkowa w Płońsku jest drogą gminną o nawierzchni gruntowej. Przebiega
przez tereny zabudowy mieszkaniowej, jednorodzinnej. W pasie ulicy odbywa się
ruch dwukierunkowy. Ulica jest nieurządzona, brakuje chodników, oznakowania.
Odwodnienie drogi jest powierzchniowe, w stronę poboczy. W pasie drogowym
znajduje się infrastruktura podziemna: wodociąg, kanalizacja sanitarna.
Wymagania projektowe: Kategoria drogi - droga gminna, dojazdowa. Długość
projektowanych odcinków oświetlenia ulicznego ok. 250,0 m (od dz. nr ewid.
422/10 do dz. nr ewid. 422/17). Stan prawny ulicy jest uregulowany. Opracowanie
projektowe obejmować będzie działki o numerach ewidencyjnych: 422/18, 422/12,
własność Gmina Miasto Płońsk. Zadanie 9. Budowa oświetlenia oś. ZATORZE. Oprawy
typu LED Stan istniejący: Droga na osiedlu jest działką gminną o nawierzchni
gruntowej. Przebiega przez tereny zabudowy mieszkaniowej, jednorodzinnej. W
pasie drogi odbywa się ruch dwukierunkowy. Ulica jest nieurządzona, brakuje
chodników, oznakowania. Odwodnienie drogi jest powierzchniowe, w stronę
poboczy. W pasie drogowym znajduje się infrastruktura podziemna: wodociąg,
kanalizacja sanitarna i gazowa. Wymagania projektowe: Długość projektowanych
odcinków oświetlenia ulicznego ok. 150,0 m (od dz. nr ewid. 211/6 do dz. nr
ewid. 239/23). Stan prawny działek jest uregulowany. Opracowanie projektowe
obejmować będzie działki o numerach ewidencyjnych: 211/19 i 239/28, własność
Gmina Miasto Płońsk..
II.1.5)
|
V
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwości
udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia
zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług stanowiących nie
więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na
powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnego z przedmiotem zamówienia
podstawowego.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury -
5
IV.2.2)
|
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
15.3. Zmiana
umowy w sprawie zamówienia publicznego. 15.3.1. Inicjatorem zmiany może być
zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest
złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis
propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na
wykonanie zamówienia. 15.3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany
postanowień niniejszej umowy w zakresie: 1) w przypadku zmiany danych
podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) w
zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn niemożliwych
wcześniej do przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych
oraz zawieszenia umowy, o którym mowa w § 14 umowy, 3) w przypadku zmian
korzystnych dla Zamawiającego dotyczących: a) zmiany terminu realizacji
przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót
dodatkowych lub zamiennych przez Wykonawcę, b) zmiany przedmiotu zamówienia,
pod warunkiem, że nie doprowadzi do wzrostu wynagrodzenia w przedmiotowym
postępowaniu. 15.3.3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza
określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. 15.3.4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności w postaci aneksu do umowy. 15.3.5. Nie stanowi zmiany umowy w
rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1)
zmiana stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, ponieważ zmianie ulegną
ceny brutto z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, bez
konieczności sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1 Maja) w pokoju nr 15, parter..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2015 godzina 10:00, miejsce:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w
Kancelarii Urzędu (na parterze)..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie