Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.plonsk.pl
Płońsk: Płoński Program Budowy Dróg Lokalnych -
opracowanie projektu
Numer ogłoszenia: 18152 - 2016; data zamieszczenia: 27.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
|
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39,
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Płoński Program Budowy Dróg Lokalnych - opracowanie
projektu.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
opracowanie dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego pn. Płoński Program
Budowy Dróg Lokalnych - opracowanie projektu, z podziałem na zadania: 1)
Zadanie 1. Budowa drogi gminnej ul. Gruszowej wraz z odcinkiem ul. Spacerowej,
2) Zadanie 2. Budowa drogi gminnej ul. Piaskowej, 3) Zadanie 3. Budowa drogi
gminnej ul. Szczęśliwej, 4) Zadanie 4. Budowa drogi gminnej ul. Handlowej, 5)
Zadanie 5. Przebudowa drogi gminnej ul. Postępu Rolniczego, 6) Zadanie 6.
Przebudowa drogi gminnej ul. Biedronki, 7) Zadanie 7. Budowa drogi gminnej ul.
Władysława Broniewskiego - uregulowanie przebiegu odcinka jezdni od ul.
Żołnierzy Wyklętych do działki nr ewid. 1522/2, zgodnie ze szczegółowym opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do siwz AZ.ZP.271.16.2015 oraz
załącznikiem graficznym do opisu przedmiotu zamówienia w zadaniu 7 stanowiącym
załącznik nr 9 do siwz AZ.ZP.271.16.2015.
II.1.5)
|
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie wykazania przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi na
opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy
dróg o wartości usługi minimum 70 000 zł brutto każda. W celu
potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa
powyżej, Wykonawca powinien złożyć do oferty: Wykaz wykonanych głównych
usług, w którym Wykonawca przedstawi wykonane minimum 2 usługi na
opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy
dróg o wartości usługi minimum 70 000 zł brutto każda, wykonanych w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz
których usługi były wykonane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających,
że usługi zostały wykonane należycie (według wzoru - załącznik Nr 6 do siwz).
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi
wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma
obowiązku przedkładania dowodów. Niespełnienie w/w warunku skutkować
będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku nastąpi na
podstawie oświadczenia z pkt 5.1. siwz.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności
rachunku/faktury VAT - 5
IV.2.2)
|
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
15.3.2.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie:
1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia,
przejęcia itp.); 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego
na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, jeżeli Wykonawca udowodni ponad wszelką wątpliwość, że
zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3)
przedłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do
przewidzenia, w szczególności następstw działań administracyjnych oraz
zawieszenia umowy, o którym mowa w § 14 umowy, 3) w przypadku zmian korzystnych
dla Zamawiającego dotyczących: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu
zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub
zamiennych przez wykonawcę b) zmiany w zakresie opisu przedmiotu zamówienia,
pod warunkiem, że nie doprowadzi do wzrostu wynagrodzenia. 15.3.3. Umowa
podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu
zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15.3.4.
Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w
postaci aneksu do umowy. 15.3.5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144
ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana stawki podatku VAT
w ramach niniejszej umowy, ponieważ zmianie ulegną ceny brutto z dniem wejścia
w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, bez konieczności sporządzenia
aneksu do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy:09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od
ul. 1-go Maja) Referat Zamówień Publicznych, pok. 15 na parterze.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2016 godzina 10:00, miejsce:
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w
Kancelarii Urzędu (na parterze)..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Zamówienie
nie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
27.01.2016r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. S. Januszewska