Płońsk: Opracowanie dokumentacji projektowej i
kosztorysowej na wykonanie oświetlenia ulicznego - zamówienie uzupełniające dla
zadania pn. Postawienie dwóch lamp oświetleniowych przy ul. Parkowej
Numer ogłoszenia: 115618 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, ul. Płocka 39,
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40 , strona
internetowa www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej
na wykonanie oświetlenia ulicznego - zamówienie uzupełniające dla zadania pn.
Postawienie dwóch lamp oświetleniowych przy ul. Parkowej.
II.2) Rodzaj
zamówienia: Usługi.
II.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia: 2.1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej
wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę oświetlenia ulicznego dla zadania pn:
Postawienie dwóch lamp oświetleniowych przy ul. Parkowej. 1. Zamówienie
obejmuje: 1) sporządzenie koncepcji lub wariantów rozwiązań projektowych, 2)
sporządzenie dokumentacji projektowo kosztorysowej, 3) uzyskanie decyzji
pozwolenia na budowę, 4) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji
robót budowlanych. 2. Efektem końcowym budowy ulic według opracowanej
dokumentacji projektowej ma być poprawa bezpieczeństwa użytkowników ulicy. 3.
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących opracowań: 1) mapa do celów
projektowych, 2) projekt budowlany wykonawczy oświetlenia ulicznego, 3)
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) przedmiar
robót, kosztorys inwestorski, 5) informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia, 4. Do Wykonawcy dokumentacji projektowej należeć będzie również
złożenie wniosków wraz z wymaganymi załącznikami i uzyskanie w imieniu
Zamawiającego, dla każdego zadania oddzielnie: 1) warunków technicznych od
właścicieli lub zarządców sieci infrastruktury technicznej, 2) decyzji
pozwolenia na budowę, 3) innych niezbędnych do zrealizowania inwestycji
wymaganych uzgodnień i pozwoleń. 5. Dokumentację projektową należy opracować,
dla każdego zadania oddzielnie, w ilości egzemplarzy: 1) projekty budowlane
wykonawcze (5 egzemplarzy), 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru
robót budowlanych (3 egzemplarze), 3) przedmiary robót (1 egzemplarz), 4)
kosztorys inwestorski (1 egzemplarz), 6. Pełny zakres dokumentacji projektowej
(oprócz kosztorysu inwestorskiego) należy również sporządzić w wersji
elektronicznej na nośniku elektronicznym, które będą służyć Zamawiającemu do
zamieszczenia dokumentacji na stronie internetowej - w formacie pdf. 7.
Wykonawca powinien przewidzieć w cenie oferty koszty uzgodnień i opracowań
dokumentacji na przebudowę urządzeń wymaganych przez właścicieli sieci,
kolidujących z projektowanym oświetleniem. 8. Wykonawca zaproponuje rozwiązania
projektowe odrębnie dla poszczególnych zadań zamówienia i przedłoży do
uzgodnienia z Zamawiającym koncepcje projektowe i/lub warianty rozwiązań
projektowych w terminie dwóch miesięcy od daty zawarcia umowy. 9. Wykonawca
jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie szczegółowych
rozwiązań technicznych i funkcjonalnych na etapie projektowania. 10.
Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagane przepisami normy, warunki
techniczne, posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do jej
zatwierdzenia i uzyskania pozwoleń na wykonanie robót oraz powinna być zgodna
z: 1) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w
sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia
2012 r. ( Dz. U. z 2012 r. poz.462 ze zm.), 2) Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 r. t. jedn. z dnia
10 maja 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 11. Dokumentacja projektowa
powinna zapewniać opisanie przedmiotu zamówienia na realizację inwestycji
zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku użycia nazw
własnych projektant zobowiązany jest do opracowania tabeli równoważności, w
której określi minimalne parametry zaprojektowanego wyrobu. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia: Budowa oświetlenia ul. Parkowej. Oprawy typu LED Stan
istniejący: Ulica Parkowa w Płońsku jest drogą gminną o nawierzchni
bitumicznej. Przebiega przez tereny zabudowy mieszkaniowej, jednorodzinnej. W
pasie ulicy odbywa się ruch dwukierunkowy. W pasie drogowym znajduje się infrastruktura
podziemna: wodociąg, kanalizacja sanitarna. Ulica częściowo oświetlona.
Wymagania projektowe: Kategoria drogi - droga gminna, dojazdowa. Długość
projektowanego odcinka oświetlenia ulicznego ok. 100,0 m (od dz. nr ewid.
197/49 do dz. nr ewid 197/1). Stan prawny ulicy jest uregulowany. Opracowanie
projektowe obejmować będzie działki o numerach ewidencyjnych: 197/66 i 197/163
-własność Gmina Miasto Płońsk..
II.4)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.
II.5)
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III:
PROCEDURA
Tryb
udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
- 2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie faktyczne i prawne: Podstawa prawna: art.
67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Tryb zamówienia z wolnej
ręki Zamawiający zastosuje do zamówień uzupełniających, o których była mowa w
dokumentacji przetargowej AZ.ZP.271.13.2015 dotyczącej przetargu
nieograniczonego na usługę pn. Opracowanie dokumentacji projektowej i
kosztorysowej na wykonanie oświetlenia ulicznego. Wartość zamówień uzupełniających
zgodnie z art. 32 ust. 3 i art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień
publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) została uwzględniona
przy ustalaniu wartości całego zamówienia. Zapis dotyczący możliwości
udzielenia zamówienia uzupełniającego znalazł się w ogłoszeniu o zamówieniu nr
ogłoszenia 263516 - 2015 , data zamieszczenia 06.10.2015 r. Zamawiający
zastrzegł sobie prawo do udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu
Wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia
podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego pkt 3.4. siwz. Przedmiot
zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i
polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (opis przedmiotu zamówienia
stanowi załącznik do niniejszego uzasadnienia).
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I
ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
- JK Complex s.c., ul.
Waszyngtona 22a/56, 15-274 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
10.05.2016r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. S. Januszewska