Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.plonsk.pl
Ogłoszenie nr 44541 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.
Płońsk: Budowa oświetlenia ulicznego dla ulic gminnych dla
poszczególnych części zamówienia: Część I. Budowa oświetlenia zewnętrznego w
ul. Makowej, ul. Fiołkowej. Część II. Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul.
Lipowej. Część III. Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Parkowej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez
zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana
przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer identyfikacyjny 13037784700000,
ul. ul. Płocka 39, 09100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 236 622 691, e-mail zp@plonsk.pl, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z
postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.plonsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony -
więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć pod rygorem nieważności w formie
pisemnej
Adres:
Zamawiającego: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie
Miejskim (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii Urzędu (na parterze)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do
tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa
oświetlenia ulicznego dla ulic gminnych dla poszczególnych części zamówienia:
Część I. Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Makowej, ul. Fiołkowej. Część
II. Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Lipowej. Część III. Budowa
oświetlenia zewnętrznego w ul. Parkowej.
Numer referencyjny: AZ.ZP.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać
udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia zewnętrznego ulic: Makowej,
Fiołkowej, Lipowej, Parkowej, polegająca na posadowieniu słupów oświetleniowych
wraz z oprawami oświetleniowymi oraz ułożeniu kabli zasilających projektowane
słupy oświetleniowe. W zakresie robót jest także posadowienie złącz kablowych,
pomiarowo sterujących wraz z kablami zasilającymi. 1. Część I. Budowa
oświetlenia zewnętrznego w ul. Makowej, ul. Fiołkowej: 1) budowa kablowej sieci
oświetleniowej i zasilającej – 337,00
m. 2) budowa słupów oświetleniowych – 8 kpl. 3) montaż
opraw oświetleniowych LED 48W – 8 kpl. 4) budowa uziemienia – 4 kpl/337,00 m.
2. Cześć II. Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Lipowej: 1) budowa kablowej
sieci oświetleniowej i zasilającej – 299,00 m. 2) montaż zabezpieczenia wzdłużnego –
1 kpl. 3) budowa słupów oświetleniowych – 6 kpl. 4) montaż opraw
oświetleniowych LED 48W – 6 kpl. 5) budowa uziemienia – 2 kpl/304,00 m. 6)
budowa złącza kablowego pomiarowo sterującego – 1 kpl. 3. Część III. Budowa
oświetlenia zewnętrznego w ul. Parkowej: 1) budowa kablowej sieci
oświetleniowej i zasilającej – 194,00
m. 2) budowa słupów oświetleniowych – 4 kpl. 3) montaż
opraw oświetleniowych LED 48W – 4 kpl. 4) budowa uziemienia – 4 kpl/199,00 m. 5)
budowa złącza kablowego pomiarowo sterującego – 1 kpl. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia poszczególnych ulic znajduje się w załącznikach 6 - 8 do
siwz.
II.5) Główny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:45316100-6, 45231400-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający
podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów
– szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub
okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 6
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na
podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z
udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1)
oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje
potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca, składa do
Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
informacji z otwarcia ofert. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu
zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem
aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości,
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie
ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania
etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena za ralizację zamówienia 60
Okes gwarancji jakości 40
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa
ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu
ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym
liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o
sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne
wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert
podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis
przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym
określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i
czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania
etapu
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania
umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia
zmian:
16.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak
i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego
wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany,
uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia.
16.3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany w zakresie terminu
realizacji umowy: 1) z powodu wystąpienia siły wyższej np. zdarzenia losowego
wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć lub
wystąpienia niesprzyjających dla robót warunków pogodowych, 2) w związku z
koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie
podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia. 16.3.3.
Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany materiałów i technologii przewidzianych
przez dokumentację techniczną, po ich zatwierdzeniu przez autora projektu i
Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisem do dziennika budowy, pod warunkiem, że
zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie będą powodować wzrostu
ceny wykonania przedmiotu umowy. Będą to, w szczególności, okoliczności: 1)
powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i
konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów
technicznych, 3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp
technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 16.3.4. Zamawiający
przewiduje również zmiany umowy w wyniku przedłużenia terminu realizacji
zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności
następstw działań administracyjnych oraz zawieszania umowy, o którym mowa w §
13 umowy. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie
przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
16.3.5. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
w postaci aneksu do umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze
poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu:
Data: 31/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I Nazwa:
Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Makowej, ul. Fiołkowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I.
Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Makowej, ul. Fiołkowej: 1) budowa
kablowej sieci oświetleniowej i zasilającej – 337,00 m. 2) budowa słupów
oświetleniowych – 8 kpl. 3) montaż opraw oświetleniowych LED 48W – 8 kpl. 4)
budowa uziemienia – 4 kpl/337,00 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3, 45316100-6,
45231400-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena za realizację zamówienia 60
Okres gwarancji jakości 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: II Nazwa:
Buwa oświetlenia zewnętrzneg w ul. Lipowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II.
Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Lipowej: 1) budowa kablowej sieci
oświetleniowej i zasilającej – 299,00
m. 2) montaż zabezpieczenia wzdłużnego – 1 kpl. 3)
budowa słupów oświetleniowych – 6 kpl. 4) montaż opraw oświetleniowych LED 48W
– 6 kpl. 5) budowa uziemienia – 2 kpl/304,00 m. 6) budowa złącza kablowego
pomiarowo sterującego – 1 kpl
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3, 45316100-6,
45231400-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena za realziację zamówenia 60
Okres gwarancji jakości 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: III
Nazwa: Budowa oświetlenia zewnętrznego w ul. Parkowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania
i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Część III. Budowa
oświetlenia zewnętrznego w ul. Parkowej: 1) budowa kablowej sieci
oświetleniowej i zasilającej – 194,00
m. 2) budowa słupów oświetleniowych – 4 kpl. 3) montaż
opraw oświetleniowych LED 48W – 4 kpl. 4) budowa uziemienia – 4 kpl/199,00 m.
5) budowa złącza kablowego pomiarowo sterującego – 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3, 45316100-6,
45231400-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena za realizację zamówienia 60
Okres gwarancji jakości 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:
16.03.2017r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. N. Burzyńska