Ogłoszenie nr 542391-N-2018 z dnia 2018-04-10 r.
Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk: Wielka
sztuka w małym mieście
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: Zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Miasto
Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer
identyfikacyjny 13037784700000, ul. ul. Płocka 39 , 09100 Płońsk,
woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 622 691, e-mail
zp@plonsk.pl, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.plonsk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.plonsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
na adres Zamawiającego: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim
(wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii Urzędu (na parterze).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wielka sztuka w małym
mieście
Numer referencyjny: AZ.ZP.271.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.
Opis przedmiotu zamówienia. Nazwa zadania inwestycyjnego: „Wielka sztuka w
małym mieście” Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia dla
zadania inwestycyjnego pn. Wielka sztuka w małym mieście, na które Gmina Miasto
Płońsk złożyła wniosek o dofinansowanie w ramach Osi priorytetowej RPO WM 2014
– 2020VI Jakość życia, Działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych
jest: Etap 1) a) oraz 1) b) 1) wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”: a)
opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na przebudowę budynku
mieszkalno-usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz
urządzeniami budowlanymi na działce nr. ewid. 818 położonej w Płońsku przy ul.
Płockiej 2, wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. Podczas
wykonywania dokumentacji projektowej należy wykorzystać wyniki konkursu
architektoniczno-urbanistycznego przeprowadzonego w 2017 roku. Gmina Miasto
Płońsk zorganizowała konkurs pod patronatem Burmistrza Miasta Płońsk dla
studentów Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na najlepszy projekt
rewaloryzacji zabytkowej zabudowy Płońska. Nagrodzona praca powinna stać się
inspiracją przy opracowaniu dokumentacji projektowej na przebudowę i adaptację
budynku przy ul. Płockiej 2. Należy wzorować się na pracy Jakuba
Senderowskiego, Kamili Mieszkowskiej-Koniecznej, Dagmary Żurek - których to praca
zdobyła I miejsce w przedmiotowym konkursie. Praca konkursowa stanowi załącznik
nr 18 do niniejszej siwz. b) przebudowa budynku mieszkalno-usługowego wraz z
niezbędną infrastrukturą techniczną oraz urządzeniami budowlanymi na działce nr
ewidencyjny 818 położonej w Płońsku przy ul. Płockiej 2 na podstawie uzyskanej
ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. UWAGA: Przebudowa budynku uzależniona
jest od pozyskania dofinansowania unijnego. Etap 2) 2) przebudowa budynku
mieszkalno-usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz
urządzeniami budowlanymi na działce nr ewid. 832/9 położonej w Płońsku przy ul.
Grunwaldzkiej 2, zgodnie z decyzją nr 657/2016 Starosty Płońskiego z dna
15.12.2016. UWAGA: Przebudowa budynku uzależniona jest od pozyskania dofinansowania
unijnego. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp,
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób
wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:, tj. roboty
ogólnobudowlane – murowanie, malowanie, tynkowanie (co najmniej 2 osoby).
Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami i dokumentacją projektową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do siwz.
Realizacja inwestycji będzie uzależniona od uzyskania dofinansowania w ramach
konkursu nr RPMA.06.02.00-IP.01-14-058/17 RPO WM na lata 2014-2020 Działania
6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, typ projektów: „Odnowa tkanki
mieszkaniowej, w zakresie części wspólnych wielorodzinnych budynków
mieszkalnych, jako element szerszego działania rewitalizacyjnego” lub
zwiększenia środków Gminy Miasto Płońsk. Płatność nastąpi w terminie określonym
w umowie, stanowiącej załącznik nr 3 do siwz. Zamawiający wymaga udzielenia
gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres od 24 do 60
miesięcy licząc od terminu odbioru końcowego (wg kryterium oceny ofert).
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
|
Kod CPV
|
|
45200000-9
|
|
45310000-3
|
|
45330000-9
|
|
45450000-6
|
|
45453000-7
|
|
45442100-8
|
|
71221000-3
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
|
Okres w
miesiącach
|
Okres w
dniach
|
Data
rozpoczęcia
|
Data
zakończenia
|
|
|
|
2019-10-30
|
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w
przedmiotowym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.2.1.
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; w przypadku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem
dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przedmiotowe oświadczenie
Wykonawca, składa do Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 5 do siwz).
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Po wyborze
najkorzystniejszej oferty, najpóźniej na 3 dni robocze przed podpisaniem umowy
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia harmonogram
rzeczowo – finansowy, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8. Wymagania dotyczące wadium. 8.1. Ustala się wadium do zamówienia w
wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł). 8.2. Wadium może być
wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 8.3.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony
przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003
na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: Wielka sztuka
w małym mieście znak: AZ.ZP.271.4.2018 8.4. Wadium wniesione w pieniądzu
Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu
należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin
wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku
bankowego Zamawiającego. Zamawiający prosi o załączenie do oferty kopii
potwierdzenia wpłaty wadium. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie
zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym
było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego
oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
Wykonawcę. 8.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w
formie oryginału do oferty. 8.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium
zostanie odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 8.9.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy
Pzp. 8.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców,
którym zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W
tej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp,
oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3
ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
|
Kryteria
|
Znaczenie
|
|
Cena
|
60,00
|
|
Okres
gwarancji jakości
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16. Wzór umowy. 16.1. Formularz wzoru umowy stanowi załącznik nr 3 do siwz.
16.2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej. 16.3. Zmiana umowy w sprawie
zamówienia publicznego: 16.3.1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający,
jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest złożenie pisemnego
wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany,
uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia.
16.3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w
zakresie zmiany terminu realizacji umowy o okres nie przekraczający czasu
trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia: 1) w związku z koniecznością
realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania
umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia, 2) z przyczyn
niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności następstw działań
administracyjnych oraz zawieszenia umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość
wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku : 1) siły
wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i SIWZ,
przez siłę wyższą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania
terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych
władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych,
samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację
zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu
zamówienia, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego
na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, jeżeli Wykonawca udowodni ponad wszelką wątpliwość, że
zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3)
zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana ta
będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy,
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy
w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 4) zmian wynikających z przepisów
prawa, 5) zmian wynikających z konieczności uwzględnienia robót dodatkowych,
których wcześniej nie można było przewidzieć lub robót zamiennych, co może
skutkować zmianą wynagrodzenia lub zmianą terminu realizacji robót, jak również
zmianą harmonogramu płatności, 6) zmian wynikających z decyzji lub wytycznych
organów administracji lub nadzoru budowlanego, wydanych po upływie terminu
składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, co może skutkować zmianą
wynagrodzenia lub zmianą terminu realizacji robót, 7) zmian w dokumentacji
projektowej lub przekazania nowej dokumentacji Wykonawcy już po zawarciu umowy,
co może skutkować zmianą wynagrodzenia lub zmianą terminu realizacji robót, 8)
wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń, leżących po Stronie Zamawiającego i nie
wynikających z winy Wykonawcy, co może skutkować zmianą wynagrodzenia lub
zmianą terminu realizacji robót, 9) wystąpienia warunków geologicznych,
geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od
przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk
archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, co może skutkować
zmianą wynagrodzenia lub zmianą terminu realizacji robót, 10) gdy konieczność
zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z
należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50%
wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 11) gdy łączna wartość
zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.
11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej
pierwotnie w umowie, bez konieczności uzasadnienia. 3. Ponadto Zamawiający
przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku: 1) zaistnienia
nieprzewidzianych utrudnień, związanych z konstrukcją budynku oraz w przypadku
nieprzewidzianych, dodatkowych robót budowlanych, 2) w przypadku sporządzenia
protokołu konieczności na wykonanie robót koniecznych lub dodatkowych,
wykonanie których stało się niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu
umowy zgodnie ze sztuką budowlaną, 3) konieczności wykonania robót zamiennych,
niezbędnych dla prawidłowego i zgodnego z prawem budowlanym wykonania
przedmiotu umowy, 4) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego z
przyczyn leżących po jego stronie, np. zawieszenie umowy. 5) wprowadzenia zmian
do dokumentacji projektowej lub przekazania nowej dokumentacji Wykonawcy już po
zawarciu umowy, 6) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w
stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 7) wstrzymania
robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie
Zamawiającego, 8) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac,
które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 9)
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych przez
Zamawiającego, uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i
dokumentacją projektową. 4. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy
może nastąpić o sumę ilości dni dla każdej z przyczyn, o których mowa w ust.3.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą również stanowić podstawę do zmiany
wielkości i ilości etapów płatności, o których mowa § 6 ust. 2 pkt 3) na
korzyść Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i
urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te
będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, w szczególności, okoliczności: 1)
powodujące poprawienie parametrów technicznych, 2) wynikające z aktualizacji
rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
3) dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i
urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiana ta nie
spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 7. Zmiany te muszą
być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego, na podstawie uzgodnień
przeprowadzonych z projektantem. 16.3.3. Umowa podlega unieważnieniu w części
wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. 16.3.4 Zmiany umowy wymagają zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy. 16.3.5 Harmonogram
rzeczowo – finansowy może podlegać aktualizacji na wniosek każdej ze stron
umowy w zakresie przesunięcia terminów realizacji poszczególnych etapów robót.
Jeżeli wprowadzenie zmian do Harmonogramu rzeczowo – finansowego nie prowadzi
do zmiany terminu zakończenia robót, ich wprowadzenie nie wymaga zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-04-25, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
10.04.2018 r. Informację do publikacji wytworzyła i przekazała p. S. Januszewska