Rozdział 1.
O g ł o s z e n i e o z a m ó w i e n i u
Roboty budowlane Dostawy ý Usługi
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
|
Nazwa:
Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Danuta Ziółek,
Andrzej Kamasa |
|
Adres: ul. Płocka 39 |
Kod pocztowy : 09 –100 |
|
Miejscowość: Płońsk |
Województwo: Mazowieckie |
|
Telefon :
(023) 662 26 91 (wew. 325, 329) |
Faks :
(023) 662 55 11 |
|
Poczta elektroniczna (e-mail):
plonsk@plonsk.pl |
Adres internetowy pod którym umieszczono ogłoszenie i SIWZ
www.plonsk.pl. |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt I.1ý
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt I.1 ý
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt I.1 ý
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
dostawa mebli do sali obsługi interesantów w budynku Urzędu Miejskiego w Płońsku
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa mebli do sali obsługi interesantów w budynku Urzędu Miejskiego w Płońsku: lad na konstrukcji stalowej ze szkłem, szaf, kontenerów oraz metalowych regałów do archiwum dowodów osobistych wraz z montażem w budynku Urzędu Miejskiego w Płońsku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
Miasto Płońsk
II.1.5) Nomenklatura:
|
|
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|
Główny przedmiot |
36.10.00.00 |
|
|
|
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE ý TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE ý TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
poniżej równowartości 60 000 EUR
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach 3 tygodnie (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia // i/lub zakończenia // (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
Wadium jest nie wymagane.
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.
2. Wykonawcy są obowiązani załączyć do oferty dokumenty na podstawie § 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605):
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 p.z.p. i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 p.z.p.);
2) aktualny odpisu z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia),
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony ý Przetarg ograniczony Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
|
Numer ogłoszenia w spisie BZP |
Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)
|
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) Najniższa cena
B) ýCena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
1) Cena (brutto) - 95 %
2) Gwarancja na realizację całego zadania – 5 %
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do upływu terminu składania ofert określonego w pkt IV.3.2
Cena: nie dotyczy
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
27.07.2006 r. (dd/mm/rrrr)
Godzina 12:00 (gg:mm)
Miejsce: Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39, pok. 104
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do / / r. (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
27.07.2006 r. (dd/mm/rrrr) Godzina 12:30 (gg:mm)
Miejsce: Urząd Miejski w Płońsku, ul.Płocka 39, pok. 114
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE ý TAK Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Data opublikowania ogłoszenia 19.07.2006 r. (dd/mm/rrrr)
§ 1. Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego (art. 36 ust. 1 pkt 1 p.z.p.)
Nazwa i adres zamawiającego są wskazane w sekcji I pkt I.1 ogłoszenia stanowiącego rozdział I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
§ 2. Tryb udzielenia zamówienia (w szczególności art. 10 ust. 1 art. 39–46 p.z.p.)
Trybem udzielenia zamówienia jest tryb wskazany w sekcji IV pkt I.1 ogłoszenia stanowiącego rozdział I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
§ 3. Opis przedmiotu zamówienia (art. 29 i 30 p.z.p.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w sekcji II pkt II 1.3. ogłoszenia stanowiącego rozdział I specyfikacji istotnych warunków zamówienia
§ 4. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (art. 2 pkt 6, 36 ust.3, art. 83 ust. 2 i 3 p.z.p.)
Zamawiający nie podzielił zamówienia na poszczególne części i nie dopuszcza składania ofert
częściowych, co zostało wskazane w sekcji II pkt II.1.6 ogłoszenia stanowiącego rozdział I
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
§ 5. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie (art. 2 pkt 7 i art. 83 ust. 1 p.z.p.)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, co zostało wskazane w sekcji II pkt II.1.7 ogłoszenia stanowiącego rozdział I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
§ 6. Termin wykonania zamówienia
1. Termin wykonania zamówienia został wskazany w sekcji II pkt II.3 ogłoszenia stanowiącego rozdział I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy i udzielenie zamówienia w terminie związania ofertą, który został wskazany w sekcji IV pkt IV.3.3 ogłoszenia stanowiącego rozdział I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
§ 7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków (art. 22, 24, 89 p.z.p.)
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty.
3. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
§ 8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu [art. 9 ust. 2 i 3, art. 22, 24, 25 i 26 ust. 2 i 4 oraz § 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605)]
1. Na podstawie § 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), zwanego dalej ,,rozporządzeniem”, w celu potwierdzenia, że wykonawca może ubiegać się o zamówienie zgodnie z art. 22 ust. 1 p.z.p. oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., a także że wykonawca spełnia warunki postawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający pod rygorem wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 p.z.p. albo odrzucenia oferty na podstawie art. 89 p.z.p. wymaga złożenia właściwie sporządzonej oferty oraz:
1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 2 „rozporządzenia”),
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, e i f, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz w ust. 1 pkt 1 lit. d, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych).
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych).
7. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim, jednak w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może wyrazić zgodę na złożenie zaświadczeń oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym (art. 9 ust. 2 i 3 p.z.p.). Wniosek o złożenie dokumentów w językach obcych musi być złożony na piśmie co najmniej 6 dni przed terminem składania ofert.
§ 9. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, z podaniem adresu poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną (art. 9 ust. 1 i art. 27 ust. 2 p.z.p.)
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
2. Numer telefonu i faksu oraz adres poczty elektronicznej i adres internetowy są wskazane w sekcji I pkt I.1 ogłoszenia stanowiącego rozdział I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą teleksu, telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Jeżeli zamawiający lub wykonawcy przekazują oświadczenia wnioski zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
§ 10. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami (art. 36 ust. 1 pkt 7 p.z.p.)
Imię, nazwisko i numer pokoju oraz telefon osoby uprawnionej do porozumiewania się z wykonawcami są wskazane w sekcji I pkt I.1 ogłoszenia stanowiącego rozdział I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
§ 11. Termin związania ofertą ( art. 85 ust. 1 pkt 1, ust. 2 p.z.p.)
1. Termin związania ofertą jest wskazany w sekcji IV pkt IV.3.3 ogłoszenia stanowiącego rozdział I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
§ 12. Opis sposobu przygotowywania ofert (art. 36 ust. 1 pkt 10 p.z.p.)
1. Warunki formalne sporządzenia oferty, których niespełnienie może spowodować odrzucenie oferty:
1) oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów, wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski a tłumaczenia potwierdzone za zgodność przez wykonawcę, podczas oceny ofert zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym;
2) zamawiający może wyrazić zgodę na sporządzenie oferty w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym, wniosek o złożenie oferty lub części oferty w takim języku musi być złożony zamawiającemu na oddzielnym piśmie najpóźniej na 6 dni przed upływem terminu składania ofert; w przypadku braku tłumaczenia pism obcojęzycznych zamawiający odrzuci ofertę, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 9 ust. 2 p.z.p.;
3) zaleca się, aby oferta była złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron powinna rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty, zamawiający nie wymaga numerowania czystych stron;
4) każda strona oferty powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty, zamawiający nie wymaga podpisywania czystych stron;
5) każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty;
6) wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena;
7) oferta musi być złożona Zamawiającemu w trwale zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu z napisem ,,Oferta” i tytułem postępowania lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do zamawiającego oraz z nazwą i dokładnym adresem wraz z numerami telefonów wykonawcy (dopuszcza się odcisk stempla); wszelkie elementy oferty nie opakowane i oznaczone w ten sposób mogą nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak adnotacji dotyczących wykonawcy może być przyczyną otwarcia oferty mimo braku ustawowego wymogu otwarcia oferty.
2. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska to znak musi być uzupełniony napisem (np. w formie pieczęci), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego.
3. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie wykonawcę.
§ 13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert (art. 36. ust. 1 pkt 11 p.z.p.)
1. Termin składania ofert jest wskazany sekcji IV pkt IV.3.2 ogłoszenia stanowiącego rozdział I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Miejscem składania ofert jest Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39, pok. 104.
3. Miejsce i termin otwarcia ofert są wskazane w sekcji IV pkt IV.3.4 ogłoszenia stanowiącego rozdział I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
§ 14. Opis sposobu obliczenia ceny (art. 87 i 88 p.z.p.)
1. Wykonawca oblicza cenę (z VAT) poszczególnych składników oferty i wpisuje ostateczną cenę do formularza ofertowego, który będzie stanowić załącznik nr 2 do SIWZ. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Cena ta będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
2. W przypadku wystąpienia omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny, Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, zgodnie z art. 88 p.z.p., w następujący sposób:
1) w przypadku mnożenia cen jednostkowych i liczby jednostek miar:
a) jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową,
b) jeżeli cenę jednostkową podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar i ten zapis ceny jednostkowej, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny;
2) w przypadku sumowania cen za poszczególne części zamówienia:
a) jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen za części zamówienia, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za części zamówienia,
b) jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny,
c) jeżeli ani cena za część zamówienia podana liczbą, ani podana słownie nie odpowiadają obliczonej cenie, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za część zamówienia wyrażone słownie;
3) w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego część (cena ryczałtowa):
a) przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia,
b) jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną słownie,
c) jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen ryczałtowych, przyjmuje się, że prawidłowo podano poszczególne ceny ryczałtowe.
3. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
§ 15. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert (art. 36 ust. 1 pkt 13 p.z.p )
1. Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów są wskazane w sekcji IV pkt IV.2 lit. B ogłoszenia stanowiącego rozdział I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Sposób dokonywania oceny:
Zamawiający wybierze ofertę, która łącznie uzyska największą liczbę punktów wg wzoru:
1) Pn = Pc + Pg
gdzie:
Pn – ilość punktów ogółem przyznana ofercie,
Pc – punkty za cenę,
Pg – punkty za gwarancję,
Wynik Pn stanowić będzie ocenę dokonaną przez każdego członka komisji przetargowej.
Suma punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji będzie stanowić końcową ocenę danej oferty.
2) (C) Cena – waga(W): 95%
Punkty za cenę (z VAT) będą wyliczone według następującego wzoru:
Pc = Cmin : C X 100 X W
gdzie:
Pc – ilość punktów przyznanych ofercie,
C – cena zaoferowana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany,
Cmin – minimalna cena zaoferowana w postępowaniu
W – wartość procentowa (waga)
3) (G) – waga (W) 5%
Punkty za gwarancję będą liczone według następującego wzoru:
Pg = G: Gmax X 100 X W
gdzie:
Pg – ilość punktów przyznanych ofercie,
G – okres (w miesiącach) gwarancji zaoferowana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany,
Gmax - maksymalny ( w miesiącach ) okres gwarancji,
W – wartość procentowa (waga)
3. Wszystkie oceny członków komisji przetargowej zostaną wpisane do protokołu i podsumowane.
4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
§ 16. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 94 i 95 p.z.p.)
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia podjęcia uchwały i przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
2. Wykonawca jest obowiązany do skontaktowania się z zamawiającym w terminie wskazanym w zaproszeniu w celu uzgodnienia wszystkich szczegółowych kwestii zawieranej umowy, przy czym w umowie nie mogą być zawarte mniej korzystne postanowienia niż w istotnych postanowieniach określonych w § 17 SIWZ, które zostaną wprowadzone do umowy.
§ 17. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę
w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach (art. 36 ust. 1 pkt 16 p.z.p)
1. Wzór warunków umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
§ 18. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia (art. 4a ust1, 179-198 p.z.p.)
1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, a przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców wpisanym na, prowadzoną przez Prezesa Urzędu, listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej (art. 179 ust. 1 i 2 p.z.p.).
2. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść pisemny protest do zamawiającego (art. 180 ust. 1 p.z.p.).
3. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, a w stosunku do ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej lub na stronach portalu internetowego UZP w ciągu 7 dni od dnia publikacji (art. 180 ust. 2 i ust. 3 pkt 1 p.z.p.).
4. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy doszedł on do zamawiającego w taki sposób, że zamawiający może zapoznać się z jego treścią (art. 180 ust. 2 p.z.p.).
5. Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy (art. 180 ust. 6 p.z.p.).
6. Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu (art. 180 ust. 8 p.z.p.).
7. Zamawiający rozstrzyga jednocześnie wszystkie protesty dotyczące: treści ogłoszenia, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykluczenia wykonawcy, odrzucenia ofert, wyboru najkorzystniejszej oferty w terminie 10 dni od upływu ostatniego z terminów na wniesienie protestu. Protesty inne rozstrzyga się w terminie 10 dni od dnia jego wniesienia. Brak rozstrzygnięcia protestu w tych terminach uznaje się za jego oddalenie (art. 183 ust. 1, ust. 2 i ust. 3 p.z.p.).
8. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o powtórzeniu lub dokonaniu czynności (art. 183 ust. 6 p.z.p.).
§ 19. Określenie części zamówienia, których wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 p.z.p.)
Zamawiający określa, że żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
Rozdział 3. Załączniki
§ 20. Załączniki
Załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia są:
1) opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami i szkicami;
2) wzór formularza oferty;
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu;
4) formularz upoważnienia do podpisywania oferty;
5) wzór warunków umowy;
6) wyciąg z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
7) załączniki graficzne:
a) rysunek nr 1a, 1b – rozwiązanie punku obsługi interesantów
b) rysunek nr 2a, 2b – rozwiązanie punktu podawczego
c) rysunek nr 3 – rozwiązanie mebli w sali wydziału spraw obywatelskich
d) rysunek nr 4 – rozwiązanie punktu kas urzędu miejskiego
e) rysunek nr 5 – szkic pomieszczenia i propozycja rozmieszczenia regałów
f) zdjęcie zastosowanych rozwiązań balustrad w urzędzie miejskim
Płońsk, 19.07.2006 r.
w.z.
Burmistrza Miasta Płońsk
Z-ca Burmistrza Miasta
Teresa Kozera
http://umplonsk.bip.org.pl/pliki/umgplonsk/rys_nr_1a_rozw._punktu_obsl._int..jpg
http://umplonsk.bip.org.pl/pliki/umgplonsk/rys_nr_1b_rozw._punktu_obsl._int..jpg
http://umplonsk.bip.org.pl/pliki/umgplonsk/rys_nr_2a_rozw._punktu_podaw..jpg
http://umplonsk.bip.org.pl/pliki/umgplonsk/rys_nr_2b_rozw._punktu_podaw..jpg
http://umplonsk.bip.org.pl/pliki/umgplonsk/rys_nr_3_rozw._sali_wydz.l_spraw_obyw..jpg
http://umplonsk.bip.org.pl/pliki/umgplonsk/rys_nr_4_rozw._punktu_kas_um.jpg
http://umplonsk.bip.org.pl/pliki/umgplonsk/rys_nr_5_regaly.jpg
http://umplonsk.bip.org.pl/pliki/umgplonsk/zdjecie_balustrad.jpg