Płońsk: Rozbudowa siedziby Urzędu Miejskiego w Płońsku - opracowanie projektu zamiennego, kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku.
Numer ogłoszenia: 86089 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
· Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa siedziby Urzędu Miejskiego w Płońsku - opracowanie projektu zamiennego, kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Rozbudowa siedziby Urzędu Miejskiego w Płońsku - opracowanie projektu zamiennego, kontynuacja rozbudowy i przebudowa budynku.
Stan istniejący:
-Budynek A wykończony użytkowany,
-Budynek B stan surowy otwarty.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1.Wykonanie projektu budowlanego zamiennego (w uzgodnieniu z autorem projektu STALDREW PROJEKT Sp. z o.o.)
adaptacja projektu budowlanego budynku Urzędu wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami,uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych na etapie opracowywania,aranżacja wnętrz pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego,kolorystyka elewacji,kolorystyka pomieszczeń,
zagospodarowanie terenu (w tym parkingi i ciągi piesze),oświetlenie terenu.
Prace projektowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i Polskimi Normami.
2.Wykonanie następujących robót w części A obecnie użytkowanej budynku Urzędu:
1)Zamontować klimatyzatory w ilości 5 szt., w pomieszczeniu nr 18, 101, 101 b, 201, 214.
2)Uzbroić instalację ppoż.
3)Wykonać otwór drzwiowy z Biura Obsługi Interesantów do archiwum WSO pom. nr 17.
4)Wykonać otwór drzwiowy z korytarza do pokoju przyległego do 214.
5)Powiększyć pomieszczenie serwerowi kosztem pokoju przyległego do 214.
6)Zlikwidować otwór drzwiowy pomiędzy pokojem Infrastruktury Technicznej (nr 16) a archiwum Wydziału Spraw Obywatelskich. Zdemontowane drzwi wykorzystać w budynku część B.
7)Wykonać dodatkowy otwór okienny w sali narad przy Biurze Rady.
8)Docieplić salę narad przy Biurze Rady poprzez przebudowę instalacji c.o.
9)Zainstalować drzwi - zabudować otwór w ścianie do pomieszczenia socjalnego w Biurze Rady.
10)Podzielić pokój nr 204 na dwa niezależne (jeden pokój z przeznaczeniem dla ksero).
11)Zlikwidować wejście tymczasowe do pomieszczeń Straży Miejskiej bezpośrednio z holu głównego.
12)Przebudować łącznik między budynkami A i B, przywrócić układ zgodny z założeniami projektu wykonawczego. Zapewnić komunikacje pomiędzy częścią A i B budynku dla osób niepełnosprawnych.
13)Montaż opraw oświetleniowych zewnętrznych na budynku.
3.Wykonanie pozostałych etapów budowy (tj. roboty budowlane, instalacyjne i wykończeniowe od stanu surowego otwartego) w części B według dokumentacji projektowej, wykonanej przez Wykonawcę aktualizacji, z uwzględnieniem następujących zmian na poziomie piwnicy i parteru:
W poziomie piwnicy zmienić część powierzchni garażowej na:
-archiwum - ogrzewane, wentylowane o pow. użytkowej ok. 60 m2 (wykonać dodatkowo izolację p. wilgociową).
-pomieszczenie dla potrzeb zarządzania kryzysowego (szerokości ok. 3 m, i długości ok. 10 m.) Pomieszczenie winno być wyposażone w wentylację i ogrzewanie.
-stanowisko na elektrownię polową.
Zmienić przeznaczenie poziomu parteru na:
-pomieszczenia dla Urzędu Stanu Cywilnego. Sala ślubów ok. 60 m2 - klimatyzowana, sala toastów ok. 30 m2, archiwum na akta Urzędu Stanu Cywilnego ok. 20 m2, dwa pokoje biurowe w tym jedno dla kierownika z przejściem do pomieszczenia obsługi interesantów, pomieszczenie socjalne do obsługi uroczystości - mycie naczyń, sanitariat dla klientów, miejsce dla klientów na wypełnianie druków.
Wejście niezależne od strony zachodniej dostępne także dla osób niepełnosprawnych
-pomieszczenia dla monitoringu wizyjnego miasta (dwa pomieszczenia po ok. 20 m2 z oddzielnym wejściem z zewnątrz. Jedno z pomieszczeń klimatyzowane, wyposażone w urządzenia dla potrzeb montażu monitoringu, drugie pomieszczenie biurowe, sanitariat.
4.Wykonanie parkingów, chodników, oświetlenie terenu.
5.Opis techniczny budynku.
Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe
Budynek zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej, murowanej z nielicznymi słupami żelbetowymi.
Stropy monolityczne, żelbetowe o grubości 22 do 25 cm.
Słupy żelbetowe wylewane na mokro.
Dachy i stropodachy:
-ukośne, dachówka cementowa Braas (kolor grafitowy na konstrukcji drewnianej, oparte na płycie stropu
-płaskie, niewentylowane z pokryciem w technologii Braas dla dachów płaskich
Schody wewnętrzne żelbetowe wylewane na mokro.
Wykończenie zewnętrzne
Tynki ścian: na styropianie wyprawa akrylowa.
Stolarka okienna i drzwiowa: okna w pomieszczeniach biurowych z PCV o współczynniku przenikania ciepła K= 1,1-1,3 Wm2K z okuciami okiennymi i nawiewnikami.
Ślusarka: aluminiowa w kolorze szarym, profile ciepłe, szyby bezpieczne P2-P3 o współczynniku przenikania ciepła K= 1,1-1,3 Wm2K z nawiewnikami.
Daszki wejściowe szklane lub z leksanu pełnego na konstrukcji stalowej wg detalu.
Parapety: blaszane.
Cokół: gres lub w systemie przyjętej wyprawy cienkopowłokowej.
Opaska wokół budynku: żwirowa.
Wykończenie wewnętrzne
Tynki: gipsowe w pomieszczeniach biurowych; cementowo-gipsowe w pomieszczeniach wilgotnych.
Malowanie: farba emulsyjna według projektu kolorystyki
Ściany w sanitariatach: glazura do h = 200 cm.
Ściany w pomieszczeniach socjalnych i porządkowych: glazura w pasach przy umywalkach, zlewach i kuchenkach.
Posadzki:
w pomieszczeniach biurowych- wykładzina dywanowa,
w sanitariatach- gres,
w korytarzach i holach - gres i kostka granitowa,
w pomieszczeniach socjalnych i na zapleczu- gres lub terakota,
biegi i podesty schodów: gres lub kamień np. granit,
sala konferencyjna: klepka lub deska barlinecka.
Parapety: konglomerat jak w budynku A
Stolarka drzwi wewnętrznych jak w budynku A:
do pomieszczeń biurowych - fornirowane,
do sanitariatów, kabin WC - laminowane.
Oświetlenie: typowe dla biur, jarzeniowe, na fragmentach korytarzy żarowe.
Balustrady schodów jak w budynku A
Sufity podwieszone: w przestrzeniach sanitariatów, na częściach pomieszczeń biurowych, sali konferencyjnej i korytarzy w celu zamaskowania instalacji sanitarnych, elektrycznych czy strukturalnych.
Wycieraczki w strefach wejściowych.
Instalacje projektowane w budynku:
centralne ogrzewanie
woda ciepła i zimna
kanalizacja sanitarna
wentylacja mechaniczna
wentylacja grawitacyjna
wentylacja grawitacyjna z wymuszeniem elektrycznym
oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na budynku
gniazd wtykowych 220V
ochrony od porażeń
siła
wewnętrznych linii zasilających
tablice rozdzielcze
ochrony odgromowej i przepięciowej
telefoniczna
telewizyjna
monitoringu
klimatyzacja części pomieszczeń
instalacja elektryczna dla suszarek do rąk w łazienkach
komputerowa
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
Ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 tj.)
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690) oraz zgodnie z dokumentacją projektową.
Przed przygotowaniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz zdobyć własnym staraniem wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.00.00.00-3, 45.21.00.00-2, 45.33.22.00-5, 45.33.00.00-9, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 45.33.11.00-7, 45.31.10.00-0, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.23.31.20-6, 45.23.32.53-7, 31.52.72.00-8, 74.22.20.00-1, 74.22.21.00-2, 74.23.20.00-4, 74.23.23.10-0, 74.25.00.00-6, 74.23.27.00-1, 74.23.21.00-5, 74.23.21.20-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 25 000,00 zł, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wymagania stawiane Wykonawcom:
1)Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2)Treść oferty musi spełniać wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami zamawiającego.
4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
5) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
6) Wymagane jest określenie przez Wykonawcę numerów: telefonów kontaktowych i faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2)prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia,
3) posiadają kadrę inżynieryjno - techniczną przewidzianą do realizacji zamówienia.
4)posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
5)Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku trudności finansowych po stronie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do kredytowania przedmiotowej inwestycji do wysokości 500 000,00 złotych wynagrodzenia ryczałtowego brutto przez okres 6-miesięcy.
3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
4. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: (spełnia albo nie spełnia),
2) niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania,
3) ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5.Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 ustawy Pzp.
6. 1)niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zachowa się zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy Pzp.
2)informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca informacje o których
mowa w art. 92.ust.1 ustawy Pzp. zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego tj. na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego (na parterze) w Płońsku, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja).
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), /należy wykorzystać załącznik nr 5 SIWZ/,
2) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi oraz schematu organizacyjnego Wykonawcy, /należy wykorzystać załącznik nr 3 do SIWZ/,
3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, /należy wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ/,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów stwierdzających posiadanie odpowiednich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia./należy wykorzystać załącznik nr 7 do siwz/,
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej:
1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
2) cześć sprawozdania finansowego za 2007rok w postaci rachunku zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2007,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne):
1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2)Wykonawcy (zarówno w konsorcjum jak i spółce cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3)Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4) Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 6.2.1),2),3),4);6.4.1),2),3) siwz,
6 Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych:
1)Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.
2)Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób.
3)Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.
4)Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
· 1. Cena - 95
· 2. Czas gwarancji na roboty budowlane - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy:
Urząd Miejski w Płońsku
09-100 Płońsk, ul.Płocka 39 (wejście od ul. 1-ego Maja)
Referat Zamówień Publicznych pokój nr 212, II pietro..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: niue dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1-ego Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy