Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu przebudowy ulicy Wieczorków wraz z projektem budowy parkingu przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Płońsku - zamówienie częściowe w ramach zadania Poprawa układu komunikacyjnego miasta Płońska..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej przebudowy ul. Wieczorków wraz z budową parkingu przy SP nr 2 oraz remontem nawierzchni ul. Nadrzecznej w Płońsku w ramach Poprawy układu komunikacyjnego miasta Płońska.
Zakres opracowania:
1.Remont nawierzchni ulicy Wieczorków, po istniejącym śladzie, na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Wiosennej, o łącznej długości około 820 m.
Parametry techniczne drogi:
Droga gminna - Lm 1/2
Szerokość jezdni 6,0 m
Szerokość w liniach rozgraniczających - 18,0 m
W projekcie należy uwzględnić:
- poprawę jakości nawierzchni jezdni,
- odprowadzenie wód opadowych,
- aktualizację urządzeń zabezpieczenia ruchu i oznakowania poziomego.
2.Przebudowa chodników po obu stronach jezdni.
Należy uwzględnić:
- rozbiórkę istniejących chodników o różnych nawierzchniach,
- nową nawierzchnię z kostki brukowej betonowej.
3.Budowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 2 w Płońsku na działkach nr 358/2 i 359/21.
W projekcie należy przewidzieć:
- max. 90 miejsc parkingowych na samochody osobowe,
- odwodnienie terenu parkingu,
- nawierzchnię z kostki brukowej betonowej.
4.Remont nawierzchni ul. Nadrzecznej
Długość odcinka jezdni do remontu ok.135,0 m
W projekcie należy uwzględnić:
- poprawę jakości nawierzchni jezdni,
- odprowadzenie wód opadowych z ulicy,
- aktualizację urządzeń zabezpieczenia ruchu i oznakowania poziomego.
Dokumentacja projektowa będzie podstawą ubiegania się o środki UE na realizację inwestycji.
Zakres rzeczowy opracowania projektowego obejmuje w szczególności:
-opracowanie studium wykonalności dla inwestycji finansowej przez Unię Europejską (wraz z analizą kosztów i korzyści związanych z planowaną inwestycją, oceną możliwości uzyskania dofinansowania z UE, przygotowaniem wniosku o dofinansowanie inwestycji),
-opracowanie kompletnej dokumentacji na całość zadania, lub z podziałem na zadania, które zostaną uzgodnione na etapie zatwierdzania fazy koncepcyjnej oraz opracowań towarzyszących, w tym:
-opracowanie map do celów projektowych,
-opracowanie kompletnego projektu przebudowy ul. Wieczorków wraz z budową parkingu przy SP nr 2 w Płońsku oraz remontem ul. Nadrzecznej.
-opracowanie przedmiaru robót,
-opracowanie kosztorysu inwestorskiego,
-opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
-uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę,
- uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych na etapie opracowywania.
Dokumentację projektową należy sporządzić dla każdego zadania oddzielnie w przypadku uzgodnienia podziału na etapy, w formie papierowej w 6 egzemplarzach, utajniony kosztorys inwestorski w 3 egzemplarzach.
Pełny zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej (oprócz kosztorysu inwestorskiego) należy również sporządzić w wersji elektronicznej na nośniku CD-R w formacie PDF.
Wykonawca jest zobowiązany - na żądanie Zamawiającego - dokonać aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzysta go w terminie o którym mowa w art. 35 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca zapewni nadzór autorski w zakresie zgodnym z Prawem budowlanym.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
-Ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 tj. z późn. zm.)
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz.2072 z późn. zm.)
-Rozporządzeniem Rady Ministrów z 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzania raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz.U. z 2004 r. Nr 257, poz.2573 z późn. zm.)
-Ustawą z 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25 poz.150 t.j.)
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729).
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389).
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U.z 2003r. Nr 120, poz. 1126).
-Ustawą z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 t.j.).
-Ustawą z 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 15 t.j.).
Zamawiający dostarczy Wykonawcy wypis i wyrys z Miejscowego Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Płońska oraz warunki techniczne na odprowadzenie wód opadowych (w dniu podpisania umowy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wymagania stawiane Wykonawcom:
1)Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2)Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
4)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
5)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
6)Wymagane jest określenie przez Wykonawcę numerów: telefonów kontaktowych i faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych;
2)posiadają kadrę inżynieryjno - techniczną przewidzianą do realizacji zamówienia;
3)posiadają doświadczenie w wykonywaniu zadań odpowiadających rodzajem i treścią przedmiotowi zamówienia, w tym doświadczenie w uzyskiwaniu dofinansowania ze środków
4)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami,
załącznikami oraz z zaświadczeniami zgodnymi z niniejszą siwz.
3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
4. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
2) niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania,
3) ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5.Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 ustawy Pzp.
6. 1)niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zachowa się zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy Pzp.
2)informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca informacje o których mowa w art. 92.ust.1 ustawy Pzp. zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego tj. na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego na parterze w Płońsku, ul. Płocka 39 wejście od ul. 1 Maja.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) należy wykorzystać załącznik nr 3 siwz. Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 2 prac projektowych podobnych z oferowanym przedmiotem zamówienia.
2) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie świadectw nadania uprawnień zawodowych. Wykaz musi potwierdzać, że Wykonawca będzie dysponował pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia (Projektant musi posiadać uprawnienia projektowe drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń)należy wykorzystać załącznik nr 4 do siwz,
4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja spółki cywilne):
1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2)Wykonawcy (zarówno w konsorcjum jak i spółce cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3)Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4) Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 6.2.1),2) siwz,
5)Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 6.1.
6.6 Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych:
1)Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.
2)Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób.
3)Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.
4)Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
· 1. Cena - 90
· 2. Termin wykonania - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy: Urząd Miejski w Płońsku ul. Płocka 39 (wejście od 1 Maja), 09-100 Płońsk Referat Zamówień Publicznych II piętro, pok.212.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumentacja projektowa będzie podstawą ubiegania się o środki UE na realizację inwestycji.