OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane, Remont dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Płońska w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 45833 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
Płońsk: Remont dróg gminnych gruntowych na terenie miasta
Płońska w 2011 r Numer ogłoszenia: 45833 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana
przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj.
mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.
·Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych
gruntowych na terenie miasta Płońska w 2011 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie dróg gminnych gruntowych na terenie
miasta Płońska w 2011 r. a) profilowanie równiarką samojezdną dróg nieutwardzonych.
b) uzupełnianie pospółką (0-31,5
mm) dróg nieutwardzonych. c) uzupełnianie kruszywem
łamanym - tłuczniem (0 - 31,5
mm) dróg nieutwardzonych. 2. Przed przygotowaniem oferty
Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót oraz zdobyć własnym
staraniem wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty
oraz podpisania umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:
tak.
·Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających
·Zamawiający
zastrzega sobie prawo, na podstawie art. 32 ust. 3 i art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Prawo zamówień publicznych, do udzielenia zamówień uzupełniających
stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i
polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w przypadkach,
wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych (np. silne opady
deszczu, opady gradu), których Zamawiający nie mógł przewidzieć
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.12.2011.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda
wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
·Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
oZamawiający
nie żąda załączenia do oferty dokumentów
·III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
oZamawiający
nie żąda załączenia do oferty dokumentów
·III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
oZamawiający
żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: wykazu narzędzi dostępnych
Wykonawcy roboty budowlanej w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje
minimum 2 samochodami wywrotkami, 1 koparką, 1 równiarką. Uwaga ! Pojazdy
używane do wykonania zamówienia powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał
świetlny zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym(t.
jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm.) oraz w środki łączności. Warunek
zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
dysponuje minimum 2 samochodami wywrotkami, 1 koparką, 1 równiarką, zgodnie z
załącznikiem nr 8 do siwz. Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie
z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do
oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku
skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
·III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
oZamawiający
nie żąda załączenia do oferty dokumentów
·III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
oZamawiający
nie żąda załączenia do oferty dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·wykaz
narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami
·III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
·aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na
wniosek Wykonawcy w Urzędzie Miejskim, 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od
ul. 1 Maja), p. 212 Referat Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-100
Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii
Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 25.03.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informację wytworzyła i przekazała do publikacji C. Milewska w dniu 08.02.2011 r.